PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درادامه بازیهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، دونماینده کشورمان برابرحریفان متوقف شدند.ابتدا پرسپولیس ازگروه سوم  با نتیجه یک برصفر به الدحیل از قطر باخت. درهمین گروه الشارجه درمیان ناباوری 6-0 التعاون عربستان را مغلوب کرد. سپس سپاهان از گروه چهارم برابر العین امارات بدون گل شد تادرفاصله یک دور به پایان دیدارهای این گروه ، از صعود بازبماند . ازاین گروه النصرعربستان و السدقطر با 11 و 9 امتیاز بارصعود بستند. النصر و السد به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
- در نشست خبری پس از پایان مسابقه مقابل الدحیل ، گل محمدی مربی پرسپولیس گفت : در مجموع بازی باکیفیتی را ندیدیم که دلیلش خستگی دو تیم بود. در شرایطی بازی را باختیم که هیچ موقعیتی به الدحیل ندادیم. از طرفی در زدن ضربات آخر هم بی‌دقت بودیم. داور در دقایق پایانی می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد اما خیلی راحت از کنار آن گذشت. بازی سختی مقابل شارجه داریم؛ باید ریکاوری کنیم تا برنده آن دیدار باشیم.
- شبکه الجزیره خبر داد : ویروس کرونا به مسئولان اجرایی مسابقات هم سرایت کرده اما AFC مانع از انتشار این خبر شده است.
- با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا دیدار برگشت تیم ملی این کشور مقابل هلند در لیگ ملت های اروپا، در استادیوم آتالانتا برگامو برگزار خواهد شد.
- قبل از مسابقه استقلال با الشرطه عراق درگروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (1-1) به هریک از اعضای تیم فوتبال آبی پوش 300 دلار پرداخت شد .این پول در قالب پول توجیبی به بازیکنان  و کادر فنی استقلال پرداخت شده  است.
- سه مه دو مدافع پرتغالی بارسا با عقد قرارداد تازه به تیم وولور هامپتون انگلیس پیوست .
- شایان مصلح بازیکن سپاهان که به دلیل مشکوک بودن نتیجه تست کرونا در قرنطینه به سر برد، امروز با منفی شدن جواب آزمایشاتش از قرنطینه خارج شد و با حضور در ورزشگاه تماشاگر بازی هم تیمی هایش بود.
- باشگاه برنتفورد انگلیس، سامان قدوس، هافبک ایرانی آمیان را با قراردادی یک ساله به صورت قرضی جذب کرد.
- لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه ای بارسلونا برای پیوستن به تیم آتلتیکو با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.
- دکتر محمد اسد مسجدی در سی و  دومین ‌جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت : از اوایل هفته آینده با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا حدود 20 رشته ورزشی مجوز فعالیت در بخش مسابقات و لیگ های خود را دریافت خواهندکرد. چند رشته دیگر هم برای برگزاری مسابقات و لیگ های خود قبلا مجوز گرفته بودند.
- سایت «الکره العراقیه» اعلام کرد :یکی از باشگاه  های فوتبال قطر برای جذب بشار رسن، هافبک ملی پوش پرسپولیس وارد عمل شده است. رسن به تازگی قراردادش را با پرسپولیس برای مدت یک فصل تمدید کرد.
- باشگاه اسپورتینگ‌لیسبون پرتغال اعلام کرد نام آکادمی جوانان خود را به افتخار و احترام کریستیانو رونالدو، به اسم این ستاره پرتغالی تغییر داده است کریستیانو رونالدو بین سال‌های 1997 تا 2002 در آکادمی این باشگاه بازی می کرد و به دنیای فوتبال معرفی شد.
- سران باشگاه آلکمار هلند نام مهدی قایدی مهاجم استقلال را در فهرست خرید‌های احتمالی خود قرار داده‌اند و این امکان وجود دارد که برای خرید بازیکن 21 ساله ایرانی پیشنهادی ارائه کند.
- خسرو قجاوند بازیکن اسبق تیم ملی نوجوانان ، بانک ملی و کشاورز دار فانی را وداع گفت .
- در چند روز اخیر اختلاف‌نظر بین عبدالله ویسی و اکبر محمدی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پیکان زیاد شده است و به همین منظور احتمال اینکه سرمربی این تیم قبل از آغاز فصل جدید مسابقات تغییر کند، زیاد است. از مهدی تارتار و هومن افاضلی به‌عنوان گزینه‌های جدید سرمربیگری پیکان نامبرده می‌شود.
-  کمیته انضباطی AFC اخراج بن عطیه، ستاره مراکشی الدحیل در بازی قبل را غیرمنصفانه دانست و محرومیت او را برطرف تا این بازیکن بتواند مقابل پرسپولیس بازی کند.
- درادامه بازیهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس ، آستون ویلا با یک گل شفیلد را برد و منچسترسیتی سه بر یک از سد وولورهامپتون گذشت . در لیگ ایتالیا نیز آس میلان با نتیجه دو بر صفر خودرا به تیم بولونیا تحمیل کرد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار