PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۵۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  طبق اعلام AFC به دلیل شرایط استثنایی کرونا اعضای کاروان های فوتبال حاضر در دوحه برای برپایی بازیهای باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا تنها می توانند در هتل اقامتگاه خود یا ورزشگاه یا مکان تمریناتشان تردد کنند.
 همچنین طبق دستور العمل AFC قرار شده هر 3 روز یک بار تا پایان رقابت ها از تمام اعضای کاروان ها تست کرونا گرفته می شود.
-  قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس گفت : متاسفانه فدراسیون فوتبال ایران از سوی مقامات فوتبال جهان تهدید به تعلیق شده‌ ولی این بار کتبی است وما پیگیر هستیم بدانیم چه کسانی از داخل به FIFA اطلاعات غلط می‌دهند.
-  محمد دانشگر مدافع فصل پیش آبی پوشان قرارداد خود را با استقلال به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
- باشگاه استقلال در راستای بازگرداندن استراماچونی سرمربی پیشین و ایتالیایی این باشگاه درخواست کتبی خود را به سازمان لیگ ارسال کرد که سازمان لیگ به صورت رسمی پاسخ منفی خود را به این باشگاه ارائه داده است.
-  با حکم حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال منصوب و جانشین اکبر محمدی شد.
- تیم ملی فوتبال ایران بدون انجام بازی با 3 پله صعود در رده سی‌ام رده‌بندی فیفا در ماه سپتامبر قرار گرفت. 
- وکیل برانکو ایوانکوویچ مدعی شد حکم پرونده این مربی فردا اعلام شده و پرسپولیس محروم خواهد شد.
- نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در توییتر خود خبر داد ویروس کرونا را شکست داده و به تمرینات پاریسی‌ها برگشته است.
- الوحده حریف اماراتی استقلال که دو بازی پشت سر هم را با این تیم خواهد داشت، به دلیل ابتلای چند بازیکنش به ویروس کرونا و همچنین مشکلات پیش آمده برای سفر به قطر، از لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد. این خبر موجی از واکنش ها را در بین طرفداران فوتبال و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت. AFC با رد پیشنهاد تعویق بازی‌های این تیم از محرومیت 2 ساله آنها خبر داد در این شرایط باشگاه اماراتی خبر بازگشت به این مسابقات را اعلام کرد .
- نوید مرادخانی، بازیکن فصل گذشته بادران تهران به شهرخودرو پیوست.
-  لویس امبه سو ، مدافع جوان باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه با عقد قراردادی به تیم ناتینگهام فارست انگلیس پیوست.
- عماد میرجوان، مهاجم فصل گذشته نفت مسجد سلیمان با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست.
- با توجه به اینکه مهدی شیری با ورود به قطر باید قرنطینه شود و همچنین چند روزی با تیم تمرین نکرده است، به طور قطع به دیدار با التعاون عربستان نمی‌رسد. این تیم با شش امتیاز در صدر جدول است و شاگردان یحیی با یک امتیاز از دو بازی قعرنشین جدول گروه سوم محسوب می‌شوند.
- مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته تیم نفت مسجد سلیمان گزینه اصلی هدایت تیم آلومینیوم اراک است.
- حسین ماهینی، بازیکن سابق نساجی و پرسپولیس به سایپا پیوست.
-  مهرداد حيدری، مهاجم فصل گذشته تیم دسته اولی رايكا بابل به تيم فوتبال سايپا پيوست.
- بازیهای رفت مرحله پلی آف لیگ دسته سوم برگزارشد و طی آن عقاب در تهران باتک گل میلاد محسن زاده مغلوب یزد لوله شد و مسابقه استقلال شوش با جوان نوین ساری بدون گل به پایان رسید. روز سه شنبه دیدارهای برگشت انجام می شود.
- باشگاه استقلال اعلام کرد، در ساعات گذشته خبری با عنوان برکناری مهدی نوروزی از سمت معاونت اقتصادی باشگاه استقلال با فشار وزارت ورزش و جوانان در برخی رسانه‌ها منتشر شده که به این وسیله خبر مذکور تکذیب می‌گردد. مهدی نوروزی کماکان به کار خود در این سمت همچون گذشته در باشگاه استقلال ادامه خواهد داد.
- فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با دیدار تیم‌های فولام و آرسنال آغاز شد. در این بازی توپچی‌های لندن موفق شدند در یک بازی برتر با 3 گل به پیروزی دست یابند. در دیگر مسابقه تیم لیورپول 4-3 خودرا به لیدز تحمیل کرد. محمدصلاح مصری زننده سه گل قهرمان فصل گذشته لیگ انگلیس بود.
- با رای دادگاه حقوقی شعبه 8 شیراز، مالکیت تیم دسته دومی و تازه صعود کرده استقلال ملاثانی به لیگ دسته اول تغییر کرد.
- در یک رای گیری توسط بازیکنان تیم بارسلونا پیش از شروع فصل جدید لالیگا ، لئونل مسی ستاره آرژانتینی  به عنوان کاپیتان نخست این تیم انتخاب شد. 
-  براساس تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آزمایش کرونای پنج بازیکن و یک عضو کادر فنی باشگاه الهلال عربستان ، همگروه شهر خودرو در لیگ قهرمانان ، مثبت اعلام شد.
 - باشگاه تراکتور پس از فسخ یک طرفه قرارداد محمد رشید مظاهری و اقدام وی برای عقد قرارداد دو ساله با استقلال تهران از این دروازه بان و باشگاه به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد. برهمین اساس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال قرار است برای رسیدگی به این پرونده از ساعت 13 چهارشنبه این هفته (26 شهریور) تشکیل جلسه داده و درباره فسخ یک طرفه قرارداد مظاهری با تراکتور و عقد قرارداد وی با استقلال تصمیم‌ گیری کند‌.
- «محمدرضا ساکت» و «اکبر محمدی» با قبول سمت‌های جدید از فدراسیون فوتبال جدا شدند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار