PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- جلسه دادگاه دیوان حکمیت ورزش درباره تعلیق جودوی ایران در کشور سوئیس به پایان رسید. هیات ایرانی در هنگام خروج از ساختمان حاضر به مصاحبه با تلویزیون ایران اینترنشنال نشدند. 
- فدراسیون بین المللی فوتبال «فیفا» رسما اعلام کرد که بحران ویروس کرونا 14 میلیارد دلار به فوتبال دنیا خسارت وارد کرده است !!
- پس از برکناری حمیدرضا گرشاسبی از مدیریت عامل باشگاه پیکان به دلیل مغایرت با قانون و بازنشستگی وی ، اکبر محمدی به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.
انتخاب اکبر محمدی نیز به دلیل دو تابعیتی بودن وی مغایر قانون بوده و ادامه مدیریت محمدی غیرقانونی است.
-  باشگاه عقاب تهران با انتشار فيلمی به داوری بازی برابر یزد لوله در دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال  اعتراض کرد و اعتقاد داشت دریکی از حملات این تیم توپ از خط دروازه حریف رد شده اما کمک داور گل سالم آنها را نادیده گرفت.در مصاف رفت ، تیم یزد در تهران یک بر صفر پیروزشد.
- نشریه اقتصادی فوربس آمریکا که به صورت سالانه لیستی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان را منتشر می‌کند، رده‌بندی سال 2020 خود را اخیرا اعلام کرده است. بر اساس این گزارش، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در صدر این لیست قرار گرفته‌اند. 
- طی نامه فیفا به باشگاه پرسپولیس آنها از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند و این باشگاه یک ماه فرصت دارد برای فرار از جرایم بعدی و باز کردن پنجره خود، مطالبات برانکو را پرداخت کند‌.
-  با صدور مجوز دولت آلمان، باشگاه های ورزشی از جمله تیمهای فوتبال در این کشور اجازه دارند تا اواخر اکتبر حدود 20 درصد ورزشگاه محل انجام بازی را تحت تدابیر شدید امور بهداشتی به هواداران اختصاص دهند.  البته چنانچه مشخص شود، در یک هفته قبل از انجام مسابقه در هر شهر به ازای هر 100 هزار نفر سکنه، کمتر از 35 نفر به کرونا مبتلا شده اند، امکان برگزاری مسابقه با حضور تماشاگر مهیا خواهد بود.
- باشگاه استقلال  با ارسال ایمیلی برای مدیر برنامه های مربی ایتالیایی ، فدریکو پاستورلو ، پرونده بازگشت استراماچونی به ایران را بست!
- رشید مطاهری دروازه‌بان تازه استقلال در خصوص شکایت تراکتور از او عنوان کرد : در مورد این مسائل من خیلی صحبت دارم. بعد از صدور رأی مفصل صحبت می‌کنم. باید منتظر رأی بمانیم چه می‌شود. انتقال من به استقلال صد درصد قانونی بوده و مطمئن باشید اگر غیرقانونی بود اولین نفری که مخالفت می‌کرد خودم بودم به خاطر اینکه وقتی به باشگاهی تعهد داری نباید با باشگاه دیگری وارد مذاکره شوی.
- باشگاه التعاون حریف پرسپولیس، با پاتریس کارترون سرمربی فرانسوی الزمالک مصر به توافق رسید. باشگاه مصری نیز رسما جدایی این سرمربی را اعلام کرد.
- تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال در پی اظهارات اخیر استراماچونی و در اعتراض به قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی، در برابر ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کردند.
- ساکت الهامی مربی تراکتور با حکم کمیته انضباطی به سه ماه محرومیت قطعی و سه ماه محرومیت تعلیقی محکوم شد. او که به‌خاطر اعتراض‌هایش در فینال جام حذفی و درگیری لفظی با داور اخراج شده بود، حالا دچار محرومیت شده و البته می‌تواند به این حکم در کمیته استیناف اعتراض کند.
- جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از مجری تلویزیون برگزار شد و این مجری باید رضایت پرسپولیس را جلب کند.
- روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن  از سوی هواداران تیم خود به عنوان بهترین بازیکن فصل 2020-2019 این باشگاه انتخاب شد. 
- پویا نزهتی مهاجم فصل گذشته سپیدرود رشت با عقد قراردادی رسمی به باشگاه رایکا بابل پیوست تا بار دیگر شاگرد علی نظرمحمدی سرمربی گیلانی این تیم شود.
- علی کریمی هافبک استقلال که نسبت به باشگاه معترض بود و دم از جدایی می زد پس از ملاقات با احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه ، راهی دوحه خواهد شد تا به اردوی استقلال در این شهر اضافه شود.
- محمد دریس دروازه‌بان فصل گذشته صنعت‌نفت‌آبادان با قراردادی دو ساله به پیکان پیوست .
-  کنفدراسیون فوتبال آسیا در فکر برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا به شکل متمرکز و شبیه به نحوه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است .
 - باشگاه الشباب عربستان با امضای قراردادی 3 ساله، اور بانگا هافبک 32 ساله فصل گذشته سویا را رسما به خدمت گرفت . 
- در دوبازی از فصل تازه لیگ اروپا تیم یونانی پائوک دو بر یک ازسدتیم پرتغالی بنفیکا گذشت و باشگاه خنت از بلژیک نیز باهمین نتیجه بر راپید وین اتریش غلبه کرد.
- در دومسابقه دوستانه فوتبال ، اینترمیلان و سویا با نتایج 5-0 و 3-2 بر تیمهای لوگانو و له وانته پیروز شدند.
- بازی باقی مانده لیگ فوتبال فرانسه با برتری مون پلیه برابر لیون به پایان رسید (2-1) .
- دکتر "چانگ وون چو" رئیس فدراسیون جهانی تکواندو WT، روز پنجشنبه 17 سپتامبر در وبیناری با عنوان "صلح ارزشمندتر از پیروزی است"، در خصوص کارکرد تکواندو به عنوان ابزاری قدرتمند و موثر در توسعه اجتماعی و صلح، صحبت خواهد کرد.
- علیرضا منصوریان، سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن، برای هدایت تیم فوتبال تراکتور در فصل جدید لیگ برتر با مسئولان این تیم به توافق نهایی رسید.
- در دو بازی از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، السد و العین ازگروه سپاهان 3-3 شدند ، الدحیل هم از گروه پرسپولیس دو بر یک بر الشارجه غلبه کرد.
- رئیس دیوان محاسبات گفت : ممنوعیتی برای ورود مربی خارجی وجود ندارد اما توصیه این است که برای جلوگیری از خروج ارز از ظرفیت داخل استفاده شود. هیأت نظارت ویژه‌ای برای رسیدگی قراردادهای خارجی تعیین کرده‎ایم.
- درهفته دوم لیگ برتر والیبال ایران این نتایج به دست آمد : خاتم اردکان صفر - سایپا 3 ، راهیاب ملل مریوان صفر - سپاهان 3 ، شهداب یزد یک - شهرداری ارومیه 3 ، پیکان 3 - ،شهرداری گنبد 2 ، شهرداری ورامین 3 - آذرباتری ارومیه یک ، هورسان رامسر 3 - شهرداری اراک صفر (باخت فنی )

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار