PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۵۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

-کینگزلی کومان فرانسوی با ارائه نمایش چشمگیر مقابل آتلتیکو مادرید به عنوان برترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
- با اعلام سازمان لیگ، نقل و انتقالات لیگ برترفوتبال ایران در تاریخ 28 آبان به پایان می رسد. همچنین نقل و انتقالات لیگ یک نیز 2 آذر خاتمه می یابد.
- با جدایی شجاع خلیل‌زاده کادرفنی پرسپولیس به تکاپو افتاده تا هر چه زودتر جانشین او را مشخص کند و در میان گزینه ها، نام ایمان سلیمی در صدر قرار دارد و جدیترین مورد برای پرسپولیسی شدن است. او به تازگی قراردادش را با تراکتور فسخ کرده است.
- روز شنبه درهفته هفتم لیگ فوتبال اسپانیا ، مسابقه ال کلاسیکو بین رئال مادرید با بارسلونا  در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون برگزار خواهد شد . این بازی ، نبرد 181 دوتیم در لالیگاست.
- بسیاری از اتفاقات پشت پرده در تحقیقات وزنه‌برداری جهان توسط ریچارد مک لارن نشان می دهد که استفاده از روش‌هایی برای تهیه نمونه ادرار تمیز و دستگاههای ادرار مصنوعی و تعویض ادرار تمیز با ادرار کثیف وجود دارد . بر اساس گزارش آژانس ضد دوپینگ ، وادا ،  بین سال‌های 2012 و 2016 نهادهای روسی 5 میلیون دلار به یک فرد رده بالا در فدراسیون جهانی برای پوشاندن دوپینگ بدون نام پرداخت کرده‌اند.
- خیرالله امیری کشتی گیر اسبق و همدوره مرحوم تختی که پس از ده روز بستری‌شدن در بیمارستان توانسته بود از بیماری کرونا عبور کند، بر اثر ایست قلبی درگذشت . روحش شاد یادش گرامی باد
- میلیچ مدافع استقلال با وجود اینکه به دلیل عدم پرداخت مطالباتش، درخواست فسخ یک طرفه قراردادش را داده بود، در مذاکرات اخیر خواهان پرداخت بخشی از مطالباتش و البته امضای قراردادی دو ساله شده است. با توجه به ابراز علاقه میلیچ برای ادامه حضور در استقلال، مسئولان باشگاه بخشی از پول او را آماده کرده‌اند.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مسابقه فینال میان پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا، ساعت 15 به وقت دوحه (15/30 به وقت تهران) در ورزشگاه الجنوب برگزار خواهدشد.
- با اعلام پزشک باشگاه شهرخودرو؛ علی نعمتی، امید منصوری، میلاد فراهانی، علی طاهران و امیرحسین نعمتی دچار بیماری کرونا شده‌ و بلافاصله به قرنطینه رفته‌اند.
- اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال «فیفا» تاکید کرد کرونا تاثیری روی جام جهانی نخواهد داشت و این رقابت ها در قطر با حضور تماشاگر برگزار می شود.
- پس از اتفاقات اخیر در تیم پرسپولیس تهران ، مهدی رسول پناه سرپرست این باشگاه از سمت خود استعفاداد.
- پس از کش و قوس های فراوان ، سرانجام محمد نادری ، بازیکن جناح چپ پرسپولیس با عقد قرارداد تازه رسما به عضویت تیم استقلال درآمد .
- ازمازندران خبر رسید که تیم دسته دومی شهدای بابلسر پس از عدم توافق نهایی با نادر دست نشان توانست حسین رحمانی را به عنوان سرمربی جذب کند.
- در آغاز بازیهای این هفته لیگ های اروپا در کشورهای مختلف ، تیم لیدز در زمین آستون ویلا سه بر صفر فاتح شد ، آنژه در لیگ فرانسه دو بر یک تیم رن را مغلوب کرد ، کلن با اشتوتگارت یک بر یک شدند ، ساسولو و تورینو تن به تساوی سه بر سه دادند و تیم الخه هم در لالیگا دو بر یک ، والنسیا را از پیش روی برداشت .
- خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره استقلال اعلام کرد : اختلاف به وجود آمده بین مددی و عبدیان حل شد. پول میلیچ حواله شده و این بازیکن به همراه دیاباته به ایران بازمی برگردد. از ابتدا مخالف حضور سعادتمند بودم، چون پرسپولیسی بود. به زودی مدارکی ارائه می‌دهم که خیلی چیزها مشخص خواهد شد.
-  جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا تاکید کرد جام جهانی 2022 قطر با حضور هواداران برگزار خواهد شد. همه‌گیری کرونا در جهان با توقف چند ماهه مسابقات فوتبال همراه بود اما پس از از سرگیری مجدد مسابقات، در اکثر مناطق دنیا، بازی‌ها در غیاب هواداران برگزار می‌شود.
-  علی بداوی مدافع اسبق تیم ملی‌ و فولاد خوزستان با قراردادی یک ساله به عنوان دستیار جواد نکونام دراین باشگاه انتخاب شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار