PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  چند نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال که به دلیل عدم صدور ویزا هنوز راهی قطر نشدند، روز شنبه (22 شهریور) ساعت 23/30 تهران را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد.
-  طبق بلیتی که باشگاه استقلال برای مهاجم آفریقایی خود دیاباته تهیه کرده، او فردا ( شنبه ) راهی قطر می شود تا خود را به کادرفنی معرفی کند. البته دیاباته باید 24 ساعت در قرنطینه باشد و احتمالا از پس فردا به تمرین استقلال اضافه خواهد شد.
- با اعلام سولسشر سرمربی تیم منچستر یونایتد ، پوگبای فرانسوی هافبک این تیم  به دلیل عدم آمادگی  در مسابقه هفته اول این تیم مقابل کریستال پالاس غایب خواهد بود.
- مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی لیدز یونایتد قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کرد.
- پیمان بابایی مهاجم فصل گذشته باشگاه سومقاییت جمهوری آذربایجان به تراکتور پیوست.
- سید محمد قریشی مدافع فصل قبل صنعت نفت آبادان با عقد قرارداد 2 ساله به عضویت تیم ذوب‌آهن اصفهان درآمد.
- یوکی ناگاساتو، مهاجم 33 ساله و سابق تیم ملی بانوان ژاپن که به قهرمانی جام جهانی 2011 رسیده ، در انتقالی قرضی از تیم بانوان شیکاگو رد استارز به تیم مردان هایابوسا الون ژاپن پیوست، هایابوسا یک باشگاه آماتور در فوتبال مردان است و ناگاساتو  پس از الن فوکمن هلندی، به دومین بانو فوتبالیستی تبدیل شد که در تیم مردان به میدان می‌رود.
- محمد شلهوب، بازیکن کهنه کار تیم فوتبال عربستان و باشگاه الهلال پس از کسب 33 عنوان قهرمانی مختلف ، بازنشستگی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد.
- باشگاه آلمانی آینتراخت فرانکفورت قرارداد قرضی آندره سیلوا، مهاجم 24 ساله میلان را تا سال 2023 دائمی کرد.
- درآغاز دور تازه لیگ فوتبال فرانسه ، تیم لانس توانست با یک گل تیم پاری سن ژرمن را مفلوب کند، فردا در ادامه این بازیها بوردو با لیون مصاف می دهد.
- سید محمد حسینی مدافع فصل گذشته باشگاه استقلال خوزستان به ماشین سازی پیوست .
- پس از برطرف شدن مشکل ویزای هفت بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ، تمامی اعضای این تیم برای شرکت در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا صبح راهی قطر شدند،  سرخ‌پوشان در بدو ورود تست کرونا دادند و سپس راهی هتل محل اقامت خود شدند.
- باشگاه تراکتور با صدور بیانیه ای خطاب به هواداران اعلام کرد در هفته آینده خبرهای خوبی را درباره تقویت کادرفنی تیم و جذب بازیکنان جدید به آنها خواهد داد.
-  فلورنتزی، مدافع راست  رم و تیم ملی ایتالیا در انتقالی قرضی با حق خرید 10 میلیون یورویی به پاری‌سن ژرمن پیوست.
- ناظم شاکر بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال عراق به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در گذشت.
- طی روزهای شنبه (22شهریور) و پنج شنبه (27شهریور) دیدارهای رفت و برگشت پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال ایران برای صعود چهارمین تیم به لیگ دسته 2 ، بین تیمهای عقاب تهران با لوله یزد و استقلال شوش با جوان نوین ساری برگزار خواهدشد.قبلا تیمهای شاهین بندر عامری ، محتشم تبریز و ویستاتوربین تهران به لیگ 2 صعود کرده بودند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار