PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹

فدراسیون بسکتبال در حالی قصد برگزاری لیگ برتر بانوان و آقایان را از آبان دارد که قرار نیست هر هفته از بازیکنان آزمایش کرونا گرفته شود و آن طور که گفته می شود تیم ها فقط در سه مرحله ملزم به دادن تست PCR خواهند بود .

شبنم کلاهی، دبیر فدراسیون بسکتبال در این باره گفت: در ارتباط با این موضوع ما بر اساس یکسری مطالعاتی که با توجه به قوانین و پروتکلهای فیبا انجام دادیم، سعی کردیم با همان روش عمل کنیم. نمیخواهم مقایسه کنم اما واقعا هم در فوتبال و هم والیبال عملنا همه تیمها همه آزمایشات را انجام نمیدادند. در حال حاضر با برنامه از پیش تعیین شده بحث اصلی ما خود مراقبتی تیمها و بازیکنان است که الان هم به خوبی اتفاق می افتد و...

ما هم خدمت خانم کلاهی عرض می کنیم که قطعا خود مراقبتی ، یکی از اصلی ترین روش هایی است که برای ممانعت از شیوع هرچه بیشتر پاندمی خطرناک کرونا از طرف اتحادیه جهانی بهداشت ، توصیه می شود و هیچ آدم عاقلی منکر این قضیه نسیت ،اما ارگان ها ، نهادها و در بخش ورزش که مد نظر ماست ، فدراسیون ها هم نقش پررنگی خواهند داشت و نباید بنشینند و دست روی دست بگذارند تا ورزشکاران ، خودشان، مراقب خودشان باشند . همان طور که در هفته های گذشته هم نوشتیم انجام سه مرحله تست (آن هم در شرایط قرمز موجود تهران ) کافی نیست و مسئولان فدراسیون قبل از این که خدای ناکرده فاجعه ای رخ بدهد ، باید طرحی نو در اندازند و...

یاد حرف های قاضی زاده هاشمی، وزیر سابق بهداشت افتادیم، که در جواب به یک مرد نانوا که از هزینه سنگین فیزیوتراپی خودش و همسرش به وزیر گلایه می کرد، گفت که بهتر است خودش فیزیوتراپی کند و با گفتن «خودت بمال» باعث خنده حضار شده بود.

زبان سرخ/ ...از «خودت بمال» تا «خودت مراقب باش»!

آقای رییس! لطفا تغییر روش دهید

چند ماه پیش وقتی مجتبی پیرعباسی،به عنوان رییس جدید هیات بسکتبال خوزستان انتخاب شد ، برخی از اهالی بسکتبال فکر می کردند که با آمدن ایشان بسیاری از مشکلات این منطقه حل خواهد شد. با یک جست و جوی ساده در اینترنت به ده ها مصاحبه از پیرعباسی برخورد خواهید کرد که وعده حضور تیم ریشه دار پتروشیمی را داده بودند ،وعده هایی که البته تا لحظه نگارش این مطلب نتیجهبخش نبوده است.

اما از ایشان که امروز به معروفترین چهره در هیات های بسکتبال ایران بدل شده است ، پرسشی داریم که چگونه بعد از گذشتن این همه مدت هنوز نتوانسته اند ، نتیجه ای قطعی را درباره انصراف تیم پتروشیمی بندر امام به علاقه مندان این تیم و مردم خوب ماهشهراعلام کنند .هرچند که گفت و گو و حرف زدن با رسانه های مختلف و مطرح شدن ، تروکی است که اکثر مدیران ورزش کشور ما آن را در پیش گرفته اند و کمترین زمان را به عمل و کارکردن اختصاص می دهند اما بهتر است جناب پبرعباسی روش دیگری را اتخاذ کرده و به فکر عاشقان بسکتبال در ماهشهر باشند .

پتروشیمی در حالی با وضعیت انحلال در لیگ امسال مواجه شده که قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی غرب آسیا را در کارنامه دارد. این تیم سال گذشته هم یکی از مدعیان اصلی در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بود و این مهم را با ایستادن در رده دوم جدول رده بندی مرحله مقدماتی مسابقات اثبات کرد.

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار