PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: تمام تلاش‌مان را به کار می‌بریم که از گروه صعود کنیم.
کیهان ورزشی-

احمد نوراللهی، هافبک و کاپیتان دوم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در قطر گفت: دوباره بازی‌های آسیایی شروع شد. در دو هفته ابتدایی یک امتیاز گرفتیم اما برای صعود از گروه به برتری در بازی‌های بعد نیاز داریم. برای رسیدن به هدفمان باید بجنگیم. انگیزه لازم را برای ادامه مسابقات داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. دو بازی آینده با التعاون برای صعود از گروه تاثیرگذار است. تمام تلاش‌مان را به کار می‌بریم که از گروه صعود کنیم. اهداف بزرگتری داریم اما باید ابتدا از گروه صعود کنیم تا راهمان برای ادامه کار هموار شود. قطعا برای خوشحالی هواداران می‌جنگیم.

نوراللهی درباره پاسخ به این سوال که او در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و آیا این موضوع در ادامه بازی‌ها به او و پرسپولیس کمک می‌کند گفت: قطعا بازیکنانی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند، تجربه خوبی به دست آورده‌اند. امیدواریم تجربیات گذشته به ما کمک کند و در ادامه راه موفق باشیم. ما انگیزه‌های لازم را داریم و امیدوارم با تمرکز کافی در شروع مسابقات عملکرد خوبی به جای بگذاریم و شروع قدرتمندانه‌ای داشته باشیم و مانند دو سال قبل به فینال آسیا برسیم.

کاپیتان دوم پرسپولیس تاکید کرد: برای این هدف باید کنار همدیگر باشیم و شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم و قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم. قطعا این هدف ساده به دست نمی آید و با تلاش و کوشش خودمان به این موفقیت برسیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار