PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
هافبک تیم پرسپولیس گفت: فکر می کنم اگر تیمی ذهنیت قوی داشته باشد، قطعا از این گروه صعود می کند و یکی از این تیم ها هم پرسپولیس است.
کیهان ورزشی-

کمال کامیابی نیا در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل قطر اظهار داشت: مرحله گروهی خیلی سختی داریم و هر چهار تیم مدعی صعود هستند. فکر می کنم اگر تیمی ذهنیت قوی داشته باشد، قطعا از این گروه صعود می کند و یکی از این تیم ها هم پرسپولیس است.

وی افزود:شرایط خیلی خوبی داریم و هر سه روز یک بار بازی می کنیم که تا حدی ریکاوری را برای بازیکنان سخت کرده است. مربیان برای ریکاوری بازیکنان خیلی خوب برنامه ریزی کرده اند و امیدوارم مقابل الدحیل هم برنده باشیم و قطعا همینطور است. بازیکنان مان بازی به بازی تمرکز می کنند تا سه امتیاز را به دست آوریم و از گروه بالا برویم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره عملکرد تیم الدحیل قبل و بعد از کرونا گفت: الدحیل تیم بزرگی است که در سال های اخیر برنامه ریزی خیلی خوبی انجام داده است. این تیم نسبت به دیداری که قبل از کرونا با هم برگزار کردیم، ماریو مانژوکیچ را از دست داده اما بازیکنان خارجی خیلی خوبی جایگزین کرده است. با تیم خوبی بازی داریم که مدعی صعود است و باید با تمرکز مقابل الدحیل قرار بگیریم. تمام تلاش خود را انجام می دهیم که از الدحیل امتیاز بگیریم.

کامیابی نیا درباره حضور رامین رضائیان در ترکیب الدحیل توضیح داد: قبلا در پرسپولیس با رامین هم بازی بودم. وی بازیکن خیلی خوبی است  که در این مدت پیشرفت چشمگیری داشته است. رضائیان سال گذشته در الشحانیه بود و با سعی و تلاش خود توانست نظرات تیم الدحیل را به خود جلب کند و به این تیم برود. برای رامین در بازی های بعدی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم مقابل ما شرایط خوبی نداشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار