PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- اینفانتینو رئیس فیفا  با شکل گیری مسابقاتی تحت عنوان سوپر لیگ فوتبال باشگاهی اروپا مخالفت کرد و گفت : موافق برگزاری جام جهانی باشگاه ها هستم ، نه سوپرلیگ اروپا.
-  50 هزار دلاری که در فرودگاه امام از سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال ضبط شده بود، به حساب این باشگاه برگشت.
-  اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا اعلام کرد که تصمیم دارد، فصل جدید NBA را سه روز قبل از کریسمس (2 دی) و با 72 بازی قانونی آغاز کند و قبل از شروع المپیک 2021 به پایان برساند.
- با وجود مثبت شدن تست دوم کریستیانو رونالدو، در صورتی که 48 ساعت پیش از دیدار یوونتوس مقابل بارسلونا در دور دوم لیگ قهرمانان اروپا ، تست او منفی شود، این بازیکن می تواند تیمش را همراهی کند.
-  اداره کل ورزش و جوانان مازندران از مهدی رسول‌پناه، سرپرست مستعفی تیم پرسپولیس تهران به خاطر توهین به مردم این استان شکایت کرد. 
- امیر طاهر، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان پس از مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم به توافق رسید.  این بازیکن متولد سال 1378 است و در پست هافبک بازی می‌کند. 
- باشگاه پرسپولیس 27 مهر ماه اعتراض خودرا نسبت به رای محرومیت شش ماهه عیسی آل‌کثیر را به AFC ارسال کرد و با نظر موافق کنفدراسیون آسیا، این پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده شد.
- الکساندر زورف آلمانی با غلبه بر یانیک سینر ایتالیایی برای دومین هفته متوالی به فینال مسابقات تنیس 250 امتیازی کلن رسید.
- درادامه بازیهای هفته اخیر لیگ های داخلی کشورهای اروپا ، تیمهای بایرن مونیخ ، رئال مادرید ، لیورپول ، کریستال پالاس ، پاری سن ژرمن ، مارسی ، لایپزیگ ، گلادباخ ، دورتموند ، سمپدوریا ، اینتر ، لاتزیو ، اوساسونا ، ایبار و آتلتیکو مادرید از سد حریفان گذشتند.
- تیم بایرن مونیخ باپیروزی 5-0 مقابل فرانکفورت باردیگر قدرت خودرا در رقابتهای بوندس لیگا به تصویرکشاند. دراین مسابقه ، له واندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن زننده سه گل ازپنج گل تیمش بود.
- درآغاز دورششم  فصل تازه مسابقات لالیگای اسپانیا و در حساسترین بازی تیم رئال مادرید در پیکار ال کلاسیکو با بارسلونا ، سه بر یک به برتری رسید. والوارده ، راموس و مادریچ در دقایق 5 ، 63 - پنالتی و 90 برای رئال و آنسو فاتی در دقیقه 8 برای بارسا گلزنی کردند.
-  آنسو فاتی با گلزنی مقابل رئال مادرید با 17 سال و 359 روز ، جوان‌ترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو تبدیل شد. او همچنین عناوینی چون جوانترین گلزن بارسلونا ، جوانترین دبل کننده بارسا  ، جوانترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و جوانترین گلزن تاریخ اسپانیا را در اختیاردارد.
- کومان مربی هلندی بارسا پس از بازی با رئال در ال کلاسیکو گفت :  VAR باید برای تمام تیم‌ها منصفانه عمل کند ، چطور وقتی پیراهن راموس کشیده شد او به عقب افتاد . پنالتی صحیح نبود زیرا راموس لنگله را هل داد. درست است که لنگله هم راموس را گرفته بود ولی شدت آن طوری نبود که بازیکن رئال  بیفتد.اینکه اکنون 2 بازی متوالی است که می‌بازیم ولی چیز نگران‌کننده‌ای نیست. نباید خیلی نگران شویم، تازه اول کار است و ما خوب کار می‌کنیم.
- زیدان پس از برد مقابل بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل گفت: بسیار خوشحالم از عملکرد بازیکنانم و به مانند یک تیم توانستیم به پیروزی دست یابیم. ما بی نقص بازی کردیم. بارسلونا تیمی است که می‌تواند حریف را اذیت کند ولی کورتوا عالی کار کرد. ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه بارسلونا ایجاد کردیم و حتی می‌توانستیم گل چهارم و پنجم را نیز به ثمر رسانیم.
- سایت «اسپورت» روسیه نوشت : سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت به دلیل اینکه احتمال دارد به کرونا مبتلا شده باشد قرنطینه شد و در بازی امروز زنیت با روبین کازان غایب است.
- از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، وستهام در لندن میزبان منچستر سیتی بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی آنتونیو در دقیقه 18 برای وستهام گل زد و تک گل من سیتی توسط فودن در دقیقه 51 به ثمر رسید.
- رادوشوویچ  ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهدید کرده اگر مطالباتش پرداخت نشود قراردادش را یکطرفه فسخ می‌کند. رادوشوویچ فعلا به ایران نیامده و خواستار دریافت حدود 100 هزار یورو شده است.
- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد 85 هزار دلار دیگر از مطالبات برانکو ایوانکوویچ به حساب این مربی پرداخت شده است و روز شنبه با اعلام دارو بوشیچ، وکیل برانکو، این پول به حساب این مربی کروات نشسته است.
- مراسم آئین تکریم رضا گل محمدی و معارفه نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران انجام شد. پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در دفتر استاندار تهران ضمن دیدار با محسنی بندپی، حکم خود را از وی دریافت کرد. بندپی از زحمات و تلاشهای گل‌محمدی در ورزش تهران تقدیر کرد.
- دیدار دوتیم منچستر یونایتد با چلسی در لیگ برتر انگلیس بدون گل به پایان رسید.
- درادامه مسابقات لیگ ستارگان قطر مسابقه دوتیم الوکره با العربی 2-2 به پایان رسید .  زننده هر دوگل العربی ، مهرداد محمدی بود.
- یک نتیجه باورنکردنی در لیگ هلند رقم خورد و آن اینکه
آژاکس 13 بر 0 میزبان خود، فنلو را در هم کوبید.
- محمد رضا حیدریان فوتسالیست اسبق کشورمان مشاور باشگاه سایپا شد.
- طبق اعلام یک منبع آگاه قرار است مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا 48 ساعت آینده انتخاب و معرفی شود.
- علی کریمی ، هافبک ملی پوش استقلال برای ماندن در این تیم یا رفتن به سپاهان دچار شک و تردید است.
- سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل بارسلونا را به دست آورد.
- براساس درخواست رسمی سازمان لیگ و تایید فدراسیون، اجرای ماده 15 دستورالعمل نظام هماهنگ آموزش و ارتقا مربیان با توجه به شرایط شیوع کرونا و عدم برگزاری دوره های تئوری و عملی حرفه ای مربیگری در یک سال اخیر، ملاک عمل درباره ارائه مدارک الزام آور پیش بینی شده، به فصل آتی (1401_1400) موکول گردید.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار