PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵
ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به دلیل رفتار ناشایستش در پایان دربی لوکلاسیک دو جلسه از همراهی پاریسی‌ها محروم شد.
کیهان ورزشی-
به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه نیمار مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را به دلیل درگیری‌اش با آلوارو گونزالس بازیکن تیم فوتبال مارسی در جریان بازی اخیر دو تیم در هفته سوم لوشامپیونه دو جلسه محروم کرد.

در آن بازی که پایانی جنجالی و پرتنش داشت، بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که در نتیجه آن پنج بازیکن از دو تیم از داور کارت قرمز گرفتند. یکی از سه بازیکن PSG که اخراج شد نیمار بود که به آلوارو گونزالس ضربه زد و به همین دلیل در اولین بازی‌اش در فصل جدید از داور کارت قرمز مستقیم گرفت. او پس از بازی مدعی شد که بازیکن حریف به او توهین نژادپرستانه کرده است.

دلیل نیمار اما برای توجیه رفتار او کافی نبوده و به همین دلیل وی علاوه بر اینکه بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیمش مقابل متز را از دست داد از همراه پاریسی‌ها در بازی بعدی‌شان که یکشنبه هفته آینده مقابل تیم نیس است هم محروم خواهد بود. نیمار علاوه بر این دو جلسه، یک جلسه دیگر هم محروم خواهد شد، اگر تخلفی مشابه از او سر بزند.

در همین حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که پرونده‌ای هم برای رسیدگی به احتمال توهین نژادپرستانه از سوی آلوارو گونزالس به جریان انداخته است که در صورت اثبات او نیز احتمالاً محروم خواهد شد.

دیگر بازیکنانی که در درگیری پایان دربی لوکلاسیک نقش داشتند نیز جریمه شده‌اند که سنگین‌ترین آنها مربوط به لاوین کورزاوا مدافع فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن است که شش جلسه محروم شده است. هم‌تیمی آرژانتینی او لئاندرو پاردس نیز مانند نیمار دو جلسه محروم شده است. داریو بندتو و آماوی بازیکنان تیم مارسی هم به ترتیب با یک و سه جلسه محرومیت مجازات شده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار