PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

-  پرسپولیس تهران یکی از تیمهای حاضر درمسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکنون توانست 65 درصد از پاداش های مرحله گروهی این رقابت ها به مبلغ 7 میلیارد و 280 میلیون تومان را به دست آورد.
- درسومین و چهارمین مسابقه از بازیهای دور حذفی لیگ آسیا ، روز یک شنبه ابتدا درساعت 17/10 پرسپولیس با السدقطر و سپس در ساعت 21/15 دوتیم عربستانی النصر و التعاون به میدان خواهند رفت .
- مراسم معرفی لوئیز سوارز ، مهاجم اروگوئه ای و جدا شده تیم بارسلونا در باشگاه آتلتیکو مادرید برگزار شد. وی در فصل اخیر پیراهن شماره 9 این تیم را برتن خواهدکرد.
- سرانجام مهدی شیری، بازیکن تیم پرسپولیس  وارد دوحه قطر شد و پس از انجام تشریفات فرودگاهی برای ورود به دوحه، به کاروان پرسپولیس اضافه شد.
- هادی بشیریان با کسب 26 رای ازمجموع 49 رای  رئیس فداسیون ملی ورزش های دانشگاهی ایران شد. محمد کیانی و داود حومنیان به ترتیب 15 و 2 به دست آوردند. قبل از شروع انتخابات که احمدی و طاهریان ازوزارت ورزش وکمیته المپیک درآن حضور داشتند، نصیرزاده و شهلایی ، دیگر کاندیدا اعلام انصراف دادند.
-  فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت : آقای فروردین به شکل غیرمنصفانه تلاش‌های مجموعه فدراسیون فوتبال در صف و ستاد و همچنین مساعی هیات‌های فوتبال استان های کشور، باشگاههای کشور و سایر اعضای مجمع را زیر سوال برده است. نماینده محترم راهکار را در استعفا دسته جمعی دانسته اند. درصورتی که هرگونه تصمیم گیری درباره هیات رئیسه در چارچوب اساسنامه اختیار مجمع فدراسیون فوتبال است و دخالت اشخاص ثالت خارج از عرف و قانون تلقی می گردد.
- در اولین دیدار مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، تیم الاهلی عربستان بعد از تساوی یک بر یک مقابل شباب امارات، در ضربات پنالتی با نتیجه 4-3 به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.
-  کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض باشگاه الهلال عربستان در رابطه با کنارگذاشته شدن این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را رد کرد.
- در دور حذفی پیکارهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، تیم استقلال ایران در حالیکه با ضربه کاشته علی کریمی از تیم ازبکستانی یک بر صفر پیشی گرفته بود در اواخر نیمه اول و همچنین اوایل نیمه دوم با دریافت دو گل از «چران و دردیف» ، دو بر یک باخت و حذف شد.
- مجید نامجومطلق سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با پاختاکور گفت : مسابقه خوب و درگیرانه ای بود. با توجه به اینکه دو سه بازیکن مصدوم و  محروم داشتیم و به این بازی نرسیدند. تعدادی هم درداخل زمین با دوندگی های بی امان دچار خستگی مفرط شده و مجبور به تعویض آنها شدیم بازیکنان حداکثر تلاششان را انجام دادند و خیلی جنگیدند و دویدند. می‌توانستیم بازنده بازی نباشیم و برنده شویم. اعتقاد دارم داور  می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد.
- درجریان مسابقه استقلال با پاختاکور، دمای شهر دوحه، 33 درجه سانتیگراد بود اما سیستم تهویه مطبوع یا خنک کننده استادیوم الجنوب  دمای داخل استادیوم را با 11 درجه کاهش، به 22 درجه سانتیگراد رسانده بود.
-  علیرضا دبیر در حکمی امیرحسین ثابتی را به عنوان سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی منصوب کرد.
- امیر عابدزاده سنگربان ایرانی حاضر در لیگ پرتغال ، در شب پیروزی تیم ماریتیمو؛ 90 دقیقه درون دروازه تیمش ایستاد ،  5 سیو داشت و از «هواسکورد» نمره خوب 7.3 را گرفت.
- درآغاز بازیهای این هفته لیگ انگلیس ، برایتون در حالیکه علیرضا جهانبخش را در ترکیب خود داشت با نتیجه سه بر دو مغلوب منچستر یونایتد شد . اورتون در زمین پالاس 2-1 پیروزشد. چلسی هم با وست برومویچ سه بر سه کرد. درفرانسه مارسی و متز 1-1 شدند.درآلمان اوگسبورگ با دو گل دورتموند را شکست داد. در ایتالیا اینتر 4-3 فیورنتینا را مغلوب کرد. در اسپانیا ، رئال مادرید در زمین رئال بتیس 3-2 پیروز شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار