PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- علی علیپور پس از کش و قوس های فراوان پای برگه امضای قرارداد خود را الکترونیکی امضا کرد تا برای حضور در تست های پزشکی و عقد قرارداد رسمی خود منتظر دریافت ویزا از کشور پرتغال باشد.به احتمال فراوان این بازیکن اواخر هفته آینده راهی پرتغال می شود تا در تست های پزشکی شرکت کند.
- کریستین اوساگونا با قبول فسخ قراردادش توافق جدیدی با پرسپولیسی‌ها انجام داد که اگر باشگاه پرسپولیس تا سه ماه آینده طلب اوساگوناراپرداخت نکند این بازیکن می تواند از پرسپولیس شکایت می‌کند. این درحالی است که طی روزهای اخیر خبر از بخشش 40 درصدی مطالبات این مهاجم منتشر شده بود. 
- مهدی ترابی، بازیکن سابق پرسپولیس در یک قدمی امضای قرارداد با باشگاه العربی قطر قرار دارد. باشگاه به زودی جذب این بازیکن ایرانی را رسما اعلام می کند.
- گروه‌بندی تیم‌ها در فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشورمان اعلام شد. گروه اول: گیتی پسند اصفهان، ستارگان ورامین، شهروند ساری، محمد سیما قم، مقاومت البرز، اهورا بهبهان، کراپ الوند گروه دوم:مس سونگون ورزقان، سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، ملی حفاری ایران اهواز، هایپر شهر شاهین شهر، ارژن شیراز، فودکا تهران
- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار یک نظرسنجی از کاربران خود خواست آقای گل محبوب خود در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کنند که در فهرست شش نفره نامزدهای شرکت کننده در این نظرسنجی، نام شیخ دیاباته، مهاجم تیم  نیز دیده می شود.
- عظيم گوگ مدافع تیم استقلال قراردادش را با آبى پوشان به صورت يكطرفه فسخ کرد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا از آمادگی جایگاه های خبرنگاران در ورزشگاه های قطر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2020 خبر داد.
-  بابک مرادی بازیکن فصل گذشته ماشین‌سازی با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.
- کریستیانو رونالدو توپچی تیم ملی پرتغال با دو گلی که در دیدار  مقابل سوئد در جریان بازیهای لیگ ملتهای اروپا به ثبت رساند به رکورد 101 گل زده رسید و تا به رکورد علی دایی تنها هشت گل فاصله دارد.
-  رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : نام علیپور در فهرست آسیایی  رد شده و هنوز منتظر پاسخ او هستیم.
برای رضایت هواداران مبلغ پرداختی باشگاه را هم به رقم پیشنهادی این بازیکن نزدیک کردیم اما فعلا جوابی از او نگرفته‌ایم.
- نامجومطلق مربی جدید استقلال در مذاکره با مسئولان این تیم تاکید کرده بود که همه بازیکنان باید حفظ  و چند بازیکن جدید نیز به لیست اضافه شوند اما نه تنها بازیکنان جدیدی اضافه نشد، بلکه به دلیل عدم حضور یکسری از بازیکنان تمرینات نصف و نیمه برگزار می‌شود.
-  سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان تهدید به استعفا کرد.
- متین کریم‌زاده دفاع چپ تیم ملی امید و وینگر فصل گذشته تیم فوتبال پارس جنوبی جم با عقد قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست. 
- تیم های پرسپولیس و شهرخودرو که قرار است از هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، در ورزشگاه شهید کاظمی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت باتک گل محمد قاضی یک برصفر به سود مشهدی ‌ها تمام شد.‌
- فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال که هنوز به صورت رسمی از این تیم جدا نشده است،  ایران را به مقصد امارات ترک کرد‌. مجیدی که پس از دیدار فینال جام حذفی مقابل تراکتور در فرودگاه با بازیکنانش خداحافظی کرد، هنوز به صورت رسمی و کتبی از استقلال جدا نشده است.
- علیرضا دبیر به بودجه اندک کشتی ، واکنش نشان داد وگفت : اگر وزارت ورزش مدعی تخصیص بودجه 22 میلیاردی است آن را امضا کند! ماشاا... در فوتبال همه می‌برند ولی در کشتی از این خبرها نیست.سال 92 بودجه کشتی از وزارت 14 میلیارد بود و حالا بعد از 7 سال شده 12 میلیارد و 700! خیلی غر می‌زنم چون کشتی درآمدزا نیست .
- با توجه به خروج نام داریوش شجاعیان از لیست استقلال در نیم فصل و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، فیفا این بازیکن را به عنوان بازیکن جدید می‌شناسد و به همین خاطر این هافبک با بدشانسی تمام در لیگ قهرمانان نیز نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.
- محمودزاده، رئیس کمیته نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد ، پنجره دو باشگاه استقلال و شهرخودرو بسته شده و به همین دلیل آنها دیگر نمی‌توانند بازیکنان جدید را برای لیگ قهرمانان آسیا ریجستر کنند. 5 بازیکن ناراضی استقلال موظفند در لیگ قهرمانان، این تیم را همراهی کنند در غیر اینصورت با محرومیت‌های احتمالی مواجه خواهند شد. چون پرسپولیس و سپاهان محرومیتی از سوی فیفا نداشتند، توانستیم بازیکنان جدید این دو تیم را برای لیگ قهرمانان ریجستر کنیم.
- فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس و فصل گذشته فولاد، برای مذاکره با مدیران باشگاه استقلال وارد هتل محل مذاکره شد اما پس ازچندساعت ، بی جواب محل جلسه را ترک کرد.بنابراین حضور این بازیکن در استقلال منتفی است .
 - دیکسون وامو یری ، تکواندوکار اهل کنیا و نماینده وزن  58 - کیلوی این کشور در المپیک 2008 پکن، در 35 سالگی  پس از سقوط در حمام ، درگذشت. وی در بازی های آفریقایی 2007 در الجزایر به مدال طلا و همچنین طی سال های 2003 تا 2011 در مسابقات مختلف قاره آفریقا موفق به کسب مدال شده بود.
-  کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش از فدراسیون کاراته بازدید به عمل آورد
 - عقیل کعبی، مدافع فصل قبل تیم صنعت نفت آبادان با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست.
- علیرضا حقیقی دروازه‌بان فصل گذشته نساجی مازندران با قراردادی یک ساله به تیم گل‌گهر سیرجان پیوست.
- آنجلینو مدافع چپ تیم منچستر سیتی با قراردادی 5 ساله به ارزش 25 میلیون یورو به باشگاه لایپزیگ آلمان پیوست.
- کاروان تیم پرسپولیس روز جمعه برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در قطر برگزار می شود، راهی این کشور می شود اما میلاد سرلک به دلیل مشکل خدمت سربازی  مجوز خروج از کشور ندارد.
- شب گذشته در ادامه مسابقات لیگ ملتهای فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : دانمارک صفر - انگلیس صفر ، بلژیک 5 - ایسلند یک ، سوئد صفر - پرتغال 2 ، فرانسه 4 - کرواسی 2 ، ارمنستان 2 - استونی صفر ، گرجستان یک - مقدونیه شمالی یک ، لوکزامبورگ صفر - مونته نگرو یک ، قبرس صفر - آذربایجان یک ، سن مارینو صفر - لیختین اشتاین 2 
- با حضور ماریوس ویزر رئیس و همچنین دبیر وی ، دادگاه بین المللی حکمیت ورزش cas به دلیل شکایت فدراسیون جودوی ایران از فدراسیون بین المللی جودو، از ساعت 8 صبح چهارشنبه 26 شهریور آغاز خواهد شد . 6 شاهد از طرف مقابل از جمله: سعید ملایی و وحید سرلک ملی پوشان سابق جودوی ایران و محمد منصوری سرمربی سابق تیم ملی به همراه محافظ رئیس فدراسیون بین المللی جودو و مسئول برگزاری رقابت های جهانی ژاپن در این‌ جلسه حضور خواهند یافت.از ایران نیز  محمدرضا داورزنی ، نصرالله سجادی و مجید زارعیان دردادگاه حاضر خواهند شد.
- فرشاد احمدزاده که با استقلال وارد مذاکره شده بود پس از عدم نتیجه گیری ، قرارداد خود را با باشگاه فولاد‌ خوزستان به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
- دراولین هفته بیست و پنجمین دوره لیگ برتر والیبال ایران نتایج زیر به دست آمد : 
+ شهرداری ارومیه 3 - آذرباتری ارومیه صفر ، شهرداری ورامین 3 - شهرداری قزوین یک ، لبنیات هراز آمل 3 - پیکان تهران صفر ، سایپا تهران 3 - هورسان رامسر صفر ، فولاد سیرجان 3 - راهیاب ملل مریوان یک ، شهرداری گنبد یک - شهداب یزد 3 ، سپاهان اصفهان 3 - خاتم اردکان یک
- شهروند اراک استراحت داشت .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار