PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۵۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

[03/10, 01:19] baba: بسته خبری روز جمعه - 11 مهر 

- روزشنبه دریکی از دوبازی مرحله نیمه نهایی منطقه غرب آسیا در مسابقات لیگ قهرمانان ، تیمهای پرسپولیس ایران و النصر عربستان درورزشگاه دوحه قطر به مصاف هم خواهند رفت.زمان این دیدار 18/30 است.
- با توجه به عدم پرداخت بدهی ظرف مهلت مقرر، از تاریخ 12 سپتامبر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به مدت یک فصل بسته خواهد ماند. تمام نقل و انتقالات پرسپولیس در بازه زمانی تعیین شده و قبل از تاریخ 12 سپتامبر صورت گرفته است. 
- مذاکرات تیم استقلال با جواد نکونام مربی فعلی فولاد بر روی نیمکت این تیم جدی شد، پروسه انتخاب  سر مربی  جدید  استقلال هر لحظه وارد فاز جدیدی می شود و پس از گزینه های متعددی نظیر استراماچونی، الکس نوری، فرهاد مجیدی، محمود فکری، امیر قلعه نویی و… که برای این تیم مطرح شده بود، حالا جواد نکونام به جدی ترین گزینه اعضای هیئت مدیره استقلال برای نشستن بر رو نیمکت آبی پوشان تبدیل شده است.
- در حالی که باشگاه استقلال مبلغی را از یکی از اسپانسرهایش دریافت کرده بود، مشخص نیست چرا این پول صرف پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی آبی‌پوشان نشده است. با ابهاماتی که در نحوه هزینه 10 میلیارد پول اشاره شده، به وجود آمده، قرار است نهادهای نظارتی وارد عمل شده و به بررسی موضوع بپردازند.
- مهاجم سابق استقلال با تغییر تابعیت برای تیم ملی آذربایجان به میدان خواهد رفت. علی قربانی که فصل پیش در سپاهان حضور داشت با پایان فصل راهی تیم سومقامیت آذربایجان شد و حالا جیانی دی بیاسی سرمربی ایتالیایی تیم ملی آذربایجان او را به تیم ملی این کشور دعوت کرده است . 
 - تیمهای استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده از اکنون باید بدهی تمامی بازیکنان و مربیان خارجی خود را پرداخت کنند. بدهی تیم‌های ایرانی مساله ای است که در مورد بازیکنان و مربیان خارجی کاری از دست فدراسیون فوتبال هم بر نمی‌آید. در فصل جاری و قبل از شروع رقابت‌ها، بررسی‌ها برای صدور مجوز حرفه‌ای آغاز خواهدشد.
-  در بازی میلان ایتالیا و ریوآوه پرتغال تیم فصل گدشته مهدی طارمی درمرحله پلی‎آف لیگ فوتبال اروپا همه بازیکنان پنالتی زدند حتی دروازه بانها (24 پنالتی)  و در نهایت تیم میلان  9-8 برد و راهی مرحله گروهی شد.
- سعید آذری، مدیرعامل فولاد گفت : بعید می دانم خبر حضور نکونام در استقلال درست باشد. با تعهدی که نکونام نسبت به تیم فولاد دارد، فکر می کنم انتشار این خبرها گمانه زنی باشد. خبر حضور حسینی در فولاد هم گمانه زنی است. حسینی دروازه بان فوق العاده ای است و امیدوارم در استقلال بماند و بیشتر پیشرفت کند.
- یک روز پیش از برگزاری دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب قاره بین دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان، اعضای دو تیم تست کرونا دادند.
پرسپولیس و النصر از ساعت 18/30 فردا شنبه در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در ورزشگاه «جاسم بن حمد» قطر به مصاف هم می روند.
- رضا اسدی که پس از یک سال حضور در تراکتور صحبت از حضورش در چند تیم خارجی بود، در نهایت با تیم فوتبال سن‌پولتن اتریش به توافق رسید. قرارداد اسدی با این باشگاه دو ساله و با شرط جدایی در صورت داشتن پیشنهادهای بهتر است. این هافبک 24 ساله یکشنبه هفته پیش رو برای انجام تست‌های پزشکی و عقد قرارداد رسمی راهی اتریش خواهد شد.
- کوروش باقری وزنه بردار اسبق و ازمربیان این ورزش گفت : مجبوریم به کیانوش و سهراب متکی باشیم . در وزنه برداری از پرورش استعدادها خالی شده ایم. به لحاظ کمیت و زیرساخت ها دچار مشکل هستیم . به دلیل امکانات مستهلک و کمبودها مجبوریم چشم امیدمان به قدیمی ها باشد .
- برای همکاری با باشگاه دراوضاع و احوال مشکلات مالی ، تعدادی از بازیکنان باشگاه پرسپولیس طی توافق با سرپرست این تیم ، 30 درصد از مطالبات سال‌های قبل خود را بخشیدند.
- سرجینیو دست، مدافع 19 ساله تیم آژاکس با قراردادی 5 ساله و 21+5 میلیون یورویی به بارسلونا پیوست. 
- عبدالعزیر المریسل خبرنگار عربستانی اعلام کرد : به هواداران بزرگوار النصر توصیه می کنم که به حریف احترام گذارند. به آنها می گویم که النصر به نیمه نهایی صعود کرد چرا که احترام زیاد به حریفان خود گذاشت. باید به تیم پرسپولیس هم احترام گذاشت. این احترام باید از من و شما شروع شود. باید بدانیم که هر آنچه درباره پرسپولیس می نویسم به گوش این تیم و هواداران آن و رسانه های ایرانی خواهد رسید و به همین خاطر باید احترام گذاشت.
- بر اساس تصمیم هیات مدیره باشگاه تراکتور، محمد علیپور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور انتخاب شد.
- بیرانوند دروازه بان تیم  ایران و باشگاه آنتورپ بلژیک  پس از دوری سه هفته‌ای به دلیل مصدومیت گفت : مشکلی نیست با قدرت برمی‌گردم. متأسفانه در تمرینات دچار آسیب‌دیدگی شدم و بعد از گرفتن MRI معلوم شد دو، سه هفته نمی‌توانم تمرین کنم و باید به کار‌های درمانی بپردازم. ممنون از همه کسانی که پیگیر مصدومیتم بودند ولی مشکل خاصی نیست. خیلی زود و با قدرت برمی‌گردم و در خدمت آنتورپ و تیم ملی خواهم بود.
- هیات مدیره باشگاه استقلال در اولین اقدام بعد از برکناری احمد سعادتمند در تماس با فرهاد مجیدی خواهان بازگشت او به نیمکت آبی‌پوشان شدند. مجیدی برای پاسخ به این پیشنهاد فرصتی کوتاه خواسته است.
- روزنامه الوطن قطر؛ برگزاری دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر را فرصت خوبی برای تیم‌های لیگ ستارگان برشمرد تا بازیکنان برجسته و درخشان را در رادار خریدشان قرار دهند. بر اساس این گزارش؛ بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس یکی از ستاره‌های دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در قطر بود که موردتوجه خیلی ازتیمها قرار گرفت.
-  بهمن فرازمند باعقد قرارداد تازه سرمربی نفت و گاز گچساران شد. 
- برنده دیدار فردای پرسپولیس و النصر در مجموع حداقل 2 میلیون و 50 هزار دلار درآمدزایی خواهد کرد. 50 هزار دلار بابت برد در بازی نیمه نهایی 4 میلیون دلار ، یا 2 میلیون دلار  در صورت نایب قهرمانی و.......
- محمود یاوری سرمربی اسبق تیم ملی ایران این روز‌ها به دلیل عارضه ریوی در بیمارستان بستری شده و بعد از معاینات اولیه پزشکان او را به آی سی یو  انتقال دادند.
- با کمال تاسف و تاثر با خبر شدیم  عبدالعلی  کلانتری بازیکن اسبق نفت  و دارایی  و یکی از پیشکسوتان  خوشنام فوتبال تهران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در گذشت. مصیبت درگذشت این پیشکسوت ورزش را به اهالی  بزرگ فوتبال کشور ،  تهران  و خانواده محترم مرحوم  کلانتری تسلیت می گوییم . روحش شاد و یادش گرامی باد
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نفرات مد نظر خود را انتخاب کرده و قرار است به زودی اسامی آنها روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار بگیرد. طبق برنامه باید نفرات جدید اردوی تیم ملی  قبل از اعزام به ازبکستان ‌ تست کرونا را پشت سر بگذارند. کاروان مشترک تیم های ملی فوتبال و فوتسال ساعت 15 روز سه شنبه 15 مهر با یک پرواز اختصاصی راهی تاشکند خواهند شد.
- به دنبال قرعه کشی رقابتهای فصل آتی ، دو بازیکن ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و چهار بازیکن هم در مرحله گروهی لیگ اروپا حضور دارند. بازی‌ها از 18 روز دیگر آغاز می‌شود. در لیگ قهرمانان ، گروه C پورتو (مهدی طارمی) با منچسترسیتی، المپیک مارسی، المپیاکوس ،  در گروه F زنیت سن پیترزبورگ (سردار آزمون) با دورتموند، لاتزیو، بروژ ، در لیگ اروپا هم از گروه G : آاک آتن (کریم انصاری‌فرد) با لسترسیتی، براگا، زوریا  از گروه J: آنتورپ (علیرضا بیرانوند) با تاتنهام، لودوگورتس، لاسک  از گروه K: دینامو زاگرب (صادق محرمی) با فاینورد، زسکا، وولفسبرگر اتریش ،  در گروه L : گنت (میلاد محمدی) با  هوفن‌هایم، ستاره سرخ بلگراد، اسلوان لیبرتس
- یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس  در نشست خبری پیش از دیدار مقابل النصر عربستان گفت : با انتخاب قطر بهترین تصمیم برای ادامه لیگ قهرمانان گرفته شد ، هر دو تیم با شایستگی به این مرحله رسیده اند ، تیم النصر نظم و سازماندهی خوبی دارد و فوتبال زیبایی ارائه می دهد ،  با مشکلات زیادی و با اراده خوب بازیکنان به اینجا رسیدیم انگیزه های زیادی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا داریم ، پرسپولیس در چند سال اخیر نشان داده حرف های زیادی برای گفتن در آسیا دارد ، امیدوارم بتوانیم در آخر قهرمان شویم.
- در نشست خبری روی ویتوریا، سرمربی النصر پیش از دیدار با پرسپولیس اعلام کرد این فینالی است که هم ما و هم پرسپولیس می‌خواستیم در آن حضور داشته باشیم مقابل تیم بزرگی قرار خواهیم گرفت و اشتیاق به برد فراوانی داریم تا در آخرین بازی لیگ قهرمانان آسیا نماینده غرب آسیا باشیم.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار