فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۵۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- درادامه بازیهای دورسوم لیگ ملتهای فوتبال اروپا ، مصاف فرانسه با پرتغال ،  لهستان با ایتالیا و بوسنی با هلند بدون گل به پایان رسید. دانمارک با سه گل از کنار ایسلند عبور کرد
انگلیس و کرواسی نیز با نتایج مشابه دو بر یک به ترتیب ازسد بلژیک و سوئد گذشتند. راشفورد و مونت برای انگلیس و لوکاکو برای انگلیس و بلژیک گلزنی کردند.
 - در مجمع انتخابات فدراسیون دوومیدانی، هاشم صیامی با کسب 24 رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.
- یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت : می گویند ما تا دوشنبه فرصت داریم که پول برانکو را واریز کنیم اما هیچ اخطاری به ما نرسیده و ما هم تا قبل از آن این را تسویه می‌کنیم تا مشکلی متوجه باشگاه نشود. مشاور حقوقی ما ، رای را زیر و رو کرد و گفت که  درباره کسر امتیاز و سقوط به دسته یک چیزی نیامده است اگر خطری باشگاه را تهدید کند، فیفا یک نامه می‌زند و می‌گوید مثلا یک هفته فرصت دارید و اگر پرداخت نکنید، کسر امتیاز صورت می‌گیرد اما تمام تلاشمان را میکنیم به آنجا نرسد.
-  بنابر اعلام برخی رسانه‌ها، کریستیانو رونالدو 35 ساله گفته است جام جهانی 2022 قطر آخرین دوره حضور وی در این مسابقات خواهد بود.
-  احمد مومن زاده مهاجم 45 ساله و اسبق استقلال با امضای قراردادی به تیم دسته سومی ون پارس نقش جهان پیوست!
-  نواف الآسیویه خبرنگار سعودی مدعی شد شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس با الریان قطر به توافق نهایی رسید و ممکن است به صورت رسمی این انتقال چهارشنبه آینده بعد از اتمام فیفا دی اعلام شود.
- مدیر برنامه بشار رسن هافبک پرسپولیس اعلام کرد  بشار فسخ قرارداد نکرده  و فردا به تهران می‌آید.
- دراگان اسکوچیچ،سرمربی تیم ملی با درخواست باشگاه زنیت جهت همراهی سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی زودتر از موعد قبلی موافقت نمود و بدین ترتیب آزمون تیم ملی را در دیدار مقابل مالی همراهی نخواهد کرد‌.
- تیم السد قطر در فینال اوردوکاپ، 4_0 العربی را شکست داد تا ژاوی به سومین جامش بعنوان سرمربی السد برسد.
- با بررسی‌های انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس مشخص شده که در طی یک دهه اخیر نزدیک به 30 میلیون دلار از سوی فیفا و CAS علیه فدراسیون فوتبال و باشگاه های پرسپولیس و استقلال حکم محکومیت مالی صادر شده است.
- سایت اسپورت عراق از اسامی باشگاه‌های قطری که به دنبال شکار هافبک پرسپولیس هستند، پرده برداشت و نوشت: الریان و العربی دو مشتری جدی رسن هستند. در صورت عدم پرداخت مطالباتش، این بازیکن راهی یکی از این تیم های قطری می شود.
- نشریه «الرایه» قطر  مطرح کرد که دوحه نزدیکترین گزینه برای میزبانی از فینال لیگ قهرمانان 2020 است ، کمیته برگزاری مسابقات پیش از این به صورت رسمی اعلام کرد یکی از کشورهای غرب آسیا میزبان فینال خواهد بود.
- عیسی المسمار، سردبیر ورزشی نشریه «عین الحقیقه» عربستان نوشت: رئیس کمیته استیناف کنفدراسیون آسیا ایرانی است. به همین خاطر النصر باید دست به کار شود تا این شخص تغییر کند (تصمیم گیرنده پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس نباشد).
- بلبلی مهاجم همیشه نیمکت نشین استقلال معتقد است شانسی برای بازی در استقلال ندارد و امیدوار به صدور رضایت‌نامه‌اش برای حضور در تیم دیگری است، وی حتی از محمود فکری  درخواست خروج از باشگاه را ارائه داد  ولی سرمربی استقلال به او تاکید کرد که ماندن در این تیم به نفع او خواهد بود. بلبلی سه سال دیگر با استقلال قرارداد دارد. 
-  امیرعابدزاده با 16 سیو در صدر برترین درواز‌ه‌بان‌های فصل لیگ پرتغال قرار گرفت.
- باشگاه عربستانی النصر که از پرسپولیس شکایت کرده است به خاطر عدم پرداخت بدهی‎های خود با خطر حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا مواجه شده است.
- طبق اعلام قبلی سازمان لیگ فوتبال ، مراسم قرعه‌کشی لیگ بیستم روز دوشنبه از ساعت 15 در هتل آکادمی تیم های ملی برگزار می‌شود.
- معاون اقتصادی پرسپولیس اعلام کرد :  فردا بدهی برانکو با کمک وزات امورخارجه کشورمان پرداخت می شود.
- رافائل نادال مرد شماره دو تنیس جهان با پیروزی مقتدرانه مقابل نواک جوکوویچ برای سیزدهمین بار قهرمان رقابت‌های رولان گاروس شد و رکورد خارق‌العاده خود در این گرند اسلم را دست‌نیافتنی‌تر کرد. وی در سه ست پیاپی و با نتایج 6 بر صفر، 6 بر 2 و 7 بر 5 به پیروزی رسید تا بدون از دست دادن حتی یک ست در طول این مسابقات به بیستمین عنوان قهرمانی گرند اسلم خود دست پیدا کند.
- باشگاه فولاد خوزستان میزبانی مرحله رفت لیگ وزنه‌برداری رده سنی بزرگسالان را برعهده گرفت. مسابقات این مرحله 19 تا 21 آذر ماه در شهر اهواز برگزار خواهد شد.
- با اعلام باشگاه اینتر میلان ، تست کرونای اشلی یانگ مثبت شده است. یانگ پس از باستونی، اشکرینیار، ناینگولان، گالیاردینی و رادو، ششمین بازیکن اینتر است که به ویروس کرونا مبتلا شد.
-  بیژن طاهری که فصل گذشته در کادرفنی تیم فوتبال سایپا دستیار ابراهیم صادقی بود به عنوان دستیار وحید فاضلی سرمربی جدید تیم نساجی انتخاب شد.
- نشریه «مکه» عربستان خبر داد باشگاه النصر برای تقویت خط میانی اش در فصل جدید به دنبال جذب خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد است. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار