PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
ستاره آرژانتینی در پیام خداحافظی با مهاجم اروگوئه‌ای از مدیریت بارسلونا انتقاد و اعلام کرد نباید به این شکل با سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه رفتار می‌شد.
کیهان ورزشی-

به نقل از آس، یک روز پس از مراسم خداحافظی لوییس سوارس از بارسلونا، لیونل مسی از طریق صفحه شخصی اش در اینستاگرام به شکل خاصی با دوست و هم تیمی سابقش خداحافظی کرد. ستاره آرژانتینی برای مهاجم اروگوئه ای آینده ای خوب را آرزو کرد و عملکرد این بازیکن را در این شش سال که منجر شد سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه شود برجسته کرد و در پایان به مدیریت تیم کاتالانی کنایه زد.

او نوشت: این موضوع را در ذهن داشتم اما وقتی امروز وارد رختکن شدم با اصل واقعیت روبرو شدم. چقدر سخت است که دیگر نمی توانیم روزهایمان را با هم بگذرانیم چه در زمین و چه بیرون از آن. دلمان خیلی برای هم تنگ خواهد شد. سال های زیادی در کنار هم بودیم، ماته (نوعی نوشیدنی که از برگ های درخت ماته درست می شود) نوشیدیم، ناهار خوردیم، شام خوردیم و ... خیلی کارهای دیگر که هر روز در کنار هم بودیم انجام دادیم و نمی توان آن ها را فراموش کرد. دیدن تو با پیراهن تیم دیگری عجیب خواهد بود. شایسته این بودی که مانند عملکردت در باشگاه با تو خداحافظی کنند. تو یکی از مهم ترین های تاریخ باشگاه هستی که علاوه بر عناوین مهم تیمی، عناوین فردی ارزشمند هم کسب کردی. نباید تو را به این شکل بیرون می کردند اما در حقیقت شرایط کنونی دیگر من را شگفت زده نخواهد کرد.

مسی در پایان نوشت: در چالش جدیدت بهترین ها را برایت آرزو می کنم. خیلی دوستت دارم و خیلی می خواهمت. تا بعد، دوستم.

سوارس در فصل جدید با پیراهن اتلتیکومادرید به میدان می رود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار