PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  سایت ترانسفر مارکت با انتشار جدولی به مقایسه ارزش بازیکنان آسیایی حاضر در لیگ‌های فوتبال اروپایی پرداخت که در این جدول سردار آزمون و مهدی طارمی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به ترتیب با  18 و 10 میلیون یورو در رده‌های پنجم و دهم باارزش‌ترین بازیکنان آسیایی حال حاضر اروپا قرار گفتند. سون مهاجم کره‌ای سرشناس تاتنهام با 64 میلیون یورو در صدر این فهرست قرار دارد.
- زارع، رئیس کمیته فوتبال مجلس گفت : هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهی مالیاتی بالایی داشتند که ما در این زمینه به استقلال بیشتر کمک کردیم.  اکثر انتخاب مدیران باشگاه‌ها سیاسی بوده و جملگی این هدف را داشتند که معروف شوند وحتی عده ای از آنها به زندان رفتند. وزارت ورزش به ما اعلام کرد اساسنامه فدراسیون فوتبال تا سه هفته آینده انجام می‌شود.
- باشگاه استقلال جدا از 230 هزار دلار طلب شیخ دیاباته ، باید حدود 100 هزار دلار هم به عنوان پیش قرارداد به او پرداخت نمایند که در حال حاضر اولویت ، طلب معوقه دیاباته است که بعد از پرداخت این مبلغ و در صورت تامین منابع مالی لازم استقلالی ها پیش قرارداد این بازیکن را هم واریز خواهند کرد.
- نواک جوکوویچ تنیس باز برتر دنیا اعلام کرد در مسابقات 500 امتیازی وین که از 3 آبان ماه آغاز می‌شود شرکت خواهد کرد. پس از قهرمانی سال 2007 ، این برای اولین بار است که مرد شماره یک تنیس جهان به وین برمی گردد.
 - ظاهرا وقتی محمد نادری چپ پای پرسپولیس متوجه می‌شود که اقدامی برای تمدید قراردادش صورت نمی‌گیرد  با استقلال وارد مذاکره شد . استقلالی‌ها با توجه به نامه فسخ قرارداد  میلیچ دنبال جایگزین مناسب برای بازیکن کروات خود بودند، به همین دلیل با مدافع - هافبک پرسپولیس وارد مذاکره شدند.
- گل محمدی مربی پرسپولیس اعلام کرد: وضعیت پرسپولیس گل و بلبل است که با 8 بازیکن تمرین می‌کنیم؟ انگار این تیم کسی را ندارد. برخی از بازیکنان نیامدند، برخی در تیم ملی هستند و با تیم نصفه و نیمه تمرین کردیم. این برای چندمین بار است،  قرار بود روز گذشته تسویه کنند، ولی یک وعده به وعده‌های قبلی اضافه شد و به خاطر همین بازیکنان به تمرین نیامدند.
- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی کشورمان گفت : جو تیم ملی فوق‌العاده است ، این کمپ به ما کمک کرد تا شناخت بهتری از ویژگی های فردی و تیمی همدیگر پیدا کنیم و از این بابت بسیار خوشحالم ، بازی با مالی محک جدی برای تیم ملی خواهد بود، از نظر من، تیم مالی ، در کنار نیجریه و سنگال جزو بهترین تیم های آفریقایی است و تقریبا همه بازیکنان حریف روز سه شنبه تیم ملی در اروپا بازی می‌کنند.
- سعید واسعی، هافبک هجومی فصل گذشته پیکان با عقد قراردادی به تراکتور رفت.
- قراراست کمیته استیناف به شکایت النصر علیه پرسپولیس رسیدگی  کند ، کنفدراسیون فوتبال آسیا  جهانگیر بیگلری، رئیس ایرانی کمیته استیناف را کنار گذاشت. همچنین نایب رئیس کمیته استیناف یعنی سلمان الانصاری هم در این پرونده تصمیم گیرنده نخواهد بود چون از کشور قطر است.حالا لیم دونگ از کشور کره جنوبی ریاست کمیته استیناف برای رسیدگی به این پرونده را برعهده خواهد داشت.
-   سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد، با توجه به  درخواست اکثر باشگاه های لیگ دسته اول مبنی بر تعویق مسابقات و موافقت سازمان لیگ، مسابقات فصل 1400-1399 به جای تاریخ 12 آبان از روز 26 آبان 1399 و با تعویق دو هفته ای شروع خواهئ شد. 
- استقلالی‌ها منابع مالی جهت تسویه حساب با شفر را تامین کرده و به زودی و پس از تعیین روش پرداخت، مطالبات سرمربی سابق خود را پرداخت می‌کنند تا پنجره نقل و انتقالاتی آنها باز شود. باشگاه استقلال بدهی دیگری هم به باشگاه پاختاکور ازبکستان دارد که پرداخت آن نیز در دستور کار قرار گرفته است. 
- تیم لس آنجلس لیکرز  با برتری 106 بر 93 و در مجموع پیروزی 4 بر 2 مقابل میامی هیت قهرمان لیگ بسکتبال NBA آمریکا  شد. لبرون جیمز ستاره میدان بود و توانست با 28 امتیاز و 14 ریباند تیمش را به قهرمانی هدایت کند. جیمز برای چهارمین‌بار به عنوان ارزشمندترین بازیکن فینال انتخاب شد.
-  یک رسانه عراقی ادعا کرد پرسپولیس خواهان مبلغی معین برای انتقال رسن به باشگاه اف سی قطر شد.انتقال رسن به باشگاه اف سی قطر قطعی نشده و این بازیکن روز دوشنبه به تهران برمی گردد تا با سران باشگاه پرسپولیس درباره بندهای پیشنهاد شده از سوی باشگاه اف سی قطر مذاکره کند.
- مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و طبق برنامه دربی تهران بین دوتیم پرسپولیس و استقلال درهفته هشتم انجام می شود. برنامه هفته اول بدین شرح است : گل‌گهر سرجان - سپاهان ، تراکتور - نفت مسجد سلیمان ، سایپا - پرسپولیس ، استقلال - مس رفسنجان ، شهر خودرو - ماشین سازی  ، فولاد - ذوب اهن اصفهان ، نفت ابادان - پیکان تهران ، الومینیوم اراک - نساجی

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار