PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  روزبه چشمی مدافع فصل گذشته استقلال بعد از توافق با مسئولان باشگاه ام‌صلال قطر امروز اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد.
- پس از استعفای محمود فکری از سمت سرمربیگری تیم نساجی ، مدیران باشگاه مازنی تلاش‌های خود را برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کردند که در این میان به نظر می‌رسد مهدی تارتار، سرمربی سابق نفت مسجد سلیمان، جدی‌ترین گزینه برای هدایت نساجی باشد.
- تیم ملی فوتسال ایران که برای انجام دو دیدار تدارکاتی به ازبکستان سفر کرده اولین دیدار خود را در مقابل تیم ملی این کشور انجام داد و به برتری 2 بر یک رسید. گلهای ایران را طاها نعمتیان و علی ابراهیمی به ثمر رساندند.
- شبکه «الکاس» قطر خبر داد جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا)  در یک بازی دوستانه به همراه حسن الذوادی، مدیر پروژه جام جهانی در ورزشگاه البیت دوحه شرکت کرد.
- پزشک معالج عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس گفت: وی در بازی با التعاون از ناحیه انگشت پنجم پای راست خود دچار شکستگی شد. از همان روزی که چنین اتفاقی برای آل کثیر رخ داد با حقیقت ، پزشک پرسپولیس در تماس بودیم  موضوع نگران کننده عفونت انگشت اوست. با یکی دو هفته استراحت در منزل و استفاده از آنتی بیوتیک، این عفونت از بین می رود اما جوش خوردن شکستگی اش به چهار هفته زمان نیاز دارد. پس از این مدت با فیزیوتراپی و همت خودش به تمرینات باز می گردد. 
- به دنبال پرداخت مطالبات دروازه بان خارجی و اسبق ،  فیفا در نامه ای با اعلام مختومه شدن پرونده  شاکی تمامی محدودیت های نقل و انتقالاتی باشگاه ملوان را لغو کرد. فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل عدم پرداخت مطالبات سرگی پاشنکو دروازه بان اسبق این تیم ، پنجره نقل و انتقالات باشگاه ملوان را در تمامی رده های سنی بسته بود.
- دور تازه پیکارهای دوستانه فوتبال بین کشورها در «فیفا دی» ، تیمهای ایتالیا ، مکزیک ، فرانسه ، اتریش ، اسلوونی ، کرواسی ، چک ، دانمارک و لیتوانی بر حریفان غلبه کردند اما دو دیدار آلمان با ترکیه 3-3 و اسپانیا با پرتغال بدون گل به پایان رسید.نتایج سایر بازیها : فرانسه 7 - اوکراین یک ، هلند صفر - مکزیک یک ، ایتالیا 6 - مولداوی صفر ، سوئیس یک - کرواسی 2 ، لهستان 5 - فنلاند یک ، اسلوانی 4 - سن مارینو صفر ، اتریش 2 - یونان یک ، استونی یک - لیتوانی 3 ، دانمارک 4 - فارو صفر و .....
- هواداران پرسپولیس از مسولان  قوه قضائیه انتظار دارند به ماجرای گم شدن پاداش آسیایی پرسپولیس ورود کند.
پرسپولیس در چهار سال اخیر 7 میلیون یورو درآمدزایی داشته اما این رقم به سرمربی نرسیده، قرارداد بازیکن‌ها هم از طریق اسپانسر پرداخت شده است پس هوادار حق دارد بداند این 230 میلیارد را چه کسانی بالا کشیده اند.
- توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) پس از افشای نگرانی های شدید در مورد اداره فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF)، حضور این رشته را در بازی‌های المپیک 2024 پاریس تهدید کرد.
- به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام احمد مددی، سرپرست تیم ،  محمود فکری به عنوان سرمربی جدید  استقلال انتخاب شد. قرارداد فکری با استقلال به مدت دو فصل است. فکری  14 سال عضو و کاپیتان این تیم بود ،  در سه دوره هم به عنوان کمک مربی در استقلال حضور داشت ضمن آن که سابقه مربیگری در تیم‌های شیرین فراز ، نفت مسجد سلیمان ، شاهین بوشهر، نساجی و ... را در کارنامه دارد.
- عبدالصمد مرفاوی ، حنیف عمران زاده، سیروس دین محمدی و وحید فاضلی به عنوان دستیاران محمود فکری و آرش برهانی به عنوان مربی روی نیمکت استقلال حضور خواهند یافت. قرارداد این جمع با استقلال دو ساله است .
-  جلسه مشترک مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون با علی رغبتی و مهدی رسول‌پناه عضو هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس در محل فدراسیون برگزار شد.
 - کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق روال هر هفته برترین لژیونرهای این قاره را معرفی کرد که در این فهرست امیر عابدزاده، دروازه بان ماریتیمو، کریم انصاری فرد مهاجم آ.اک یونان و میلاد محمدی مدافع خنت بلژیک با درخشش در تیم های خود جزو نامزدهای بهترین لژیونر هفته آسیا قرار دارند.
- بخش امور بین الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه درخواست شرح تفصیلی رای محرومیت عیسی آل‌کثیر را از کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته است و به محض وصول آن، درخواست استیناف سرخپوشان ارائه خواهد شد.
- زارفان لوچسکیو، سرمربی الهلال گفت : تیم ما از لیگ آسیا کنار نرفت بلکه ما را از این رقابت ها کنار گذاشتند درحالیکه صدرنشین گروه بودیم ،  برخی ها با این کار خواستند تا راه برای تیم های دیگر باز شود.
-  لئو دوبوآ مدافع تیم ملی فرانسه به دلیل مبتلا شدن به ویروس کورونا از لیست بازی دوستانه این کشور با اوکراین کنار گذاشته شد.
- الکس تلس مدافع برزیلی پورتو با قراردادی 4 ساله به منچستر یونایتد پیوست .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار