PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه دیدارهای جام اتحادیه فوتبال انگلیس ، نبرد دو تیم لندنی چلسی با تاتنهام پس ازتساوی یک بر یک در وقت های معمولی ، تیم تاتنهام تحت رهبری مورینیو درضیافت پنالتی ها 5-4 به پیروزی رسید و به دور بعد راه یافت.
- آیدین قویدل دروازه بان گیلانی فصل گذشته آلومینیوم اراک با عقد قراردادی رسمی به باشگاه استقلال خوزستان پیوست.
- لباس های دوتیم پرسپولیس و پاختاکور  در مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال آسیا مشخص شد ، بر این اساس تیم فوتبال پرسپولیس غیر از دروازه‌بان که مشکی به تن خواهد داشت، یک دست سرخپوش خواهد بود و نیمکت نشینان، کاور نقره‌ای به تن می‌کنند. بازیکنان پاختاکور نیز سفیدپوش هستند و دروازه‌بان این تیم، پیراهن سبز روشن به تن می‌کند. نیمکت نشینان هم کاور طلایی خواهند داشت. داوران مسابقه نیز آبی پوش خواهند بود.
- سعید باقرپسند مهاجم فصل گذشته داماش گیلان با عقد قراردادی رسمی به باشگاه لیگ برتری آلومینیوم اراک پیوست.
- عزیز معبودی مدافع گیلانی فصل گذشته ماشین سازی تبریز با عقد قراردادی رسمی به عضویت  باشگاه لیگ برتری آلومینیوم اراک درآمد.
- مقامات ای . اف . سی ، اعلام کردند برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق بازهم به تعویق افتاد. این رقابت‌ها قرار بود از 16 اکتبر (25 مهر) آغاز شود اما روز 18 نوامبر (28 آبان) برای شروع آن درنظر گرفته شده است.
- پرسپولیس ایران روز چهارشنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از ساعت 21/15 در قطر به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود. درهمین روز ودردیگر مسابقه این مرحله ساعت 17/10 دوتیم عربستانی النصر و الاهلی به میدان می روند.
- پس از پیروزی پرسپولیس مقابل تیم السد قطر و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه به پرسپولیسی‌ها قول داده بود ، طبق لیستی که در اختیار باشگاه قرارگرفت  پاداش پرسپولیسی‌ها به حسابشان واریز شد تا آنها پیش از دیدار برابر پاختاکور روحیه مضاعفی بگیرند.
-  محمود کریمی، بازیکن پیشین سپاهان و همبازی محرم نویدکیا در دهه 80، به عنوان دستیار او روی نیمکت مربیگری طلایی پوشان انتخاب شد.
-  سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال گفت : استعفا و برکناری ام صحت ندارد ،من منشا و منبع این اخبار را نمی دانم اما می دانم که بر سر کارم هستم و برکنار نشده ام و استعفا نداده ام! عده ای در تلاش هستند تا هواداران استقلال را با این اخبار نگران کنند .
- کمیته فنی فدراسیون بسکتبال طی نشستی به اتفاق آرا به ادامه فعالیت مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی تیم ملی رای داد.
- ادهم مخادمه اردنی به عنوان داور دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اسیا بین دو تیم پرسپولیس و پاختاکور انتخاب شد.
- ازسوی حسین عبدی ، سرمربی تیم نوجوانان ایران اسامی 24 بازیکن دعوت شده برای شرکت در اردوی  آمادگی اعلام شد.این اردو جهت آماده سازی تیم برای شرکت در مرحله نهایی پیکارهای جام جهانی و قهرمانی آسیاست .  اردوی تیم نوجوانان از روز جمعه 11 مهرماه آغاز می شود.
- دیدیه دروگبا، از چهره های قدیمی فوتبال ساحل‌عاج و باشگاه چلسی، برنده جایزه ویژه رئیس یوفا 2020 شد. او بعد از اوزه بیوی پرتغالی در سال 2009، دومین بازیکن آفریقایی‌الاصل است که این جایزه را کسب می‌کند.
-  بیبیانا اشتاین هاوس داور زن فوتبال آلمان ،  بازی بایرن مونیخ و دورتموند در سوپرکاپ آلمان را سوت خواهدزد.
- برای اجرای پروتکل جدید تشریفات پیش از مسابقه در لیگ قهرمانان آسیااعلام شد؛ بازیکنان در ابتدای ورود به زمین مانند گذشته در دو طرف تیم داوری روی یک خط نمی‌ایستند، بلکه در دو طرف خط نیمه زمین روبروی یکدیگر خواهند ایستاد و بعد از این که سه تا 5 ثانیه دست زدند، برای گرفتن عکس تیمی به نیمه زمین خود خواهند رفت.
- چهارده بازیکن به تیم ملی فوتسال برای بازی با ازبکستان دعوت شدند. علیرضا رفیعی ،مسلم اولاد قبا،فرهاد توکلی ،مهدی کریمی ،علیرضا عسکری ،میثم خیام ،اصغر حسن زاده ،محمدرضا سنگ سفیدی ،علی ابراهیمی ،سالار آقا پور،طاها نعمتیان ،سپهر محمدی ،محمد شجری ،مسعود محمدی بازیکنان دعوت شده سرمربی به اردو هستند.
- یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس در نشست خبری  پیش از دیدار با پاختاکورگفت : حاضر نیستیم از این مرحله به راحتی بگذریم، هرچند از نظر بدنی خسته به نظر می رسیم اما از لحاظ روحی و روانی آماده بازی مقابل پاختاکور هستیم. باید خیلی خوب بجنگیم تا بتوانیم از این مرحله هم عبور کنیم.  
-قرار شد کمیته انضباطیAFC درخصوص بخشیدن کارت سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس قبل از مسابقه با پاختاکور  تصمیم گیری کند تا تکلیف او برای دیدار این تیم مقابل حریف ازبکستانی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2020 مشخص شود.
- قرارداد لوئیز آلبرتو، هافبک اسپانیایی لاتزیو با این باشگاه تا سال 2025 تمدید شد.
- باشگاه جنوای ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که 14 عضو این تیم به بیماری کرونا مبتلا شده‌ که بین هشت تا 10 تن از این افراد بازیکنان تیم هستند.
- برای نخستین بار در تاریخ تکواندوی جهان، مجمع عمومی فدراسیون‌ جهانی روز ششم‌ اکتبر 2020 (15 مهر) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
- درادامه دیدارهای این هفته لیگ فوتبال اسپانیا والنسیا در زمین سوسیه داد یک بر صفر پیروز شد و ختافه هم درخانه خود با سه گل از سد رئال بتیس گذشت .
- درتازه ترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا ، روبن دیاز از بنفیکا به عضویت تیم منچسترسیتی درآمد ، لوریس کاریوس از لیورپول جذب تیم اونیون برلین آلمان شد ، دیه گو گودین از اینتر میلان هم به تیم کالیاری پیوست .
- چهارشنبه شب ، دیدار سوپرجام فوتبال آلمان بین تیمهای بایرن مونیخ و دورتموند در ورزشگاه برلین برگزار خواهد شد. این بازی هرسال بین قهرمانان لیگ و جام حذفی انجام می شود اما چون بایرن در فصل قبل هر دو جام را فتح کرده بنابراین نایب قهرمان لیگ (دورتموند) با قهرمان لیگ (بایرن) روبرو خواهدشد. بایرن و دورتموند با 8 و 7 قهرمانی پرچمدار سوپرجام آلمان محسوب می شوند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار