PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- آن گونه که وب سایت Kooora نوشته است، کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسئولین باشگاه الهلال اعلام کرده است که باید حداقل 13 نفر در لیست این تیم برای دیدار مقابل شباب الاهلی حضور داشته باشند و در غیر اینصورت، این تیم از ادامه رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به میزبانی قطر منع و تمام نتایج این تیم نیز پاک خواهد شد.
- نتیجه mri  پای سعید آقایی مدافع پرسپولیس حکایت از آن دارد که وی نمی تواند تیمش را برابر الشارجه امارات همراهی کند. آقایی در بازی با الدحیل از غایبین تیم پرسپولیس بود.
- میلویویچ ، سرمربی تیم الاهلی عربستان در کنفرانس خبری قبل از مسابقه استقلال با تیمش گفت : صدر جدول هستیم و برای ادامه موفقیت لازم است به روند پیروزی خود ادامه بدهیم بازی مهمی در پیش داریم ، بازیکنان جوان تیم ما آینده فوتبال عربستان را تضمین خواهند کرد. چند بازیکن  در خطر محرومیت داریم ، ریسک نمی کنم به آنها استراحت می دهم .
- نامجو مطلق مربی استقلال نیز در کنفرانس خبری قبل از دیدار با الاهلی گفت : بازی سرنوشت سازی درپیش داریم اما محکوم به پیروزی هستیم ، بازیهای حریف را آنالیز کرده و سعی داریم از ضعف شان برای دستیابی به گل بهره ببریم.
- باشگاه بارسلونا نظرش درخصوص فروش سوارز مهاجم اروگوئه ای خود  تغییر کرده وممکن است این بازیکن به بازی در این تیم ادامه دهد .
-  سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با انتشار عکس قهرمانی­ کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا در تهران آن را خاطره ای شیرین دانست .ایگور کولاکوویچ  گفت به همه مردم ایران سلام می کنم آنهایی که همیشه حامی تیم ملی والیبال ایران بودند .
- روز پنج شنبه آینده (3 مهرماه)  مسابقه سوپر جام فوتبال اروپا بین دوتیم بایرن مونیخ آلمان و سویای اسپانیا به میزبانی شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.
- سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت : تا کنون مجوزی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت در مورد بازگشایی استخرهای سرپوشیده صادر نشده و این اماکن کماکان حق فعالیت ندارند.
- نواک جوکوویچ، مرد شماره یک دنیای تنیس با برتری 2 بر صفر مقابل دیگو شوارتزمن آرژانتینی برای پنجمین‌بار فاتح مسترز رم شد و با کسب 36 عنوان در رقابت‌های مسترز، از رکورد رافا نادال (35) عبور کرد و رکورددار کسب قهرمانی در رقابت‌های مسترز لقب گرفت.
- نیمار با امضای قراردادی با کمپانی پوما، سالانه 23 میلیون یورو درآمد خواهد داشت. او اکنون بزرگترین قرارداد اسپانسری ورزشی تاریخ را دارد.
- با اعلام باشگاه اینتر ، آرتورو ویدال بازیکن شیلیایی بارسا پیراهن شماره 22 این تیم را در فصل جاری به تن خواهد کرد.
- رحیم زارع نماینده مجلس اعلام کرد تا فیفا اجازه ندهد، نمی‌توانیم انتخابات فدراسیون فوتبال را برگزار کنیم. حدس‌هایی در خصوص خط دادن داخلی‌ها وجود دارد. شنیده ام قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور در حال آماده کردن جوابیه برای فیفا هستند که کار در مراحل پایانی است. فیفا چوب تحریم و تهدید فوتبال ایران را در دست دارد و با هر اشتباهی، بر سر فوتبال ما می کوبد .
- العنبری، سرمربی تیم شارجه امارات گفت : تیم پرسپولیس رقیب بسیار سرسختی است و شخصا بازی های این تیم را دنبال کردم آنها یکی از تیم های قدرتمند ایران محسوب می شوند و ما تنها 2 روز پیش رو داریم تا خود را برای این بازی مهم آماده کنیم ، هدف در بازی پیش رو برد و راه یابی به مرحله بعد خواهد بود.
- وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در تمرین ریکاوری روز گذشته آبی پوشان با احساس درد زانو شرکت کرد تا احتمال غیبت او در دیدار حساس فردا با الاهلی عربستان افزایش پیدا کند. تلاش کادر پزشکی برای برطرف کردن مشکل او آغاز شده است.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا جدول خود را اصلاح کرد و به این ترتیب پرسپولیس ایران در گروه سه مسابقات لیگ قهرمانان در رتبه سوم جدول قرار گرفت. شرایط دو تیم با امتیاز برابر را باید پس از بازی رو در روی آنها با تفاضل گل در نظر ‌گرفت اما این مسئله در جدول AFC اعمال نشده بود و پرسپولیس بالاتر از شارجه در رتبه دوم قرار داشت.
- تیم فوتبال چوکای تالش با مربیگری محمد نصرتی ، جانشین فرشادپیوس ، به لطف پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال ملاثانی ، قهرمان لیگ دسته دوم فوتبال  ایران شد. این بازی در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزارشد و گل برتری نماینده گیلان را سامان نورمحمدی در دقیقه 87 به ثمر رساند.
- مالکیت باشگاه دسته اولی داماش گیلان با امضای قرار دادی رسمی به سامان سهرابی واگذار شد. سامان سهرابی مدیرعامل و مالک جوان و گیلانی باشگاه سامی اسپرت ترکیه است که این باشگاه ترکیه ای زیر نظر وی تاسیس شد.
- جواد آقایی پور مهاجم فصل گذشته سپیدرود رشت با عقد قراردادی رسمی به باشگاه لیگ برتری نساجی مازندران پیوست.
- باتوجه به کمبود وقت و در فاصله شش هفته مانده به پایان مسابقات ، هیات فوتبال خوزستان حکم قهرمانی در لیگ برتر استان را به نام فرهنگ رامهرمز پیشتاز این رقابتها صادر کرد. بنابراین تیم فرهنگ رامهرمز به لیگ دسته سوم کشور صعودکرد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار