PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- فدراسیون فوتبال اعلام کرد، حق‌الزحمه داوران، ناظران و نمایندگان اعزامی به مسابقات لیگ ایران در فصل آتی به میزان 40 درصد افزایش خواهد یافت.
- پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد خبر کناره گیری از بازی های ملی را تکذیب کرد.قبل ازاین اعلام شده بود که پوگبا تصمیم گرفته برای همیشه ازتیم ملی فرانسه کنار بکشد.
- وکیل  برانکو سرمربی پیشین پرسپولیس گفت : ۸5 هزار یورو دیگر  به حساب وی واریز شد و حالا فقط ده درصد یعنی حدود 110 هزار یورو دیگر باید پرداخت شود تا پرونده به طور کامل بسته شود.
- کوین گروسکروتز، بازیکن سابق دورتموند که صاحب رستورانی در دورتموند است، پس از پیروزی زنبورها مقابل شالکه، با تمجید از عملکرد هالند او را به مدت یک سال برای خوردن غذای مجانی در رستورانش دعوت کرد.
- رضا درویش ، مدیرعامل سابق باشگاه سایپا و ابراهیم شکوری ، سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال،  دو گزینه نهایی برای سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هستند.
-  حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه واکسن کرونای روسی را تزریق کرد.
- با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی و غلامرضا جباری به ترتیب به عنوان روسای کمیته های آموزش و جوانان فدراسیون فوتبال معرفی شدند.
- با اعلام مدیر مجموعه ورزشی آزادی اجاره‌بهای این ورزشگاه برای استقلال و پرسپولیس نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.
- شجاع خلیل‌زاده، مدافع سابق پرسپولیس و جدید تیم الریان قطر گفت : از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم ، واقعا قصد نداشتم با بوسه زدن به لوگوی الریان طرفداران پرسپولیس را برنجانم ، یکی از مسئولان باشگاه از من خواست که این کار را انجام دهم.
- ژرمی ویستن بازیکن 17 ساله آکادمی منچسترسیتی به دلیل افسردگی ناشی از کنار گذاشته شدن از این تیم خودکشی کرد.
- درمسابقه دوستانه بین دوتیم استقلال لیگ برتری و هوادار از دسته اول ، تیم آبی پوش با گل رضاوند یک بر صفر پیروز شد.درجریان این مسابقه بین فکری و عنایتی مربیان دوتیم جروبحث پیش آمد اما در پایان ، این دو همبازی سابق ، آشتی کنان محل بازی را ترک کردند.
- سایت «گل پوینت» پرتغال به تمجید از امیر عابدزاده گلر ایرانی مقابل موریرنسی پرداخت و نوشت: امیر با ثبت رکوردی غیرعادی در میان آمارها پرچم ایران را دوباره بالا برد. عابدزاده با 7 سیو موفق رکورد جدیدی به نامش ثبت کرد به دومین گلر برتر فصل 2020-2021 از این حیث تبدیل شد.
- به دلیل وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونا در پایتخت، محدودیت و تعطیلی تهران بزرگ برای چهارمین هفته متوالی تمدید شد. بنابراین تعطیلی ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا برای چهارمین هفته متوالی در پایتخت اعمال می شود و فعلا تا نهم آبان ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.
- طی حکمی ، سید مهدی آقازاده پیشکسوت فوتبال رشت به عنوان مدیرعامل جدید تیم دسته دومی سپیدرود رشت انتخاب شد این حکم در حالی صادر شد که جمعی از هواداران این باشگاه به خاطر عدم تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تجمع کرده بودند.
- تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود پس از بازگشت از قطر ،تیم دسته اولی ملوان انزلی را سه بر صفر شکست داد . برای پرسپولیس ، امید عالیشاه ، سیامک نعمتی (پنالتی) و بشار رسن گلزنی کردند.
- باشگاه میلان از مثبت اعلام شدن تست کرونای لوئیجی دوناروما و یان پیتر هاگ خبر داد. پیش از این 3 بازیکن میلان به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و حالا تعدادشان به 5 نفر رسید. میلان در دیدار  این هفته خود مقابل رم گلر ملی‌‌پوش خود را در اختیار نداشت .
- تیم فوتبال استقلال در ادامه بازیهای تدارکاتی روز سه‌شنب به مصاف تیم دسته اولی شهرداری آستارا خواهد رفت . این دیداربا حفظ پروتکل‌های بهداشتی پشت درهای بسته و بدون حضور اهالی رسانه و هواداران برگزار می‌شود.
- محسن ربیع خواه که با دریافت رضایت نامه از باشگاه پرسپولیس جدا شده مورد توجه سه تیم لیگ برتری قرار گرفته است .  وی با تیم های نساجی، پیکان و ذوب آهن مذاکراتی انجام داده است.
- سایت ترانسفرمارکت ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در فصل پیش رو را معرفی کرده است که در میان آن‌ها شیخ دیاباته مهاجم استقلال با ارزش گذاری 2/4 میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن لیگ بیستم محسوب می شود.
- تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان تراکتور تبریز بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
- درادامه بازیهای لیگ برتر انگلیس ، تیم برایتون در شبی که علیرضا جهانبخش را در لیستش نداشت، در ورزشگاه خانگی‌ برابر وست برومویچ با نتیجه یک بر یک متوقف شد.
- شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال  از طریق سی ای پی فرودگاه حضرت امام (ره) وارد تهران شد تا پس از انجام تست های پزشکی کرونا ، در تمرینات این تیم شرکت کند.
- طبق آخرین اعلام سازمان‌ لیگ‌ و با هماهنگی ستاد کرونا در ورزش، قرار است لیگ برتر بیستم از 16 آبان آغاز شود.این درحالی است که کرونا در موج دوم قرار گرفته و بسیاری شهرها وضعیت قرمز دارند و البته می‌گویند در زمستان، موج سوم شیوع ویروس کرونا آغاز خواهد شد. قرار است طی روزهای آینده ستاد کرونا در ورزش با مدیران سازمان لیگ، جلسه‌ای برگزار کند تا در این خصوص، تصمیم گیری شود. 
- محمد میری که دوماه قبل بعنوان یکی از اولین خریدهای امیر قلعه‌نویی به تیم گل گهرسیرجان معرفی شد  در آستانه شروع لیگ برتر قراردادش را فسخ کرد تا به تیم دیگری برود.
- تیم فولادخوزستان در دیداری دوستانه برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رسید.
-  یوسوفا موکوکو ماشین گلزنی و ستاره جدید و 15 ساله دورتموند که این روزها در تیم زیر 19 سال زنبورها بازی می کند، توانسته در 4 بازی 13 گل  به ثبت برساند!
-  از باشگاه استقلال خبر رسیده که علی کریمی قرارداداش را با آبی پوشان تهرانی تمدید کرده است.
-  باخبر شدیم حسین طاهری بوکسور جوان و لرستانی کشورمان در سانحه رانندگی به شدت آسیب دیده است.
- در پایان نشست هم‌اندیشی نحوه ادامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم ها به این جمع بندی رسیدند که پیکارهای دور رفت، در سه هفته با فاصله استراحت دو هفته ای و در 3 سالن به میزبانی تهران برگزار شود. طبق هماهنگی ها رقابت های دور رفت از 14 آبان آغاز خواهد شد. همچنین برای برگزاری مسابقات دور برگشت هم به این نتیجه رسیدند که طرح VNL (لیگ ملت های والیبال) پیاده شود و در پایان 8 تیم به پلی آف صعود کنند. در مرحله پلی آف تیم اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم روبرو خواهند شد.
- آخرین بازیهای این هفته لیگ های مختلف فوتبال اروپا برگزارشد و این نتایج به دست آمد : بارنلی صفر - تاتنهام یک ، له ورکوزن 3 - اوگسبورگ یک ، میلان 3 - رم 3 ، له وانته یک - سلتا ویگو یک

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار