PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

 - مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال اروپا و اهدای جوایز برترین های فصل یوفا  ساعت 17 روز پنج شنبه (دهم مهرماه) به وقت ایران برگزار می‌شود.
- تیمهای پرسپولیس ایران و النصر عربستان  با پیروزی مشابه 2-0 به ترتیب برابر پاختاکور ازبکستان و الاهلی عربستان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا راه یافتند. پرسپولیس بادوگل دقایق 50 و 67 عیسی آل کثیر تیم ازبکی رابرد.پاختاکور از دقیقه 18بااخراج ماشاریپوف تا پایان بازی ده نفره بود.مارتینز و عسیری هم دو گل النصر را به ارمغان آوردند.
-  هیات مدیره باشگاه استقلال برای جلوگیری از وارد آمدن ضربات بیشتر بر پیکره تیم ،  احمد سعادتمند را از سمت مدیریت عاملی عزل و عضویت ایشان در هیئت مدیره را به مجمع باشگاه ارجاع داد.
- درجلسه فوری باشگاه استقلال سه عضو هیات مدیره این تیم یعنی احمد خلیل زاده، هادی زبده و حجت نظری حکم برکناری سعادتمند را امضا کرده اند اما مهدی عبدیان دیگر عضو هیات مدیره استقلال نه در این جلسه حضور داشته و نه حکمی را امضا کرده است.
- عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس در پایان بازی این تیم و پاختاکور ازبکستان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
- دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روز شنبه 12 مهر ساعت 18:30 بین دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان در استادیوم جاسم بن‌حمد دوحه قطر برگزار خواهد شد.
- درادامه بازیهای جام اتحادیه انگلیس ، تیم منچستر سیتی در زمین بارنلی با گلهای استرلینگ (2بار) و فران تورس ،سه برصفر پیروز و به دور بعد راه یافت .
- درجریان رقابتهای لیگ ایتالیا ، تیم اینتر در زمین بنونتو 5-2 به برتری رسید که لوکاکو زننده دو گل بود.
- آزمون ، جهانبخش و قوچان نژاد ، نامزد بهترین لژیونر هفته قاره آسیا شدند.
- کارت قرمز سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس که مقابل السد از زمین مسابقه اخراج شده بود،توسط کمیته برگزاری بخشیده شدو او  مقابل پاختاکور به میدان رفت .
- اریک دایر در حین بازی تاتنهام و چلسی درجام اتحادیه انگلیس  به سرویس بهداشتی رفت و باعث ده نفره شدن تیمش شد که طولانی شدن این بازگشت موجب عصبانیت مورینیو مربی تاتنهام شد تا آقای خاص برای بازگرداندن هافبک دفاعی تیمش به دنبال او برود! تاتنهام در ضربات پنالتی با غلبه بر حریف به مرحله بعدی جام اتحادیه صعود کرد. 
- علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان دوم تیم آنتورپ بلژیک  در جریان تمرینات این باشگاه از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و چند هفته از تمرینات گروهی و مسابقات دور خواهد بود.
 با این شرایط و به احتمال فراوان بیرانوند بازی‌های دوستانه تیم ملی را نیز از دست خواهد داد.
- محمد رستمی هافبک باتجربه داماش گیلان با عقد قراردادی رسمی به باشگاه بادران تهران پیوست.
- علیرضا نصرآزادانی کاپیتان و مربی اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان با درخواست فدراسیون تکواندو بلژیک، به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی تکواندوی این کشور را برعهده گرفت.
- ملوان بندرانزلی اولین تمرین خود جهت آماده سازی برای مسابقات لیگ برتر بانوان در فصل آینده را برگزار کردند. پیش از شایعاتی مبنی بر اینکه در فصل آینده ملوانان در بخش بانوان تیمداری نخواهند کرد به گوش می رسید.
- حسینی دروازه بان استقلال دوشنبه شب به دیدار جواد نکونام در هتل المپیک رفته و با سرمربی فولاد درباره پیوستن به این تیم مذاکره کرده است. تنها مشکل برای جدایی حسینی از استقلال و پیوستن او به فولاد، ماجرای رضایتنامه‌اش است. وی احتمال می‌دهد باشگاه استقلال حدود 4 میلیارد تومان از او مطالبه کند.
- سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال گفت:
ما قطعاً برای شروع مسابقات از وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش استعلام می‌گیریم. در صورتی که مدیریت بهداشت اعلام کند شرایط برای برگزاری مسابقات مهیا نیست، لیگ را تعطیل می‌کنیم. پزشکان هر باشگاهی ناظر تمرینات و رعایت  نکات بهداشتی بازیکنان خواهند بود اما برای مسابقات قطعاً ناظر ویژه خواهیم داشت.
-  لیگ قهرمانان فوتبال آسیا 2021 هم به احتمال فراوان به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار