PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون اینکه موقعیتی به حریف بدهیم بازی را باختیم و الدحیل با یک پنالتی به پیروزی رسید.
کیهان ورزشی-
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با الدحیل قطر اظهار داشت: نتیجه بازی برای ما دلخواه و دلچسب نبود و دوست داشتیم نتیجه دیگری بگیریم که متاسفانه نتوانستیم. مشکلاتی در کسب نتیجه داشتیم که یکی از آنها خستگی بازیکنان بود.

وی افزود: در مجموع بازی باکیفیتی را شاهد نبودیم که بیشتر به این موضوع برمی‌گردد که باید در هشت روز سه بازی انجام بدهیم. در مجموع این بازی هم برای الدحیل سخت بود و هم برای پرسپولیس.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و از موقعیت های خود استفاده کنیم. بدون اینکه موقعیتی به حریف بدهیم بازی را باختیم و الدحیل هیچ موقعیتی نداشت و با یک پنالتی به پیروزی رسید. 

گل محمدی افزود: داور می توانست صحنه آخری که روی مهاجم ما خطا شد، پنالتی بگیرد اما متاسفانه خیلی راحت از این صحنه گذشتند. با وضعیت فعلی مان تنها باید به فکر ریکاوری و فکر کردن به بازی با الشارجه باشیم.

وی ادامه داد: بازی سختی را با شارجه پیش رو داریم و باید تمام تمرکزمان روی احیا کردن تیم باشد تا بتوانیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم. این تنها موضوعی است که باید درباره اش فکر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بدون تمرکز بودن بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر گفت: باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم و آنها را محکم تر می زدیم. متاسفانه موقعیت های خوبی را از دست دادیم. اینکه در دیدار به این سنگینی چنین موقعیت هایی را به دست می آوریم جای خوشحالی دارد اما باید از آنها خوب استفاده می کردیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار