PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: انگیزه ها برای برد استقلال مقابل پاختاکور دو چندان است تا بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و افتخاری برای باشگاه‌مان کسب کنیم.
کیهان ورزشی-

احمد سعادتمند با تبریک پیروزی استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: بعد از مدت ها دل هواداران شاد شد و دل هواداران شاد شد و این شادی را به همه استقلالی ها در داخل ایران و سراسر دنیا تبریک می گویم. خوشحالیم که در کنار تیم هستیم و یک کار تیمی خوب را در بخش بازیکنان، کادرفنی، پزشکی و روابط عمومی انجام می دهیم. همه کنار هم برای رسیدن به هدف بزرگی هستیم.

او ادامه داد: ما پرافتخار ترین باشگاه ایران هستیم واین افتخار بزرگی برای باشگاه با قدمت ما است و امیدوارم با وجود همه کاستی ها مجدداً در بازی فردا شب مقابل پاختاکور سربلند بیرون بیاییم و این شادی را همه ایرانی ها جشن بگیرند. باتوجه به این که از نزدیک کنار بچه ها هستم و صحبت کوتاهی که با سرمربی داشتم، احساس می کنم انگیزه ها دو چندان است تا بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و افتخاری برای باشگاهمان کسب کنیم. این کار دور از دسترس نیست و دعای خیر هواداران در بازی فردا شب و مراحل بعدی خیلی می تواند به ما کمک کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حال و هوای مدیران استقلال پس از شکست الاهلی گفت: ما به عنوان یک هوادار مثل همه هواداران که با هر گل شاد می شدند، این شادی را بروز دادیم و دست خودمان هم نبود چرا که استقلال در خون و رگ هایمان است و با هر گل بازیکنان تیم، در پوست خودمان نمی گنجیدیم و ناخوداگاه ابراز احساسات می کردیم. دوستانی که روی سکو نشسته بودند همه خوشحال بودند و این ذاتی است و امیدوارم ادامه دار باشد.

او با بیان این که همه شرایطی که لازم بود برای یک تیم حرفه فراهم کنیم اکنون انجام شده است، گفت: خوشحالم که با تلاش همه در هتلی انحصاری قرارداریم و تیم آرامش خیلی خوبی دارد. امکانات فراهم است و همه چیز سر موقع انجام می شود. ان‌شاءالله با این شرایطی که فراهم است امیدوارم موفقیت های تیم ادامه دار شود. از هواداران می خواهم با همان نفس گرمشان و با دعای خیرشان در کنار تیم باشند چرا که همه اعضای تیم نیاز دارند از هواداران انرژی مثبت بگیرند.

سعادتمند در پایان اضافه کرد: ما استقلال هستیم و یک تیم بزرگ و با قدمت نامیده می شویم و شک ندارم با کمک هواداران مان روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود و به زودی اتفاقات بسیار خوبی رخ خواهد داد. دوست نداریم به زودی برگردیم و می خواهیم بمانیم و با دست پر به کشور برگردیم. پس از اتمام جام باشگاه های آسیا حرف های زیادی دارم که در بخش های مختلف به صورت مستند ارائه می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار