PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
سرمربی استقلال می‌گوید تیم پاختاکور ازبکستان را آنالیز کرده و آمادگی لازم را برای این مصاف دارد.
کیهان ورزشی-

مجید نامجومطلق، سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما تیم حریف را آنالیز کردیم و از نکات مثبت و منفی این تیم استفاده می‌کنیم و امیدوارم یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. در بازی اول به خاطر اینکه در شرایط مسابقه قرار نداشتیم اما رفته رفته شرایط بهتری به دست آوردیم. ما در بازی با الاهلی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی پیش رو یک برنده خواهد داشت. چند بازیکن مصدوم داریم و امیدواریم بازیکنان‌مان به بازی برسند. مقداری خستگی در بازیکنان وجود دارد و باید روی ریکاوری و مسائل روحی و روانی کارهای لازم را انجام دهیم تا در بازی پیش رو موفق باشیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:‌ ما تعداد بازی کمتری انجام دادیم و از نظر شرایط بدنی به نسبت سایر رقبا، از وضعیت بهتری برخوردار هستیم اما جنبه منفی این مساله این بود که از شرایط بازی دور بودیم و اگر الوحده در بازی‌ها حضور می‌کرد، شانس داشتیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم و در مرحله بعدی به تیم بهتری برخورد کنیم.

او در ادامه درباره نقش بازیکنانی همچون شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی و احتمال جدایی آن‌ها از تیم گفت:‌ ما ۲۵ بازیکن مهم داریم و این بازیکنان از کیفیت خوبی برخوردار هستند. ما کار گروهی انجام می‌دهیم و همه بازیکنان در موفقیت ما نقش دارند. شاید گل‌ها توسط چند نفر زده شود اما همه بازیکنان پیروزی ما نقش دارند. ما قبل از اینکه گل اول را به الاهلی بزنیم، سید حسین حسینی یک مهار بسیار خوب داشت که باعث شد ما به پیروزی برسیم. همانطور که بازیکنان در پیروزی نقش دارند، در شکست‌های ما هم نقش دارند. این بازیکنان ذکر شده با ما قرارداد دارند و فصل بعد در خدمت تیم هستند و اگر اتفاقی هم بیفتد، به مسائل مدیریتی ربط دارد و دیگر از دست ما خارج است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار