PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- محمد نادری مدافع چپ و مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس که شنیده می شد قصد ترک این باشگاه را داشت ،  قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
- در جلسه‌ای بین پژمان نوری مدیرعامل، اشکان پوررشید عضو هیات مدیره، مازیار زارع سرمربی تیم بزرگسالان و ابراهیم گل آور مدیر روابط بین الملل باشگاه ملوان به همراه دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق ملوان و حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران، با توافق صورت گرفته مطالبات باقیمانده وی از فصل 93-92 به ایشان پرداخت شد.
- بنا بر اعلام علیرضا قدیر، مسئول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC با ارسال نامه‌ای، پذیرش درخواست این تیم برای ارجاع پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر را به کمیته استیناف AFC، اعلام کرد،به این ترتیب، باشگاه پرسپولیس باید لایحه خود را در اعتراض به رای صادره تا پایان هفته به این کنفدراسیون ارسال نماید.
- مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اعلام این‌که باشگاه پرسپولیس در زمینه‌ خصوصی سازی از استقلال جلوتر است، اعلام کرد: به نظر می‌رسد 2 تا 3 ماه آینده شاهد آغاز واگذاری این دو باشگاه باشیم.
- نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد لغو رده بندی لیگ های داخلی آسیا در سال 2020 با توجه به شرایط کرونایی ایجاد شده بررسی می کند تا ابزارهای رده بندی لیگ های فوتبال آسیا را تغییر دهد. 
 - با ابلاغ محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی شروع مسابقات لیگ برتر بیستم به تاریخ 16 آبان 1390 موکول شد. پیش از این قرار بود رقابت ها از 10 آبان آغاز شود.
- فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت ورود ما قطعا در پرداختی‌ها به شفر و برانکو تأثیرگذار بود چون مدیران استقلال و پرسپولیس در خواب خرگوشی بودند تغییرات زیاد در استقلال و پرسپولیس نشان می‌دهد وزارت ورزش برنامه خاصی برای این دو تیم نداشته که این بی‌ثباتی عامل فساد است.
- محمود فکری،سرمربی جدیداستقلال گفت :  استقلال در مرحله گذار است و انتظار دارم با آمادگی 80 درصدی وارد لیگ شویم.
- یونس محمود،کاپیتان سابق تیم ملی عراق اعلام کرد به نظرم انتقال رسن به قطر به نفع اوست، مشکل مالی دلیل ترک پرسپولیس توسط بشار است .
- علی النعیمی،کارشناس قطری شبکه الکاس گفت :  منتفی شدن انتقال خلیل‌زاده به الریان صحت ندارد، امیداوریم او تا چند روز آینده به دوحه بیاید.
- عبدالصمدمرفاوی، مربی استقلال اعلام کرد زمانی که من مربی استقلال بودم ، تیم مدیرعامل نداشت، به هر شکل ممکن باید دیاباته و میلیچ را حفظ کنیم.
- فدراسیون تونس رسما اعلام کرد، فصل جدید لیگ برترفوتبال این کشور به جای 24 اکتبر در 7 نوامبر آغاز خواهد شد‌.
- به گزارش روزنامه مارکا ، رافائل نادال دارنده 20 عنوان گرند اسلم در مسابقات تنیس مسترز پاریس 2020  و فینال تور جهانی شرکت خواهد کرد. تنیس باز اسپانیایی بعد از قهرمانی در گرند اسلم رولان گاروس 2020 درباره شرکت در این دو تورنمنت مردد بود.گفتنی است نادال در تورنمنت 500 امتیازی وین که پیش از این احتمال حضور او در این مسابقات می‌رفت، شرکت نخواهد کرد.
- قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال ایران، روز سه شنبه 6 آبان در  سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود.
- با اعلام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، امید فرضی دخت از تیم شهدای رزکان کرج (لیگ دسته دوم فوتبال) به دلیل مصرف ماده ممنوعه نورآندروسترون به 4 سال محرومیت محکوم شد.
- باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد سرژ گرنابری به کرونا مبتلا شده است.
 -  فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با گلزنی در دیدار تیمش مقابل فرنس واروش رکورد جدیدی از خود در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد. مسی موفق شد در شانزدهمین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شود تا از این حیث در کنار رایان گیگز توپچی سابق فوتبال منچستر یونایتد قرار بگیرد.
-  یک ورزشکار و یک مربی در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش پاراتکواندو مشکوک به کرونا هستند، به همین علت اردوی تیم های ملی تکواندو بانوان و پاراتکواندو که قرار بود از امروز برپا شود، لغو شد.
- بهمن عسگری قهرمان کاراته جهان و نماینده ایران در المپیک  2020 توکیو به کرونا مبتلا شده است.عسگری در این رابطه گفت: از چند روز قبل، بدن‌درد و کوفتگی داشتم که پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا، در قرنطینه هستم و حال عمومی‌ام مساعد است.
- علیرضا بیرانوند پس از ریکاوری از مصدومیت، برای دیدار پنجشنبه آنتورپ مقابل لودوگورتس در چارچوب مرحله گروهی لیگ اروپا در لیست تیم بلژیکی قرار گرفت.
-  تست کرونای خیراله امیری پیشکسوت کشتی و همدوره جهان پهلوان تختی مثبت اعلام شد.
-  پس از افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کرونا در لهستان، دولت این کشور بخشی از استادیوم ملی ورشو را به بیمارستان تبدیل خواهد کرد.
- محمد بلبلی بازیکن فصل گذشته استقلال، به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست.
- فصل تازه رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در هشت گروه چهار تیمی شروع شد. دراولین شب ، طی هشت بازی این نتایج در گروه های پنجم تا هشتم به دست آمد : چلسی صفر - سویا صفر ، رن یک - کراسنودار یک ، پیترزبورگ یک - اف ث بروژ 2 ، لاتزیو 3 - دورتموند یک ، دیناموکیف صفر - یوونتوس 2 ، بارسلونا 5 - فرانس واروش یک ، لایپزیگ 2 - استانبول صفر ، پاری سن ژرمن یک - منچستر یونایتد 2
- درادامه بازیهای فصل تازه لیگ قهرمانان اروپا ، سالزبورگ با لوکوموتیو ، بایرن با آتلتیکو ، رئال با شاختار ، اینتر با گلادباخ ، منچستر سیتی با پورتو ، المپیاکو با مارسی ، آژاکس با لیورپول و میتی لاند با آتالانتا مصاف می دهند.
- درمسابقه زنیت پیترزبورگ با اف ث بروژ ، به میزبانی مسکو که دو بر یک به سود حریف بلژیکی به اتمام رسید ، سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه زنیت روسیه ، نود دقیقه داخل زمین بود.
- سفر یووه بدون رونالدو به اوکراین برای تیم ایتالیایی خوش یمن بود ، در این بازی موراتا ، جور ستاره پرتغالی جهان فوتبال را کشید و هردو گل تیم بانوی پیر را به ارمغان آورد. ضمن آنکه گل دوم و دقیقه 87 منچستر به پاری سن ژرمن توسط راشفورد و البته با پاس پوگبا ، حساسترین گل بازیهای دوراول لیگ اروپا بود.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار