PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- پس از اعلام قطع همکاری فرشاد پیوس سرمربی فصل گذشته چوکا تالش با این تیم مدیران این باشگاه با محمد نصرتی سرمربی فصل گذشته گل ریحان البرز به توافق رسیدند و نصرتی رسما سکان هدایت عقاب های تالش را بر عهده گرفت. چوکا امسال به لیگ دسته اول صعود کرد و روز  اول مهر (سه شنبه) نیز فینال لیگ دسته دوم را برابر استقلال ملاثانی درورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد کرد.
- رسول اولیایی باکمک محسن حکیم و منصورخواجه زارع قضاوت دیدار فینال لیگ دسته دوم فوتبال بین دوتیم چوکای تالش و استقلال ملاثانی را برعهده خواهند داشت. یاسربابایی و صادق نوری ، داورچهارم و ناظر این بازی در روز اول مهر خواهندبود.
- مهرداد قنبری مدافع فصل گذشته تیم مس کرمان به تیم لیگ برتری  ذوب آهن اصفهان پیوست .
- رونی کلمن قهرمان افسانه ای پرورش اندام جهان به علت تمرینات سختی که در دوره جوانی داشت ، اکنون در 56 سالگی قادرنیست راه برود.  او تاکنون دو میلیون دلار خرج سه عمل جراحی کرده اما نتیجه اش مثبت نبوده است.
- دارو بوسیچ وکیل پرونده برانکو سرمربی سابق پرسپولیس گفت : رای محکومیت پرسپولیس پس از اتمام تعطیلات آخر هفته اروپا ابلاغ می شود. 
- مجید نامجو مطلق سرمربی موقت استقلال  در نشست خبری پیش از مسابقه با حریف عراقی عنوان کرد : کنار کشیدن الوحده امارات از گروه اول نظم بازی ها را برهم زد و به تیم ما هم لطمه وارد کرد. از نظر استراحت ، به نفع ما شد ولی از شرایط بازی ها به دور هستیم. تیم بسیار خوب و با انگیزه ای داریم. الشرطه نسبت به بازی قبلی مان در عراق تیم بهتری شده و از نظر بدنی هم آماده است. نکات مثبت و منفی این تیم را بررسی کردیم و در بازی فردا هم از این نکات استفاده خواهیم کرد.
-  وریا غفوری کاپیتان استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا گفت : امتیاز خوبی که تیم ما داشت این بود چند روزی بیشتر استراحت کردیم. تماشای دو بازی گذشته الشرطه  مقابل الاهلی عربستان خیلی به تیم ما کمک کرد. ان‌شاءالله که قدم اول را محکم برداریم و در بازی اول‌مان نتیجه خوبی بگیریم.
- چند روزِ پیش یک دونده‌ اسپانیایی به نامِ دیه‌گو به خاطرِ اشتباهِ رقیبش در مسیریابی، نفر سوم شد اما او ایستاد تا رقیبش به جایگاهِ اصلی‌‌اَش برگردد(سومی) ، پس از مسابقه دیه‌گو گفت: او شایسته‌ِ این جایگاه بود فقط بدشانسی آورد.
- باکمال تاسف و تاثر شنیدیم سعید طاهری ملی پوش سابق جودوی ایران و دارنده مقام پنجم رقابت های قهرمانی نوجوانان آسيا در هنگ کنگ دریک سانحه رانندگی و تصادف با موتور درگذشت. روحش شاد .
- هفته دوم فصل تازه لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) امشب (شنبه) با برگزاری سه دیدار ویارئال با ایبار ، ختافه با اوساسونا و سلتاویگو با والنسیا آغاز ‌شد.
- ایمان باصفا، هافبک سابق استقلال تهران، استقلال خوزستان و پارس جنوبی‌ جم به تیم ماشين سازی تبریز پيوست.
- فصل جدیدمسابقات لیگ فوتبال ایتالیا (سری‌آ) از امشب (شنبه - 29 شهریور ) با برپایی دو دیدار فیورنتینا با تورینو و ورونا با رم شروع شد.
 - لیست تیم ملی فوتبال آرژانتین در حالی توسط مربی این تیم اعلام شد که نام لیونل مسی مهاجم باشگاه بارسلونانیز درآن دیده می شود، دوران محرومیت مسی درتیم ملی ، اخیرا به پایان رسیده است.
- درهفته ششم لیگ فوتبال بلژیک ، تیم شارلوا با گلهای دو بازیکن ایرانی سه بر یک تیم بیرشات را مغلوب کرد.کاوه رضایی (دوبار) و علی قلی زاده گلهای شارلوا را به ثبت رساندند.
-  فصل تازه لیگ فوتبال آلمان با برتری پرگل بایرن مونیخ برابر تیم شالکه آغاز شد.باواریایی ها که با دریافت مبلغ کلان تیاگو را به لیورپول فروخته اند در مصاف با شالکه از خرید این فصل خود یعنی لروی سانه از منچسترسیتی بهره بردند دراین مسابقه ، لروی سانه یک گل زد و یک پاس گل داد. چهره شاخص این بازی ، گنابری بود که از 8 گل ، به تنهایی سه گل به ارمغان آورد.
 - گوخان توره ، وینگر فصل گذشته تیم مالاتیا اسپور ترکیه با عقد قراردادتازه به تیم بشیکتاش پیوست .
-  تولگای آرسلان هافبک فصل گذشته فنرباغچه ترکیه در انتقالی آزاد به باشگاه اودینزه رفت .
- با تایید رئیس بخش شمالی منطقه امیلیا - رومانیای کشور ایتالیا، تعداد محدودی از هواداران اجازه خواهند داشت تا در ورزشگاه‌های واقع در این منطقه حاضر شوند. به این ترتیب هزار هوادار اجازه دارند در هفته نخست برای تماشای بازی های تیم‌های پارما - ناپولی و ساسولو - کالیاری در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.
- هانسی فلیک مربی بایرن جایزه بهترین مربی سال و روبرت لواندوفسکی مهاجم این تیم جایزه بهترین بازیکن سال آلمان را دریافت کردند.
- با حکم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، حسن رنگرز قهرمان پیشین تیم ملی کشتی فرنگی جهان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان مازندران منصوب و مشغول به کارشد. در مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید این استان ، جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش حضور داشت .
- تیم لس‌آنجلس لیکرز  با نتیجه 126 بر 114 از سد دنور ناگتس گذشت تا اولین پیروزی خود را در فینال کنفرانس غرب بسکتبال NBA رقم بزند. آنتونی دیویس با کسب 37 امتیاز ستاره لیکرز در این بازی بود.
- مسعود مصطفی جوکار، نایب قهرمان کشتی المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.
- باشگاه استقلال در آستانه دیدار این تیم با الشرطه در لیگ قهرمانان آسیا ،  حمایت خود از کادر فنی و بازیکنان را اعلام داشت و بر همدلی و اتحاد برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان تاکید کرد و انتشار خبر مذاکره با مربی جدید را تکذیب نمود.
-  محمدرضا پرکاس، مربی ایرانی شاغل در فوتبال آلمان جدی ترین گزینه نشستن روی نیمکت تیم فوتبال نفت آبادان است. پرکاس که مدرک مربیگری حرفه ای یوفا را دارا ست ، در نیم فصل اول لیگ هجدهم دستیار پائولو سرجیو در جمع طلایی پوشان آبادانی بود.
-  اردوی تیم ملی فوتبال ایران تحت رهبری دراگان اسکوچیچ برای دیدار با ازبکستان قرار است از 12 مهر در تهران آغاز شود و اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نیز سه روز زودتر اعلام خواهد شد. اعضای تیم ملی روز 15 مهرماه به تاشکند خواهند رفت .
- فدراسیون بین‌المللی جودو از لغو مسابقات گرنداسلم توکیو (21 تا 23 آذر) به علت همه‌گیر شدن ویروس کرونا خبر داد.
- دورتازه بازیهای این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی 5-2 اورتون مقابل وستهام آغازشد. دردیگر بازی تیم لیدز 4-3 از سد فولام گذشت.درهفته اول بوندسلیگا  این نتایج رقم خورد: فرانکفورت یک - بیله فیلد یک ، اونیون برلین یک - اوگسبورگ 3 ، کلن 2 - هافن هایم 3 ، برمن یک - هرتابرلین 4 ، اشتوتگارت 2 - فرایبورگ 3
- روز یک شنبه (30 شهریور) ، دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال ایران  برای انتخاب سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول ،  بین دوتیم رده دومی دوگروه ، شهرداری آستارا و پاس همدان ساعت 18/30 در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود . دیدار برگشت ، هفت روز بعد در همدان انجام خواهد شد (6 مهر) .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار