PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-  

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم فوتبال پرسپولیس  در آخرین بازی  مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا با گلهای خلیل زاده ، آل کثیر ، امیری و عبدی مقابل شارجه امارات به برتری 4 بر صفر رسید تا با 10 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله یک هشتم نهایی صعودکند. دیدار مرحله حذفی پرسپولیس با السد قطر از ساعت 17:10 یکشنبه (6 مهر) در ورزشگاه دوحه برگزار می شود.
- باشگاه پرسپولیس متعهد شد تا روز یک شنبه آینده بخش دیگری از طلب مربی سابق خود ، برانکو، که حدود 150 هزار یورو است را به حساب وی واریز کند.
- درادامه بازیهای لیگ اروپا ، تیم میلان با پیروزی سه بر دو مقابل تیم نروژی بودوگلیمت به مرحله بعد راه یافت .
- برنامه دیدارهای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای شنبه و یک شنبه آینده بدین شرح برگزار می شود : 
استقلال ایران - پاختاکور ازبکستان ،الاهلی عربستان - شباب الاهلی امارات ، النصر عربستان - التعاون عربستان  ، پرسپولیس ایران  -  السد قطر
- قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب روز دوشنبه (7مهر) انجام خواهدشد. روز چهارشنبه (9مهر) بازیهای این مرحله انجام می شود ضمن آنکه دیدارهای نیمه نهایی روز شنبه (12 مهر) برپا خواهدشد.
- آرمان رمضانی مهاجم پرسپولیس به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با شارجه امارات، دو اخطاره شد و دیدار  با السد را از دست داد. 
- دردومین بازی روز پایانی گروه سوم لیگ فوتبال آسیا تیم التعاون عربستان با غلبه بر الدحیل (1-0) ، به لطف برتری در مسابقه رودررو صعود کرد و الدحیل حذف شد.
- یوفا مجوز استفاده از پنج بازیکن تعویضی در لیگ ملت‌ها و انتخابی جام جهانی را صادر کرد. 
 - از 11 ماه گذشته مقدمات کار واگذاری شرکت‌های بزرگ پرسپولیس و استقلال آماده شده و پاییز امسال سهام این 2 شرکت بزرگ فرهنگی و ورزشی کشور از طریق فرابورس به مردم واگذار می‌شود.
- در یک سال گذشته 11 مدیرکل در استان‌های مختلف کشور منصوب شدند که میانگین سنی آنها بین 40 و 41 سال است و این نوید را می‌دهد که جوانان در راس امور ورزش و جوانان قرار دارند. 
-  کازو یوشی میورا با حضور در دیدار مقابل کاوازاکی فرونتال، با 53 سال و 210 روز، به مسن‌ترین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال ژاپن تبدیل شد.
- درمرحله پلی آف لیگ اروپا ، تیم شارلوا به لطف گلهای دیسولی و کاوه رضایی با برتری دو بر یک مقابل پارتیزان بلگراد به مرحله بعد راه یافت.
 - ژاوی مربی اسپانیایی السد در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان گفت : مقابل پرسپولیس یا هر تیم دیگری، با تمام توان بازی می‌کنیم ، در مرحله بعدی اشتباهات دیدار با سپاهان را تکرار نخواهیم کرد.
- فدراسیون جهانی کاراته WKF اعلام کرد به دلیل شیوع کرونا ویروس، مراسم اعطای جوایز "گرند وینرز" تا سال 2021 به تعویق افتاده است. جایزه "گرند وینرز" به بهترینِ بهترین های کاراته کاهای حاضر در لیگ برتر کاراته وان تعلق می گیرد.
- کمک داور ویدئویی برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) از مرحله یک چهارم نهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تمامی دیدارهای این مرحله و همینطور نیمه نهایی در استادیوم جاسم بن‌حمد برگزار خواهد شدتست‌های این سیستم  در دیدارهای سپاهان - السد قطر و همینطور پرسپولیس - شارجه امارات انجام ‌شد تا نقص‌های احتمالی آن برطرف شود. 
-  کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی پس از بررسی دقیق نوع آسیب دیدگی و وضعیت زانوی مصدوم آرمین هادی پور تکواندوکار المپیکی ایران اعلام کرد: این ورزشکار فعلا نیازی به جراحی ندارد و پس از شش هفته فیزیوتراپی و تمرین درمانی، مجددا از زانوی وی ام آر آی گرفته شده و کمیسیون جهت بررسی مجدد وضعیت او، تشکیل جلسه خواهد داد.
- "توماس باخ" رئیس کمیته بین‌المللی المپیک و "ماریوس ویزر" رئیس فدراسیون بین المللی جودو IJF در محل دفتر مرکزی IOC در لوزان سوئیس در خصوص جودو و بازیهای المپیک با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
-  اعضای تیم میلان پیش از بازی مقابل بودوگلیمت، در لیگ اروپا تست‌ کرونا دادند   براساس این گزارش‌ نتیجه آزمایش زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی این تیم مثبت بوده و وی به همین دلیل تا مدتی نمی‌تواند برای باشگاه ایتالیایی بازی کند.
- 8 متهم پرونده قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی در اولین اقدام بررسی کنندگان این پرونده ممنوع ‌الخروج شده‌اند. در قدم دوم، این عده، ممنوع‌المعامله شدند تا امکان خرید و فروش خانه و زمین و خودرو نداشته باشند.
- ناصر ابراهیمی مربی سابق تیمهای ملی فوتبال و پرسپولیس صبح امروز در غم از دست دادن همسر خود عزادار شد. روح آن مرحومه قرین رحمت الهی .
- لوئیس سوارز ، مهاجم باتجربه واروگوئه ای بارسلونا با عقد قراردادی تازه به آتلتیکو مادرید اسپانیا پیوست. این انتقال رایگان و بندهایی مبنی بر پرداخت پاداش تا سقف شش میلیون یورو در آن گنجانده شده است.
- بیوک صباغ بازیکن، مربی و پیشکسوت فوتبال دیارتبریز بعد از مدتی بستری دربیمارستان ، دارفانی را وداع گفت . مرحوم صباغ جزو اولین ملی‌پوشان فوتبال تبریز بود و سابقه مربیگری در تیم های تراکتور و ماشین‌سازی را نیز در کارنامه  داشت . این مصیبت را به جامعه ورزش کشور ، استان آذربایجان شرقی وبه ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت می گوئیم . روحش شاد و یادش گرامی باد .
- با تصمیم هیات مدیره باشگاه سایپا ، سراجی مدیرعامل این باشگاه معرفی شد.
- در ادامه مسابقات جام اتحادیه انگلیس ، آستون ویلا سه بر صفر تیم بریستول سیتی را برد ، لیورپول 7-2 برتیم لینکولن سیتی فائق آمد و منچسترسیتی هم در خانه خود دو بر یک بورنموث را مغلوب کرد.
- تیم بایرن مونیخ آلمان با شکست دو بر یک سویای اسپانیا قهرمان سوپر کاپ اروپا شد ، در این مسابقه که با حضور 15 هزار تماشاگر وبا داوری تایلور انگلیسی در ورزشگاه بوداپست مجارستان انجام شد ابتدا سویا در دقیقه 13 با پنالتی اوکامپوس به گل رسید سپس گورتزکا گل تساوی را زد . در وقت های اضافی اول ، ژاوی مارتینز یار تعویضی بایرن گل برتری بایرن را زد تا مونیخی ها برای دومین بار فاتح این جام شوند. میلان با پنج قهرمانی رکورددار است. درجریان مسابقه بایرن و سویا ، داور انگلیسی حتی دو گل تیم آلمانی را مردود اعلام کرد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار