PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سال 2004 در چنین ایامی ؛ لیونل مسی در 17 سالگی برای اولین بار در یک بازی رسمی با لباس بارسلونا به میدان رفت. مسی طی 16 سال حضور در بارسلونا تاکنون 734 بار برای این تیم به میدان رفته  ، 635 گل به ثمر رسانده ، 279 پاس گل داشته و 34 جام به دست آورده است.
- در جدیدترین رنکینگ فوتسال، تیم ایران در جایگاه ششم جهان و اول آسیا قرار دارد.
 - روزنامه «الرایه» قطر نوشت مذاکرات الریان با شجاع خلیل‌زاده، مدافع مرکزی تیم پرسپولیس ایران در حال انجام است. اگر الریان بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد، معامله سنگین و گرانبهایی انجام داده که در آینده از آن بسیار سود می‌کند.
- وزرات بهداشت ایتالیا، کریستیانو رونالدو را به دلیل نقض شیوه نامه های بهداشتی پس از ابتلا به ویروس کرونا در بازگشت به ایتالیا مورد اتهام قرار داد.
- فدراسیون شنای ژاپن یک ورزشکار این کشور را به دلیل زیرپا گذاشتن مسائل اخلاقی با محرومیت روبرو کرد. پس از انتشار یک مطلب از سوی یک مجله زرد در این کشور مبنی بر اینکه دایا ستو یکی از برترین شناگران ژاپنی با یک زن دیگر رابطه دارد، این ورزشکار با محرومیت روبرو شد. 
- یک نشریه انگلیسی شایعه‌ای بزرگ درباره آینده کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه مهاجمان یوونتوس و پاری سن ژرمن منتشر کرده که پای سه باشگاه بزرگ اروپایی را به میان کشیده است.
- علی عدنان، مدافع تیم ملی عراق گفت : بازی با ایران آسان نیست اما عراق به جام‌جهانی می‌رود ، در گروه ما بازی مقابل ایران، که به طور منظم در جام جهانی حضور دارد، یا حتی برابر بحرین کار آسانی نیست. راهیابی به جام جهانی برای کشوری که سال ها در یک جام جهانی بازی نکرده کار آسانی نیست اما ما اعتماد به نفس لازم برای صعود به جام جهانی قطر را داریم.
- الماسخاله رئیس هیات فوتبال و مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با هیات همراه در سفر یک روزه به آستارا از بهمن پریان ، رئیس هیات فوتبال این شهر عیادت به عمل آوردند.
- علی دایی ، مهاجم اسبق تیم ملی و آقای گل فوتبال جهان به حواشی اخیر در فوتبال ایران اشاره کرد و گفت : دوستان عزیزم، این فوتبال و زندگی کوتاه، ارزش این همه حاشیه، جدل و بی‌حرمتی را ندارد. از همه فوتبالی‌ها می‌خواهم طرفدار هر تیم و هر رنگی که هستید حرمت‌ها را حفظ کنید، مخصوصا در این روزهای سخت که جامعه و خانواده‌ها درگیر مشکلات بسیار بزرگتری هستند.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد، دیدار نهایی لیگ قهرمانان قاره کهن روز شنبه 29 آذر (19 دسامبر) به میزبانی دوحه قطر برگزار خواهد شد.
- پاسخ تست کرونای 12 عضو باشگاه مون‌پولیه فرانسه از جمله 8 بازیکن و 4 کارمند این باشگاه مثبت اعلام شد.
- فدراسیون جهانی کاراته از لغو رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان مسکو در آذرماه سالجاری به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.  سایت رسمی WKF در این رابطه نوشت: از آنجا که سلامتی ورزشکاران و عوامل اجرایی از اولویت‌های اصلی فدراسیون جهانی است، بر همین اساس هیات رئیسه WKF تصمیم گرفت با هماهنگی برگزار کنندگان و مقامات محلی، این مسابقات را لغو کند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار