PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۵۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  نائب رئیس باشگاه الاهلی قطر گفت :  یکی به من بگوید چرا در فصل گذشته امید ابراهیمی بهترین بازیکن تیم را به تیم بلژیکی قرض دادند. چرا در آستانه آغاز فصل جدید دوباره این بازیکن را برگرداندند؟ ابراهیمی یک بازیکن فوق العاده است.
-  محمد شریفی بازیکن فصل گذشته سایپا از توافق با باشگاه پرسپولیس خبر داد. 
- باشگاه پرسپولیس با تامین 250 هزار یورو قصد دارد این پول را روز چهارشنبه به حساب برانکو در عمان واریز کند.
- پس از انتخاب سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان پیش از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، قرارداد رسمی سرمربیگری او و مالک باشگاه شهرخودرو به امضاء رسید. 
- سید جلال حسینی کاپیتان و مدافع کهنه کار پرسپولیس گفت : نباید در مورد دریافتی‌ بازیکنان صحبت کرد. هر چقدر سکوت می‌کنیم فایده‌ای ندارد. سال گذشته همینجا هواداران ما گریه می‌کردند . مشکلات برانکو وجود داشت و دوباره همین الان در اول فصل همان مشکلات را داریم.سکوت می‌کنم یک اتفاقی می‌افتد سکوت هم  نمی‌کنیم اتفاق دیگری می‌افتد.
-  بوژیدار رادوشویچ درواز بان پرسپولیس با وجود پایان تعطیلی تمرینات تیمش حاضر به بازگشت به ایران نیست این دروازه‌بان بیش از پنج ماه است که حقوق عقب افتاده اش را دریافت نکرده و به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تنها در صورت دریافت مطالباتش حاضر به بازگشت به ایران خواهد بود. 
- بشار رسن هافبک ملی پوش و عراقی پرسپولیس پس از دریافت بخشی از مطالبات خود امروز به تهران آمد و قرار است به زودی با مدیران این باشگاه برای ماندن یا رفتن ازاین تیم جلسه ای را برگزار کند. 
- برای این‌ که تیم‌ها بتوانند با آرامش خاطر بیشتر و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به تمرینات و رقابت‌های خود ادامه دهند، لیگ برتر والیبال قرار است از روز 7 آبان شروع شود.
-  غیبت دوباره باتجربه‌های پرسپولیس در تمرین این تیم نگرانی روسای باشگاه را دوچندان کرد. بازیکنان باتجربه این تیم مثل سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا،  مهدی شیری، بوژیدار رادوشویچ و بشار رسن در جلسه تمرینی غایب بودند. 
-  سایت کوره عربستان خبر داد اطلاعاتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا شنیده می شود که احتمال دارد الهلال به دلیل انصراف از لیگ قهرمانان 2020 به میزبانی قطر 2 سال از حضور در این رقابت ها محروم شود.
- نوشاد عالمیان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران برای فصل جدید لیگ برتر پینگ پنگ  با تیم فراسنج تهران قرارداد امضا کرد. نوشاد به همراه برادرش نیما عالمیان سال قبل عضویت تیم پتروشیمی ماهشهر را بر عهده داشتند .
- اعضای کادرفنی، مدیریتی و بازیکنان تیم والیبال سایپا برای نهمین بار تست کرونا به روش PCR انجام دادند که  نتیجه 3 تست مثبت اعلام شد.
-  اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد، رقابت های 2020 بزرگسالان جهان این ورزش طی روزهای  22 تا 30 آذر به میزبانی صربستان برگزار می شود. 
- از مجموعه تیم استقلال تست کرونا گرفته شد و جواب این تست نشان می دهد سه بازیکن  به اسامی فرشید اسماعیلی، سینا خادمپور و عرفان خلیلی مشکوک به کرونا هستند به همین دلیل این سه بازیکن تا زمان تست دوم وارد قرنطینه شدند.همچنین میلاد زکی‌پور به دلیل جراحی دندان در تمرین نوبت عصر استقلال غایب بود.
- در دوردوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی این نتایج به دست آمد : بولیوی یک - آرژانتین 2 ( مارتینز و کوره آ ) ، اکوادور 4 - اروگوئه 2 ،  ونزوئلا صفر - پاراگوئه یک ،  پرو 2 - برزیل 4 ( نیمار سه گل و ریچاریلسون )  ،  شیلی 2 - کلمبیا 2
- لئونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین در دیدار با بولیوی نود دقیقه بازی کرد اما ستاره مسابقه مارتینز بود که یک گل زد و یک پاس گل داد. درپیکار برزیل با پرو هم ، نیمار با زدن سه گل بهترین بازیکن لقب گرفت.
- با اعلام باشگاه منچستر یونایتد و طبق قوانین ،  ادینسون کاوانی خرید تازه این تیم باید 14 روز دوره قرنطینه را در انگلیس پشت سر بگذارد.
- با اعلام فدراسیون فوتبال پرتغال؛ تست کرونای کریستیانو رونالدو مثبت اعلام شد و او برای دیدار مقابل سوئد غایب خواهد بود.
- ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت :  باید از کجا بازیکن دعوت کنم برخی با مطرح کردن بالا بودن میانگین سن تیم ملی ،تمرکز تیم را پیش از اعزام به ازبکستان، بهم ریخته بودند.
- با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و تراکتورسازی تبریز قهرمان جام حذفی در پایان نیم فصل اول لیگ برتر بیستم برگزار می شود.
- علی دشتی ، بازیکن فصل قبل استقلال پس از حضور در اصفهان با ذوب آهن قرارداد بست.
- باشگاه دورتموند قصد دارد در هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ از بازیکن جوان «یوسوفا موکوکو» ، پدیده 16 ساله تیم پایه خود در لیست اصلی استفاده کند. در صورت به میدان رفتن وی، این بازیکن به جوان ترین بازیکن تاریخ مرحله گروهی این رقابت ها تبدیل خواهد شد.
- به نقل از کوپه، دیدار ال کلاسیکوی رفت بین رئال و بارسا درپیکارهای لالیگا روز شنبه، سوم آبان ساعت 18/30 (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.
- فدراسیون جهانی FIVB با میزبانی ایران در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 10 سال جهان و مسابقات ساحلی قهرمانی زیر 19سال جهان درسال 2021 موافقت کرد.
- مسول برگزاری لیگ فوتبال ایران گفت رقابتهای لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود اگر وضعیت خیلی بهتر شود ممکن است ستاد ملی کرونا اجازه حضور تماشاگران به صورت محدود در لیگ را بدهد اما با وضعیت فعلی مسابقات بدون تماشاگر خواهد بود چون سلامتی مردم مهم‌تر از فوتبال است.
- درآغاز بازیهای دور چهارم لیگ ملتهای فوتبال اروپا ، مصاف آلمان با سوئیس ازگروه چهارم دسته اول با نتیجه پرگل سه بر سه به پایان رسید. گاورانوویچ در دقایق 5 و 56 و فرولر در دقیقه 26 برای سوئیس ، ورنر ، هاورتز و گنابری هم در دقایق 28 ، 55 و 60 برای ژرمنها گلزنی کردند. این بازی در کلن با قضاوت سه  فرانسوی انجام شد.دردیگر مسابقه این گروه ، با داوری سه لهستانی ، اوکراین در شهر کیف با گل دقیقه 76 تشگانکوف یک بر صفر اسپانیا را مغلوب کرد.
- درادامه رقابتهای لیگ ملتهای فوتبال اروپا در روز چهارشنبه ، ایتالیا با هلند و لهستان با بوسنی ازگروه اول ، انگلیس با دانمارک و ایسلند با بلژیک از گروه دوم ، کرواسی با فرانسه و پرتغال با سوئد از گروه سوم دسته اول به میدان خواهند رفت . در گروههای چهارگانه ، ایتالیا با 5 ، انگلیس با 7 ، پرتغال و فرانسه با 7 و اسپانیا با 7 امتیاز صدرنشین هستند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار