PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- صمد ابراهیمی کارشناس حقوقی فوتبال اعلام کرد نماد بسته شدن پنجره در فوتبال ، TMS است، اگر TMS بسته بود به معنی مسدود بودن پنجره است. TMS پرسپولیس در تاریخ  15 شهریور باز بوده و قراردادها ثبت شدند، درخصوص ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
- عبدالرحیم خرمزی هدایت تیم ایران‌جوان بوشهر را برعهده گرفت .
- گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی و سابق پرسپولیس  صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.
 - سایت گل پوینت پرتغال پس از برتری 3 بر 2 ماریتیمو در خانه پورتو، به عابدزاده گلر ایرانی ماریتیمو بابت مهار پنالتی و نمایش درخشان نمره فنی 8.2 داد و او را بهترین بازیکن زمین نام برد. طارمی مهاجم پورتو به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و نمره فنی 5.1 گرفت.
- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : از کنفدراسیون فوتبال آسیا که به ناحق عیسی آل‌کثیر، بازیکن سرشناس ایرانی را محروم کرده، انتظار می‌رود خشم میلیون‌ها طرفدار پرسپولیس را برنیانگیزد و شائبه تکراری دریافت رشوه از عربستان را دامن نزند. مجلس با فوریت به این موضوع ورود خواهد کرد.
  - محمد طیبی مدافع فصل گذشته سپاهان، با امضای قراردادی یک ساله به صنعت نفت آبادان پیوست.
- براتی، رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال اعلام کرد : اگر باشگاه پرسپولیس با جمع‌آوری مدارک بتواند ثابت کند که رفتار آل‌کثیر متوجه ملت خاصی نیست، بسیار امیدواریم در مرحله تجدیدنظر این رأی نقض شود. همانطور که در رسیدگی به پرونده سیامک نعمتی سرعت عمل وجود داشت، در حکم آل‌کثیر هم چنین چیزی اتفاق افتاد.
- مسابقات هفته پیش روی لیگ فوتبال زیر 17 سال فصل 98 به تاریخ 20 مهر موکول شد. نظر به نامه شماره 105243 مورخ 9 مهر ماه معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، تمامی مسابقات فوتبال زیر 17 سال روز سه شنبه 15 مهرماه لغو و در صورت بهبود شرایط و صدور مجوزهای لازم در تاریخ 20 مهرماه برگزار خواهد شد
- رئیس جمهور کشورمان موفقیت تیم پرسپولیس در فوتبال آسیا را به روسای ورزش کشور و اعضای این تیم و هواداران تبریک گفت و از وزارت ورزش خواست که پی گیر دلایل محرومیت عیسی آل کثیر باشد.
- حمیداوی  مالک باشگاه شهر خودروی مشهد گفت :  تیم‌های دولتی کمر ما را شکستند،چگونه بازیکنان را در مقابل پیشنهادات میلیاردی جذب کنیم. یک زمین تمرین خواسته زیادی بود؟ چند وقت گذشته از روزهایی که گفتیم شهرخودرو برای حضور موفق در رقابت‌ها، نیاز به زمین تمرین دارد؟ سرلک با ما قراردادی 400 میلیونی بست، روز اول گفت سه برابر همین پول را می‌دهم و می‌روم. 
- علامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان اعلام کرد : زمان بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا(پس از فینال)  و بازی دوستانه تیم ملی در 21 مهرماه روی برنامه‌ریزی ما تاثیر دارد اما لیگ بیستم را نمی‌توان دیرتر از هشتم آبان آغاز کرد. با توجه به شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در کشور، احتمالاً تا پایان سال 99 ، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار خواهدشد.
- زکریا مرادی  بازیکن جوان تیم استقلال چند روز پیش با انتشار یک استوری از هواداران تیم خداحافظی و جدایی خود از جمع آبی پوشان را اعلام کرد. حالا خبر می رسد زکریا مرادی برای پیوستن به نساجی با این باشگاه به توافق نهایی رسیده و این بازیکن به زودی از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.
- فدراسیون فوتبال ژاپن اعلام کرد به 3 نماینده‌اش در آسیا یعنی ویسل کوبه، اف سی توکیو و یوکوهاما اعلام کرده در صورت صعود هر یک از این تیم‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 باید نیمی از بازیکنان در بازی هفته پایانی لیگ این کشور حضور داشته باشند و نیمی دیگر در فینال باشند. چون تاریخ فینال آسیا با تاریخ آخرین روز لیگ ژاپن همزمان است .
- تیم وایله دانمارک در هفته چهارم لیگ این کشور، در حضور 90 دقیقه‌ای سعید عزت‌اللهی با یک گل تیم 10 نفره اودنسه را شکست داد.
- چهره خبرسازی که ناراحتی او بعد از بازی پرسپولیس با حریف عربستانی حسابی دست به دست شد، عبدالرحمان الحلافی، از شاهزادگان سعودی و رئیس هیات مدیره باشگاه ‎النصر عربستان است.‌
- جباروف، بازیکن سابق استقلال که فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد و در این فصل در تیم های پایه ازبکستان فعالیت داشت خیلی زود سرمربی تیم ملی ازبکستان شد و در بازی دوستانه مقابل تیم ملی ایران روی نیمکت ازبک ها خواهد نشست . 
- نخستین جلسه تمرینی تیم ملی با اسکوچیچ بدون حضور ملی پوشان پرسپولیس در ساعت 16  در کمپ تیم‌های ملی برپا شد.
- محمد نصرتی پس از جدایی زودهنگام از تیم چوکای تالش سرمربی تیم دسته اولی پارس جنوبی جم شد.
-   برخی روسای فدراسیونهای ورزشی نسبت به کمبود اعتبارات مالی فدراسیونها و عدم تامین بودجه لازم از سوی وزارت ورزش گلایه های خود را در جلسه با نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه مطرح کردند.
-  با اعلام رسمی"کی سوک لی" رئیس اتحادیه تکواندوی آسیا با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، مسابقات قهرمانی آسیا سال 2020 در بخش‌های پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی، کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو، چهارمین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا، دهمین دوره جام باشگاه های آسیا و سومین دوره آزاد آسیایی به تعویق افتاد و در سال 2021 برگزار خواهد شد.
- با صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا ،  2 میلیون و 810 هزار دلار درآمد برای باشگاه به دست آمد همچنین به دلیل 24 تیمی شدن جام باشگاه های جهان در این فصل، پرسپولیس جواز حضور در این رقابت ها را به دست آورد.
- علاوه برشکست ناباورانه شش بر یک منچستر در اولد ترافورد مقابل تاتنهام ، تیم لیورپول نیز در زمین  آستون ویلا باخت سنگین 7-2 را تجربه کرد.آرسنال دو بر یک شفیلد یونایتد را کنارزد. وستهام در زمین لستر با سه گل به برتری رسید.ساوتهمپتون با نتیجه دو بر صفر بر وست برومویچ فائق آمد. وولور هامپتون هم با یک گل بر فولام غلبه کرد.
- در ادامه بازیهای دور تازه لیگ فوتبال فرانسه ، لیون و مارسی یک بر یک شدند ، تیمهای رن و ریمس هم تن به تساوی 2-2 دادند. نیم ، بوردو ، برست ، متز و لیل نیز به ترتیب بر تیمهای مون پولیه (1-0) ، دیژون (3-0) ، موناکو (1-0) ، لورین (3-1) ، استراسبورگ (3-0) غلبه کردند.
- در بوندس لیگای آلمان ، بایرن مونیخ در یک مسابقه پرگل به زحمت با نتیجه 4-3 خودرابه هرتابرلین تحمیل کرد. بایرن در شرایطی که سه بر یک پیش بود به فاصله چهاردقیقه دو گل خورد اما سرانجام له واندوفسکی چهارمین گل خودش و تیمش را به ثمر رساند. وولفسبورگ و اوگسبورگ هم بدون گل شدند. 
- در پیکارهای این هفته لیگ ایتالیا ، اینتر و لاتزیو یک بر یک شدند ، تیمهای بن ونتو و پارما بانتایج مشابه یک بر صفر از سد تیمهای بولونیا و ورونا گذشتند. میلان سه بر صفر اسپیتزا را برد . آتالانتا 5-2 کالیاری را شکست داد. در لالیگا نیز این نتایج رقم خورد : بارسلونا - سویا (1-1) ، آلاوز - بیلبائو (1- 0) ، له وانته - رئال( 0 - 2 ) ،  کادیز و گرانادا ( 1-1)

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار