PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

[26/10, 07:15] baba: بسته خبری روز یک شنبه - چهارم آبان 


- درهفته ششم سوپرلیگ یونان، کریم انصاری‌فرد 70 دقیقه برای تیم آاک آتن بازی کرد و موفق شد تک گل سه امتیازی تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. آ.ا.ک با کسب 10 امتیاز از 5 بازی در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است.
- یکی از ملاک های اصلی برای انتخاب سمت مدیر عامل در استقلال داشتن حداقل 50 میلیارد تومان پول است تا بتواند به حل مشکلات مالی این باشگاه و پرداخت بدهی ها کمک کند. این تیم تاکنون توانسته بخشی از بدهی های خود را با قرض کردن پول پرداخت نماید که باید طی ماه‌های آینده آن را نیز پرداخت کند.
- مین چئول شین، تکواندوکار اهل کره جنوبی قصد دارد با وارد کردن حرکات آکروباتیک ، به تکواندو این ورزش را "به سطحی بالاتر، سریع‌تر و دیدنی‌تر” برساند.
-  باشگاه هیرن فین هلند در اقدامی جالب برای حمایت از کودکان سرطانی ، 15 هزار عروسک را در ورزشگاه خود و در جایگاه تماشاگران قرار داد.
- غلامرضا بهروان، مشاور رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد سازمان لیگ مخالف تعویق مسابقات بود اما تابع ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم  لیگ بیستم به تعویق می‌افتد منتها به هیچ عنوان لغو نمی‌شود، چون به ضرر همه تیم‌ها و فوتبال کشور است.
 -  مدیران باشگاه استقلال با پیگیری‌های انجام شده طلب شیخ دیاباته را به طور کامل به حساب این بازیکن واریز کرده اند و قرار است این بازیکن تا پایان هفته جاری به تهران بازگردد. همچنین مبلغ 50 هزار دلار برای هروویه میلیچ واریز شده و قرار است مابقی طلب این بازیکن با حضور او در تهران و عقد قرارداد پرداخت شود.
- اللهیار صیادمنش ، مهاجم سابق استقلال که ازلیگ ترکیه به لیگ اوکراین رفته ، توانست برای تیم جدیدش یک گل به ثمر برساند.
- الکساندر زورف آلمانی با برتری مقابل دیه‌گو شوآرتزمن آرژانتینی برای دومین هفته متوالی به عنوان قهرمانی مسابقات تنیس 250 امتیازی کلن دست یافت.
- پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از ازبکستان، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی، علی دوران مربی و میشائیل پطروس مربی دروازبان ها به کرونا مبتلا شدند. وضعیت جسمانی پطروس و دروان رو بهبود بوده اما وضعیت جسمانی ناظم الشریعه به علت درگیری شدید ریه ها، امروز وخیم تر شد.
- دردیدار دوتیم الریان و الدحیل ازلیگ ستارگان قطر ، درحالیکه نتیجه مسابقه یک بر یک پیش می رفت ، رامین رضائیان بازیکن ایرانی باشگاه الدحیل با یک ضربه کاشته گل برتری تیمش را درثانیه های پایانی به ثمر رساند(2-1).
-  مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ ملی تکواندوی بانوان با انتشار استوری از بهبودی خود و شکست کرونا خبر داد.
- رونالدینیو، ستاره برزیلی فوتبال و سابق بارسلونا به ویروس کرونا مبتلا شد.
- حامد لک دروازه بان پرسپولیس با اختصاص 97 درصد آرا به خود به عنوان برترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب انتخاب شد.
- علیپور عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت : هیچ صحبتی برای مدیرعاملی با من نشده است، برنامه‌ای هم برای این کار  ندارم و اگر پیشنهادی بشود هم قبول نمی‌کنم !
- با انجام تست های مجدد مشخص شد که سه استقلالی  فرشید اسماعیلی، سینا خادم پور و عرفان خلیلی ازکرونا بهبود پیدا کرده اند و می توانند در تمرینات استقلال حضور پیدا کنند. البته تست آخر مهدی پور و دانشگر بار دیگر مثبت شده که قرار است این دو ،  روز چهارشنبه بار دیگر تست بدهند تا میزان سلامتی شان مشخص شود.
- در ادامه بازیهای این هفته لیگ برتر انگلیس ، اولین باخت فصل نصیب شاگردان آنچلوتی ایتالیایی شد ، چراکه تیم اورتون در خانه ساوتهمپتون دو بر صفر تن به شکست داد.
- باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا با ثبت رکورد شکست ناپذیری در 21 بازی پیاپی لالیگا، بهترین عملکرد تاریخ باشگاه را در این لیگ به ثبت رسانده است.
-  روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن  به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که در 5 بازی ابتدایی 10 گل به ثمر رسانده است.
- با نظر فاضلی سرمربی تیم نساجی ، فردین عابدینی، آرش افشین و یکی دو بازیکن رده امید در تمرینات این تیم شرکت نخواهند کرد و قرار است به جای آنها نفرات دیگری جذب شوند. حسن نجفی بازیکن فصل گذشته شاهین بوشهر این روزها در تمرینات این تیم  حضور پیدا کرده و در صورت رضایت کادر فنی با وی قرارداد  امضا می‌شود.
 - پرونده شکایت تیم النصر از پرسپولیس به دلیل شکایت باشگاه عربستانی از نحوه ثبت قرارداد بازیکنان  به فیفا ارسال شده است. قرار است فیفا نتیجه بررسی‌های خود را به زودی به کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت گزارش کتبی ارسال کند.
- تیم لیورپول ، قهرمان فصل پیش لیگ انگلیس ، درهفته ششم این رقابت ها به لطف گلهای فیرمینو و ژوتا دو بر یک از سد تیم شفیلد گذشت .
 - رسانه  «معرص الکره العراقیه» ادعا کرده که بشار رسن هافبک عراقی باشگاه پرسپولیس ایران در جمع سه کاندیدای کسب توپ طلای آسیا در سال 2020 قرار خواهد گرفت.
- در لیگ های فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : وولورهامپتون یک -  نیوکاسل یک ، برست صفر - استراسبورگ 3 ، بوردو 2 - نیم صفر ،  مون پولیه صفر - ریمس 4 ، نیس یک - لیل یک ، متز 2 - سنت اتین صفر ،  وولفسبورگ 2 - بیله فیلد یک ، کالیاری 4 - کروتونه 2 ، بن ونته یک - ناپولی 2 ، پارما 2 -اسپیزا 2 ، وایادولید 2 - آلاوز 2 ، کادیز صفر - ویارئال صفر ، آرسنال صفر - لستر سیتی یک ، لیون 4 - موناکو یک ، فیورنتینا 3 - اودینزه 2 ، یوونتوس یک - ورونا یک ، ختافه صفر - گرانادا یک ، سوسیه داد 4 - هوئسکا یک ، وردربرمن یک - هافن هایم یک و.......
-  رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت : برق این مجموعه ورزشی به دلیل بدهی قطع شده و این خاموشی موجب به سرقت رفتن اموال و تجهیزات ورزشی می‌شود.  به دلیل کمبود نقدینگی قادر به پرداخت هزینه برق نیستیم.
- پس از مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونای یازده عضو تیم لانس، دیدار این هفته این تیم مقابل نانت در لیگ فرانسه به تعویق افتاد.
-  حمید سوریان که پس از ابتلا به کرونا بخاطر وخامت حالش در بیمارستان بستری شده بود،  مرخص شد.
-  در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال دسته دوم آلمان تیم روستوک سیوولز که بهنام یخچالی گارد راس تیم ملی بسکتبال کشورمان را در اختیار دارد، مقابل لورکوزن به برتری 86 بر 83 دست یافت. در این بازی بهنام یخچالی با کسب 26 امتیاز که 15 امتیاز آن پرتاب سه امتیازی بود، بهترین عملکرد را در میان بازیکنان روستوک داشت.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار