PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- گویا علی کریمی ، هافبک جوان استقلال دیگر هیچ تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد. شنیده می شود مدیر برنامه های این بازیکن به ترکیه رفته تا باتیم ترابوزان وارد مذاکره شود تیمی که سید مجید حسینی هم درآنجا توپ می زند.
- علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی  در شب پیروزی چهار بر صفر تیم برایتون مقابل پورتموث در دور دوم بازیهای لیگ اتحادیه انگلیس ؛ 68 دقیقه در زمین حضور داشت، یک پاس گل داد و یک گل نیز به نام خودش ثبت  و در نهایت جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز دریافت کرد.
-  "بشیر شریف" نایب رئیس سوم و عضو کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کاراته WKF به عنوان رئیس افتخاری فدراسیون کاراته تونس انتخاب شد. 
- در مرحله پلی‌آف بسکتبال NBA ؛ تیم میامی هیت با برتری 106 بر 101 مقابل بوستون سلتیک به دومین برد پیاپی خود در فینال کنفرانس شرق رسید.
- در ادامه دیدارهای دورسوم مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا ، تیم آس میلان در برابر شامروک ایرلند 2-0 برنده شد.
- رضا گل‌محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با ارسال نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر درخواست کرد با بازنشستگی او موافقت شود، درخواستی که با موافقت وزیر ورزش و جوانان همراه شد و گل‌محمدی از ابتدای آبان‌ماه سال جاری بازنشسته خواهد شد.
- شیخ دیاباته مهاجم استقلال و آقای گل نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران طی نامه ای ، ازباشگاه خود خواسته تا مطالبات اورا به زودی پرداخت کنند و گرنه قراردادش را فسخ خواهد کرد. این درخواست در شرایطی به استقلال شد که آبی پوشان در قطر آماده مبارزه با تیمهای الشرطه عراق و الاهلی عربستان هستند.
- باشگاه آ.اک یونان خبر داد کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی این تیم برای حضور در اردوی  تیم ملی ایران به منطور برپایی دو بازی تدارکاتی به کشورش دعوت شد. ایران در اولین بازی دوستانه مقابل ازبکستان قرار می‌گیرد. 
- بخشی از اظهارات حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که در کنفرانس خبری لیگ قهرمانان در دوحه  به خلیج همیشه فارس اشاره کرده بود، از حساب کاربری کنفدراسیون فوتبال آسیا حذف شد. به نظر می‌رسد با اعتراض مقامات فوتبالی و کاربران ایرانی، کنفدراسیون فوتبال آسیا از اقدام سیاسی خود عقب‌نشینی کرده است.
- رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت :
اهمال‌کاری و تخلف در پرونده قرارداد ویلموتس ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال محتمل است. باید وزارتخانه در رابطه با این موارد پاسخگو باشد. به همین منظور طرح تحقیق و تفحص از قرارداد «ویلموتس» را کلید زده‌ایم.
- طی دو مسابقه ازگروه های سوم و چهارم لیگ قهرمانان آسیا ، تیم الشارجه امارات توانست با نتیجه جالب توجه 4-2 الدحیل قطر را شکست داد. درگروه دیگر ، السد قطر با نتیجه خیره کننده 4-0 تیم العین امارات را مغلوب کرد.
- تیاگو آلکانتارا با امضای قراردادی طولانی به لیورپول پیوست و پیراهن شماره 6 قرمزها را به تن خواهدکرد. گفته می شود قرارداد او با لیورپول چهار ساله است طبق گفته پل جویس، لیورپول برای جذب تیاگو، مبلغ 27.5 میلیون یورو  به بایرن مونیخ پرداخت می کند. 
- آرماند دوپلانتیسش جوان 20 ساله سوئدی دیشب در مسابقات گلدن گالا رکورد 26 ساله فضای آزاد سرگئی بوبکا را به  6/15 متر ارتقا داد. او پیش از این رکورد 27 ساله داخل سالن بوبکا را نیز به 6 متر و 18 سانتی متر ارتقا داده بود.
- مدیران استقلال با الکس نوری برای هدایت تیم خود به توافقات اولیه رسیده‌اند. 
- تیمهای پرسپولیس و سپاهان در دور تازه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان عربستانی رفتند.که درپایان پرسپولیس با ضربه پنالتی بشار رسن بار دیگر تیم عربستانی التعاون را شکست داد و صدرنشین  شد . سپاهان نیز برای دومین بار با دوگل به النصر باخت تا شرایط آنها برای آینده بحرانی شود.
- سمیرا پرکاس فرزند محمدرضا پرکاس مربی و مدرس بین‌المللی کشورمان از این فصل به جمع داوران بوندس ‌لیگای زنان ملحق و اولین بازی رسمی‌اش به او ابلاغ شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار