PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون نگفته ام رای پرونده رشید مظاهری و تراکتور صادر شده بلکه گفتم تحقیقات ما به اتمام رسیده است.
کیهان ورزشی- 

رضا جاودانی درباره نقل قول منتشرشده از وی مبنی بر صدور رأی کمیته انضباطی برای پرونده رشید مظاهری اظهار داشت: این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم بلکه فقط اعلام کردم تحقیقات کمیته انضباطی درباره ادعای رشید مظاهری مبنی بر جعل قرارداد وی با تراکتور به اتمام رسیده است. تاکنون رأی صادر و انشاء نشده است. 

وی درباره ادعای باشگاه تراکتور مبنی بر اینکه کمیته وضعیت باید درباره فسخ قرارداد مظاهری رأی صادر کند گفت:  به بحث جعل در قرارداد ورود کردیم و صحت آن برعهده کمیته انضباطی است. باشگاه تراکتور هم می‌تواند اعتراض خود را در کمیته وضعیت مطرح کند. اینکه در  قرارداد سال دوم و سوم مظاهری درج مبلغ نشده باید در کمیته وضعیت بررسی شود. کمیته انضباطی تنها به جعل ورود کرده است. 

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه مسئولان باشگاه تراکتور مدعی هستند درج نشدن مبلغ در فصل دوم و سوم دلیلی برای فسخ یک‌طرفه قرارداد مظاهری نیست، توضیح داد: این مشکل باشگاه تراکتور است و ممکن است مظاهری ادعای دیگری داشته باشد. 

جاودانی اضافه کرد: باز هم تأکید می‌کنم تاکنون رأی صادرنشده و این نقل قولی که از جانب من مطرح شده را تکذیب می‌کنم. تا زمانی که رأی انشا و ابلاغ نشده باشد نمی‌توان درباره آن صحبت کرد و اگر هم رأی صادر شده قابلیت تجدیدنظرخواهی داشته باشد نباید درباره آن اظهار نظر داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار