PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان تیم پرسپولیس در  رتبه نخست ایران و چهارم آسیا قرار دارد  و در رنکینگ جهانی با 37 پله صعود در جایگاه 94 ایستاده است.استقلال تهران در رتبه دوم ایران ، دوازدهم آسیا و 220 جهان جای گرفته و سپاهان اصفهان در رتبه سوم کشورمان ، 25 قاره کهن و 363 جهان قرار دارد.
- دیدار تدارکاتی فوتبال ایران - ازبکستان با حضور تماشاگران و رایگان است. سایت فدراسیون فوتبال ازبکستان خبر داد فردا(چهارشنبه) یک جلسه برای هماهنگی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.  
- بااعلام اسماعیل حاجی پور مالک فصل گذشته داماش بدهی این تیم به اروند خرمشهر پرداخت شد و دیگر خطری این تیم پُرهوادار را تهدید نمی‌کند.اسماعیل حاجی پور در صفحه شخصی اینستاگرام خود این خبر را اطلاع رسانی کرد.
- محسن فروزان گلر گیلانی فصل گذشته پارس جنوبی جم با عقد قراردادی رسمی به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.
- به دنبال جدایی فرشاد پیوس ومتعاقب آن محمد نصرتی از مقام مربیگری تیم یلانی چپکای تالش ، حالا با اعلام سید آرش ریاضی‌مند مالک باشگاه  ، هادی شکوری سکان هدایت این تیم دسته اولی را بر عهده گرفت ، شکوری در مقطعی سرمربی باشگاه رایکا بابل بود.
-هادی امینی پاک مهاجم فصل گذشته استقلال ملاثانی با عقد قراردادی یک ساله به باشگاه ملوان بندرانزلی پیوست.
این مهاجم 27 ساله خوزستانی  ، سابقه بازی در فولاد نوین اهواز را نیز در کارنامه دارد.
- احتمالا مسابقات لیگ های  دو و لیگ سه فوتبال ایران از نیمه دوم آبان (12) شروع خواهد شد.
-  فدراسیون فوتبال ایران اقدامات لازم را جهت برگزاری لیگ برتر با کمک «VAR» را دنبال می‌کند و در صورت تأیید فیفا٬ یک‌سوم مسابقات فصل جدید لیگ برتر ایران با استفاده از کمک‌داور ویدئویی برگزار خواهدشد.
- شیخ دیاباته رسما قراردادش را با استقلال فسخ کرد و دیگر بازیکن این باشگاه به حساب نمی‌آید. دیاباته ماه گذشته نامه‌ای به باشگاه داد و تهدید کرد در صورت عدم پرداخت دستمزدش، یکطرفه فسخ خواهد کرد. حالا و پس از پرداخت نشدن دستمزد این بازیکن، دیاباته و مدیر برنامه‌اش نامه فسخ قرارداد را هم به باشگاه استقلال ارسال کردند و هم به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا. 
-  برخورد توپ نواک جوکوویچ تنیس باز مطرح دنیا به داور خط در مسابقات اوپن فرانسه، دوباره خبرساز شد. البته این اتفاق مانند اوپن آمریکا نبود تا منجر به محرومیت و اخراج مرد شماره یک تنیس جهان شود. 
- مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق از روز 28 آبان آغاز می شود تا تکلیف دیگر فینالیست لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 مشخص شود. قرار است بازیهای شرق آسیابه صورت متمرکز در کشور مالزی برگزار شود ، ضمن اینکه قطر هم برای میزبانی از تیم‌های منطقه شرق آسیا اعلام آمادگی کرده است. 
- کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه تا روز پنجشنبه فرصت دارد در واکنش به شکایت باشگاه النصر عربستان توضیحات خود را ارائه دهد.
- توافق نهایی بین مدیران استقلال و نساجی برای پیوستن  محمود فکری مربی فصل گذشته نساجی به جمع آبی‌های تهرانی به روزهای بعد موکول شد.
- تودیبو با قرارداد قرضی دو ساله به ارزش 2 میلیون یورو به بنفیکا پیوست. تیم پرتغالی بند خرید 20 میلیونی در قرارداد این بازیکن دارد.
-  ادینسون کاوانی با قراردادی آزاد به تیم منچستریونایتد انگلیس پیوست.
- سایت «سعودی لیگ» از منابع آگاه خبر داد فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) بعد از استعلام AFC از این نهاد در زمینه ارسال مدارک در پرونده بدهی پرسپولیس تصمیم نهایی را به خود کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذار کرده تا مناسب ترین تصمیم را در این زمینه بگیرد. در صورت اثبات تخلف باشگاه ایرانی نتیجه دیدار 3 بر صفر به نفع النصر می شود و 1000 دلار برای پرسپولیس جریمه درنظر گرفته می شود.
- سایت رسمی فدراسیون جهانی کاراته ضمن اعلام انتخاب مبارزه فینال وزن 60 - کیلوگرم در مسابقات جهانی 2012 پاریس بین امیر مهدی زاده و داگلاس بروس برزیلی به عنوان یکی از برترین کومیته های دهه اخیر، از تحلیل فنی این‌ مسابقه در روز جمعه 18 مهر از طریق کانال یوتیوب WKF خبر داد. سایت WKF در شرایطی از این مسابقه با تعبیر "نبرد تایتان ها" نام برده است که بنا به گزارش این سایت، ویدیوی این مسابقه در کانال یوتیوب فدراسیون جهانی کاراته حدود شش میلیون بازدید کننده داشت‌.
 - تست کرونای آرش  میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو مثبت اعلام شد. میراسماعیلی با توجه به تنگی نفس و علائم جسمی به بیمارستان شهید مدرس مراجعه نمود و بعد از انجام آزمایش های لازم تست کرونای وی متاسفانه مثبت اعلام شد.
-  احمد احمدی ملی پوش قایقرانی که در مسابقه بین‌المللی فرانسه شرکت کرده بود، توانست، به همراه هم تیمی‌هایش به مقام سوم برسد.
- در جدیدترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا ، توماس پارتی از آتلتیکو به آرسنال پیوست ، لوکاس توریرا نیز از آرسنال به عضویت آتلتیکو مادرید درآمد ، تئو والکات از اورتون جدا شد و به ساوتهمپتون رفت ، کریس اسمالینگ از منچستر یونایتد جداشد و به باشگاه رم ایتالیا رفت . جرارد دئولوفو هم واتفورد را برای پیوستن به اودینزه ترک کرد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار