PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
تیم ملی فوتبال انگلیس در حساس‌ترین دیدار یکشنبه شب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، انتقام شکست در بازی رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ را از بلژیک گرفت.
کیهان ورزشی-
تیم ملی فوتبال انگلیس در ادامه دیدارهای هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، امشب (یکشنبه) در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف بلژیک رفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

روملو لوکاکو در دقیقه 16 دروازه سه‌شیرها را از روی نقطه پنالتی باز کرد، اما مارکوس رشفورد در دقیقه 39 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای انگلیس به ثمر رساند. میسون مونت در دقیقه 65 برای انگلیس گلزنی کرد تا این تیم، انتقام شکست 2 بر صفر در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 برابر بلژیک را بگیرد.

انگلیس با این پیروزی، 7 امتیازی شد و به صدر جدول گروه 2 لیگ A صعود کرد. شاگردان روبرتو مارتینز در بلژیک هم با 6 امتیاز، به رتبه دوم جدول این گروه سقوط کردند.

در بازی‌های همزمان، تیم‌های بوسنی و هرزگوین و هلند به تساوی بدون گل رسیدند تا بوسنی با 2 امتیاز در انتهای جدول گروه اول لیگ A باقی بماند و لاله‌های نارنجی با 4 امتیاز نتوانند به صدر جدول گروه صعود کنند.

در گروه سوم از لیگ A هم کرواسی با نتیجه 2 بر یک از سد سوئد گذشت و با کسب اولین پیروزی خود، به رتبه سوم جدول رسید. سوئد هم بدون امتیاز در انتهای جدول این گروه قرار دارد.

در گروه اول لیگ B تیم نروژ با 4 گل، رومانی را در هم کوبید. ارلینگ هالند در دقایق 13، 64 و 77 برای نروژ هت‌تریک کرد و الکساندر سورلوس هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند تا نروژ به صدر جدول گروه صعود کند. رومانی هم در رده دوم جدول جای دارد. در گروه چهارم از لیگ B هم فنلاند با 2 گل مقابل بلغارستان پیروز شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد. بلغارستان هم در قعر جدول باقی ماند.

در گروه چهارم از لیگ C دیدار لیتوانی با بلاروس به تساوی 2 - 2 انجامید . در گروه دوم از لیگ C هم ارمنستان مقابل گرجستان به تساوی 2 - 2 و استونی برابر مقدونیه به تساوی 3 - 3 رسید.

دیدارهای پایانی هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا از ساعت 22:15 امشب برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار