PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه ساعت 11/30 انجام خواهد شد.
- تیم پرسپولیس به لطف گل باارزش دقایق پایانی عیسی آل کثیر که درپی یک کرنر و با ضربه سر به دست آمد ، توانست با پیروزی 1-0 بر السد قطر به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
- درجریان رقابت های لیگ فوتبال روسیه ، تیم زنیت پیترزبورگ توانست با شش گل بر تیم اوفا غلبه کند ، سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان زننده دو گل از 6 گل تیمش بود. در این بازی آزمون به شدت آسیب دید.
- سرگی سیماک، سرمربی زنیت در پاسخ به سئوال خبرنگار روسی مبنی بر اینکه احتمال دارد مصدومیت آزمون پارگی رباط صلیبی باشد، گفت: امکان دارد. هنوز نوع مصدومیتش مشخص نیست. پای او به شدت ضربه خورد.
- محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم پرسپولیس  در پایان دیدار این تیم با السد قطر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
- فصل آتی بازی‌های لیگ برتر ایران احتمالا از هشتم آبان آغاز خواهد شد. سازمان لیگ همچنین تصمیم گرفته فصل جدید لیگ دسته اول را از 15 آبان آغاز کند. این تاریخ و همچنین تاریخ شروع لیگ برتر احتمالی است. فدراسیون جهانی فوتبال روزهای فیفا را در تقویم آپدیت کرده و فدراسیون‌های ملی می‌توانند برای شروع مسابقات داخلی و همچنین تدارک بازی‌های دوستانه برنامه‌ریزی کنند. 
- فرشید محمدی از بادران ، ابوالفضل عباسی از گل گهر و عیسی پرتو از مس رفسنجان باعقد قرارداد تازه به ملوان انزلی پیوستند.
- با پیروزی اخیر تیم رئال مادرید در لیگ اسپانیا ؛ زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی تیم مادریدی به رکورد 100 پیروزی در لالیگا دست یافت.
- سینا شاه عباسی مدافع جوان و خوش آتیه فصل گذشته داماش گیلان با عقد قراردادی رسمی به باشگاه لیگ برتری فولاد خوزستان پیوست.
- محمد نوری با عقد قراردادی تازه رسما به عضویت تیم فوتبال پیکان درآمد.
-  تیم لس‌آنجلس لیکرز با درخشش لبرون جیمز فوق ستاره خود، 117 بر 107 از سد تیم دنور ناگتس گذشت و در مجموع با برتری 4 بر یک، قهرمان کنفرانس غرب و فینالیست بسکتبال NBA شد.
- آرمین سهرابیان، مدافع فصل گذشته تیم سایپا به تیم گل گهرسیرجان پیوست.
- ژنرال "احمد فولی" نایب رئیس فدراسیون‌جهانی تکواندو WT درگذشت. دکتر "چانگ وون چو" رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال پیامی ضمن تسلیت و ابراز تاثر از درگذشت این چهره تاثیرگذار در تکواندوی جهان از او به عنوان "برادر" یاد کرد.
- سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته گفت:باید شرایط کرونا را در نظر بگیریم و ببینیم آیا می‌توانیم با رعایت تمام موارد بهداشتی، لیگ را به طور متمرکز برگزار کنیم یا خیر، اما فعلا چیزی مشخص نیست. مهمترین موضوع برای شروع اردو‌ها، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است و باید شرایط را طوری فراهم کنیم که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در بین ملی‌ پوشان نزدیک به صفر شود؛ لذا از همین امروز کار را شروع کردیم تا در موعد مقرر اردو‌ها شروع شود.
- تیم شهرداری آستارا درشرایط 10 نفره تحت رهبری حسن اشجاری درمسابقه برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال ایران با پاس همدان درورزشگاه شهید حاج بابایی این شهر ، ضمن جبران گل خورده دیدار رفت ، درضیافت پنالتی ها 3-2 ودرمجموع بابرتری 4-3 ، حضورش در لیگ دسته اول را جشن گرفت. دردوبازی رفت و برگشت ، این دوتیم در زمین حریف یک بر صفر به پیروزی رسیده بودند. 
- ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی تیم السد قطر  پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت : فوتبال روی ناعدالتی خود را به ما نشان داد. در اکثر بازی زمام را اختیار داشتیم ولی به دلایل کوچک بازی را باختیم. قبل از این بازی به بازیکنانم هشدار داده بودم هر اشتباهی در این بازی به منزله حذف از لیگ قهرمانان آسیا است. ما اشتباهات کوچکی کردیم و تاوان سنگینی دادیم.
- یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس در نشست خبری گفت : باید با اختلاف گل بیشتری السد را شکست می‌دادیم . خیلی خوشحالم که توانستیم این بازی خیلی سخت را ببریم. البته لیاقت این برد را داشتیم و باید با اختلاف گل زیادی السد را شکست می‌دادیم.
- دربازیهای این هفته لیگ های اروپا نتایج عجیبی رقم خورد که غافلگیرانه بود: هافن هایم 4 - بایرن مونیخ یک ،  آتلتیکو 6 - گرانادا  یک ، ناپولی 6 -، جنووا صفر ، منچسترسیتی 2 - لسترسیتی 5 ، اوکسبورگ 2 - دورتموند صفر و.....
- شجاع خلیل زاده مدافع میانی پرسپولیس که نمایش موفقی برابر خط هجومی تیم السد قطرداشت ، بعد از این دیدار به دلیل شرایط سخت  بازی و افت فشار راهی بیمارستان شد. گفته می‌شود اکنون حال این بازیکن خوب  و حتی  به اردوی تیمش برگشته است . 
- تیم پرسپولیس بابت صعود به مرحله یک چهارم  لیگ قهرمانان آسیا مبلغ  150 هزار دلار+ برد در جریان بازی (50 هزار دلار) و کمک هزینه سفر 60 هزار دلاری از سوی AFC دریافت خواهدکرد
- درنبرد دو تیم عربستانی ، النصر به عنوان چهارمین تیم غرب آسیا راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. النصری ها با یک گل خودرا به تیم التعاون تحمیل کردند. الاهلی عربستان ، پاختاکور ازبکستان ، پرسپولیس ایران و النصر عربستان چهارتیم صعودکننده به مرحله بعدی این رقابت ها هستند.
- علی کریمی هافبک استقلال راهی استانبول ترکیه شد تا مذاکره با تیم‌های خواهانش را آغاز کند.پیش از این در اخبار آمده بود که یکی دو تیم ترکیه ای از جمله ترابزون اسپور ترکیه خواهان  هافبک استقلال هستند و حالا با سفر کریمی به استانبول این مساله شکل جدی تری به خود گرفته است. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار