PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

-  برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین قطعی شد. این مسابقه روز پنجشنبه 22 آبان ماه سال جاری ساعت 20/30 به وقت تهران در ورزشگاه  اسیم فرهاتوویچ سارایوو انجام می شود.
- فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از ابتلای جیانی اینفانتینو رئیس خود به ویروس کرونا خبر داد. در پی افزایش روزانه تعداد مبتلایان به کرونا در جهان،  فدراسیون جهانی فوتبال تایید کرد که نمونه تست کرونای اینفانتینو، رئیس فیفا مثبت اعلام شده است.
 - «دیه گو مارادونا» ستاره اسبق فوتبال جهان و آرژانتین و سرمربی تیم «جیمناسیا اند اسگریما»ی این کشور به دلیل تماس با یک فرد مبتلا به ویروس کرونا خود را قرنطینه کرده است. فوتبالیست اسبق آرژانتین، روز پنج‌شنبه آزمایش کرونا خواهد داد تا وضعیتش مشخص شود.
-  تست مجدد کرونای رونالدو توپچی گرانقدرجهان و باشگاه یوونتوس ایتالیا منفی بوده و این بازیکن مشکلی برای بازی مقابل بابارسلونا در دور دوم این مسابقات ندارد.
- با اعلام کمیته اخلاق از آنجا که حسب محتویات پرونده، تخلفات سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان  نقض قوانین و مقررات است با مستند به مواد 23 و 65 آیین نامه کمیته اخلاق دستور موقت مبنی بر منع فعالیت وی در حوزه فوتبال صادر شد. در پی این حکم ، اعضای تیم فولاد به حمایت از مدیر عامل خود برخاستند.
- استقلال تهران در اقدامی قبل ازاینکه رضایت نامه نادری ، بازیکن تازه جذب شده خودرا از تیم بلژیکی بگیرد با وی قرارداد بست. حالا  باشگاه کورتریک بلژیک با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که تنها یک هفته برای پرداخت مبلغ 200 هزار دلاری رضایتنامه محمد نادری فرصت دارد.در صورت عدم پرداخت این مبلغ ، باشگاه کورتریک از استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد.
-  (ح.ک) ملی‌پوش سابق بوکس کشورمان که صاحب پنج مدال قهرمانی رده‌های سنی و مدال نقره تورنمنت جاده ابریشم‌ است، در یک درگیری با ضربات چاقو جوان 25 ساله  را به قتل رساند.  این بوکسور رباط کریمی ، حدود شش سالی می شود که به تیم ملی دعوت نشده است.
-  باشگاه پرسپولیس از بوژیدار رادوشویچ دروازه بان خارجی خود درخواست کرد با حضور در ایران مدتی به آنها برای پرداخت طلبش مهلت دهد اما این بازیکن نپذیرفت. حقوق دروازه‌بان کروات پرسپولیس بیش از 5 ماه است  عقب افتاده و تا زمانی که مطالباتش را دریافت نکند حاضر به بازگشت به ایران نخواهد بود. 
- پس از برپایی فوری جلسه  مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد کرونا در ورزش ،  مقرر شد بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال از 16 آبان آغاز شود.
- یک  سایت کشور روسیه نوشت سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه زنیت به طور قطعی در دیدار برابر دورتموند در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت و از فهرست این تیم کنار گذاشته شد. این بازیکن مشکوک به کرونا بود ولی هنوز نتایج تست او از سوی زنیت اعلام نشده است.
- باکمال تاسف و تاثر باخبرشدیم محمد پراش ملی‌پوش پیشین دوچرخه‌سواری ایران به علت سکته قلبی دارفانی را وداع گفت. این مصیبت را به جامعه ورزش دوچرخه سواری و به ویژه به خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم.
- شبکه «الجزیره» خبر داد «حسن زید» وزیر ورزش و جوانان دولت صنعاء در پی تیراندازی افراد مسلح کشته شده است. منابع رسمی کشور یمن هنوز گزارشی در این خصوص منتشر نکرده‌اند. 
- مدیران باشگاه پرسپولیس  مبلغ قرارداد بازیکن خود سیامک نعمتی را در فصل جدید  از دو میلیارد به سه میلیارد و دویست میلیون تومان افزایش داده اند.
- براساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که از طرف سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد تیم پرسپولیس  با 1623 امتیاز در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران، رتبه چهارم آسیا و در جایگاه نود و هفتم جهان قرار دارد. استقلال تهران نیز در رتبه دوم ایران، مکان سیزدهم آسیا و در جایگاه 220 جهان جای گرفته است.
- در آغاز دور دوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ، نتایج زیر در چهارگروه اول این رقابتها رقم خورد: لوکوموتیو مسکو یک - بایرن مونیخ 2 ، شاختار صفر - اینتر صفر ، آتلتیکو مادرید 3 - سالزبورگ 2 ، مونشن گلادباخ 2 - رئال مادرید 2 ، پورتو 2 - المپیاکو صفر ، مارسی صفر - منچستر سیتی 3 ، آتالانتا 2 - آژاکس 2 ، لیورپول 2 - میتی لاند صفر
- درجریان مسابقه پورتو با المپیاکو در لیگ قهرمانان ، نام مهدی طارمی در لیست این تیم بود اما به بازی گرفته نشد . دو گل پورتو دراین دیدار را ویه را و اولیویه را به ثمر رساندند.
- پس از مدتها انتطار ، سرانجام خوزه ماریا بارتومئو از سمت ریاست باشگاه بارسلونا استعفاداد. از مدتها پیش بارسلونی ها و به ویژه مسی خواستار کناره گیری وی شده بودند. بارسا در آخرین بازی خود بانتیجه سه بر یک مغلوب رئال در ال کلاسیکو شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار