PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده آل کثیر در حال نگارش نهایی است و این لایحه را امشب به AFC ارسال می کنیم.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، امیر ساعد درباره آخرین وضعیت ارسال لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در پرونده عیسی آل کثیر به کمیته استیناف AFC  اظهار داشت: در حال حاضر مشغول نگارش نهایی دفاعیه هستم و فکر می کنم تا حدود ساعت ۴-۵ غروب لایحه دفاعی ما آماده می شود. پس از آن هم لایحه را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می دهم تا امشب آن را برای AFC ارسال کند.

وی افزود: در حال حاضر نمی خواهم درباره جزئیات این لایحه صحبت کنم زیرا در این حالت احتمال دارد مباحثی از سوی برخی افراد داخل و خارج از کشور مطرح شود که چندان به صلاح نباشد.

وکیل باشگاه پرسپولیس درباره میزان امیدواری این باشگاه به تغییر رای محرومیت ۶ ماهه آل کثیر توضیح داد: همه هواداران خیلی خوب می دانند فیفا و AFC نسبت به مسائل نژاد پرستی بسیار سخت گیر هستند و متاسفانه به دلیل اینکه چند ماه قبل پرونده مشابهی در فیفا داشتیم که طبق آن بازیکنی بحرینی محکوم شد روی کاغذ پرونده پیچیدگی ها و دشواری های زیادی دارد.

ساعد وکیل اضافه کرد: با این وجود با مجموعه دفاعیاتی که در این لایحه آورده این بسیار امیدوار هستم بتوانیم خبر خوبی برای مردم داشته باشیم. البته باید واقع بینانه به پرونده نکته کنیم زیرا با توجه به سیاست های کلی حکام بر فیفا و AFC نسبت به این موارد با انعطاف کمی برخورد می کنند.

وی افزود: البته لایحه ارسالی ما تنها برای رفع تکلیف نیست بلکه امیدواریم بتوانیم با مستندات قوی خود نتیجه خوبی  کسب کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار