PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  باشگاه پرسپولیس 250 هزار یورو به حساب برانکو واریز کرد و حالا قصد دارد قسط دوم خود را به حساب سرمربی کروات واریر کند. با اعلام یک منبع اگاه، 410 هزار یورو دیگر به حساب برانکو واریز می شود. 
- طبق گفته داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا دو هفته آینده مشخص می‌شود.
- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ با توجه به وصول گزارش‌هایی مبنی بر مذاکره یک باشگاه قطری با بشار رسن، هافبک عراقی تیم، این بازیکن تحت قرارداد رسمی و معتبر با پرسپولیس است و هرگونه مذاکره، اغوا یا توافق با او خلاف قوانین و مقررات فیفا و در تناقض آشکار با حقوق قانونی پرسپولیس است.
- سید مهدی رحمتی سنگربان سابق تیم ملی رسما از دنیای فوتبال خداحافظی و اعلام کرد از این پس فقط به عنوان مربی فعالیت خواهد کرد . یک ماه پیش ، تیم شهرخودروی مشهد قبل از اعزام تیم به لیگ قهرمانان آسیا ، رحمتی را به عنوان مربی جایگزین بختیاری زاده کرده بود.
- علیقارداشی ، رئیس فدراسیون پینگ پنگ گفت فصل جدید لیگ تنیس روی میز به دلیل پخش شدن بازیکنان ملی پوش در تیم های مختلف و افزایش انگیزه ، رقابت در بین تیمها ، دیدنی تر از دوره های قبل خواهدبود.
- به دنبال پیوستن نوشاد عالمیان ، پینگ پنگ باز شایسته و قدیمی کشورمان به تیم نوظهور فراسنج تهران ، امیرحسین هدایی دیگر ملی پوش ایران نیز با امضای قراردادی به عضویت این تیم پایتخت نشین درآمد.
-  تعدادی از هواداران تیم  پرسپولیس به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات برانکو و همچنین جدایی ستارگان تیم محبوب خود، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات تیم خود شدند.
- محمد بلبلی بازيكن جوان تیم فوتبال استقلال در تمرینات روزهای اخیر این تیم بدون دلیل موجه غایب بوده است؛ به همین دلیل این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه استقلال فراخوانده شد.
- بعضی از رسانه‌های ایتالیا خبر دادند در پی اعلام خبر ابتلای رونالدو به کرونا، سهام باشگاه یوونتوس افت کرده و به پایین‌ترین سطح طی شش ماه اخیر رسیده است.
- حمید سوریان، قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان و المپیک و نایب رئیس فعلی فدراسیون کشتی، مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است! سوریان در حال حاضر خود را قرنطینه کرده است.
- طبق گزارش TyC Sports لئونل مسی ستاره بارسلونا و کاپیتان آرژانتین  در پایان بازی مقابل بولیوی ، از سری دیدارهای دور دوم منطقه آمریکای جنوبی برای جام جهانی 2022 ،  سر «لوکاس ناوا» مربی بدنساز تیم ملی بولیوی داد کشید و با به کار بردن لفظی زشت به او توهین کرد و مربی بدنساز بولیوی نیز بلافاصله با بردن کلمه زشت تر جواب مسی را داد! 
- در شرایطی که شیوع ویروس کرونا  باعث تعطیلی و توقف چندین ماهه رویدادهای ورزشی در سراسر جهان شده است، سرانجام نخستین مسابقه مهم کاراته در ژاپن، کشور میزبان المپیک برگزار شد.در این رقابت ها بیش از 500 کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته در قالب 60 تیم از منطقه کانتو در نیپون بودوکان به روی تاتامی رفتند.
- اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی فوتبال گفت:  لیست اعلام‌شده، فهرست نهایی نیست. این لیست قابل‌تغییر است، به این معنی که ما همواره آمادگی این را داریم تا هر کدام از بازیکنان که خودشان را به سطح استانداردهای تیم ملی برسانند دعوت کنیم. ذهنم متمرکز بر آینده است و از همین حالا در فکر اردوی تدارکاتی بعدی‌ هستم.
- به دنبال باخت یک بر صفر اسپانیا برابر اوکراین  در جریان بازیهای لیگ ملت های فوتبال اروپا خبرنگار مارکا در گزارشی تند به انتقاد از تیم کنونی اسپانیا پرداخت و اظهار داشت که در یورو این تیم نهایت تا جمع 8 تیم بالا بیاید اما توان صعود بیشتر را ندارد.
- با اعلام باشگاه استقلال؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته، بدون حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار می‌شود.
- تیم فوتبال تراکتور تبریز  در دیداری دوستانه با گل های مهدی تیکدری و سعید مهری (۲گل) با نتیجه سه بر یک از سد تیم دسته اولی نود ارومیه گذشت.
- تيم فوتبال شهرخودرو در يک بازی تدارکاتی مقابل تيم نفت  مسجد سليمان  با تک گل روح الله سيف الهی به برتری رسيد.
- طی حکمی از سوی علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی و با تصویب هیات امنای آکادمی این باشگاه، رضا تقوی به‌مدت یکسال مدیر اجرایی آکادمی  نساجی مازندران شد.
- سید جلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، آریا برزگر، حامد لک، مهدی عبدی، علی شجاعی، آرمان رمضانی، سعید حسین پور،میلاد سرلک، احسان حسینی، سعید آقایی، سینا مهدوی ، احسان پهلوان ، محمد شریفی بازیکنانی بودند که با شکستن اعتصاب در تمرین پرسپولیس حاضر شدند.
[15/10, 04:45] baba: - میشل پطروس مربی دروازه بانهای تیم فوتسال در بازگشت از اردوی ازبکستان به دلیل دارا بودن علائم بیماری، تحت معاینه و تست کرونا قرار گرفت که جواب این تست مثبت اعلام شد.
- شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس که  همراه با کاروان تیم ملی به تهران برگشت روز 14 مهر با حضور در سازمان لیگ با استناد به قانون فیفا که به بازیکن اجازه می دهد قرارداد خود را دو ماه پس از دریافت نکردن مطالباتش به شکل یک طرفه فسخ کند، قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرده است.
-  با هت تریک در دیدار برزیل مقابل پرو درجریان بازیهای درراه جام جهانی 2022 ، نیمار با 64 گل و پشت سر گذاشتن رکورد رونالدو نازاریو، به دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی برزیل تبدیل شد. 
- ایمان مبعلی، بازیکن اسبق تیم استقلال تهران به عنوان یکی از مربیان جدید تیم نساجی مازندران انتخاب شده است. مبعلی که سابقه عضویت در کادرفنی تیم فولاد خوزستان را در کارنامه دارد به کیش سفر کرده تا در اردوی آماده سازی قرمزپوشان قائمشهری شرکت کند. هفته پیش پس از جدایی محمود فکری، وحید فاضلی سرمربیگری این تیم را پذیرفته است.
- سرپرست فدراسیون پزشکی گفت : با توجه به اینکه در وضعیت قرمز هستیم  موضوع حضور محدود تماشاگران در ورزشگاه ها را متصور نیستیم اما پیشنهاداتی ارائه شده  و ما  در جلسات آینده روی این موضوع کار می ‌کنیم .
 - باشگاه پرسپولیس  با صدور اطلاعیه‌ای و ذکر مشکلات مالی این باشگاه، شماره حسابی را معرفی و از هواداران درخواست کرد در صورتی که تمایل به حمایت و تقویت تیم در بخش اقتصادی دارند مبالغی را به این شماره حساب واریز کنند .
- در شش بازی باقی مانده از دور چهارم رقابت های دسته یک لیگ ملت های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : ایتالیا یک - هلند یک ( پلگرینی - فان ده بک)، لهستان 3 - بوسنی صفر (لینه تی و له واندوفسکی 2گل) ، انگلیس صفر - دانمارک یک ، ایسلند یک - بلژیک 2 ، کرواسی یک - فرانسه 2 (گریزمن و ام باپه) ، پرتغال 3 - سوئد صفر ( شوتا 2 گل و سیلوا)

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار