PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:   

- در ادامه بازیهای  هفته هشتم لالیگا ، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هوئسکا رفت و به برتری 4 بر یک رسید. گل‌های رئال  را ادن هازارد 40 ، کریم بنزما 47،91 و والورده 54 به ثمر رساندند. گل هوئسکا را دیوید فرییرو در دقیقه 74 وارد دروازه کورتوا کرد.
-  تیم ملی فوتبال ایران پس از سه روز تمرین در تهران، روز سه‌شنبه، (20 آبان‌ماه) تهران را به مقصد بوسنی و هرزگوین ترک خواهد کرد تا برای دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور آماده شود.
- سهیل مهدی از روسای سازمان لیگ فوتبال ایران گفت :  ما تابع دستورات نظام سلامت هستیم. فعلا براساس دستور دریافتی و مطابق زمان و تقویم، مسابقات را پیگیری می‌کنیم و تاریخ شروع لیگ تا این لحظه 16 آبان است.
- هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات تیم فوتبال استقلال  از طریق CIP فرودگاه امام خمینی (ره) شنبه شب وارد تهران شد.
- سازمان ورزش شهرداری تهران در اطلاعیه ای از تعطیلی تمامی مجموعه های ورزشی از روز چهارشنبه 14 آبان ماه به مدت 10 روز خبر داد.
- درمرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال قطر تیم السد تحت رهبری ژاوی اسپانیایی با برتری 4 -1 مقابل الدحیل با بازیکنانی چون رامین رضائیان ، به فینال رسید.
- در رقابت های بوندس لیگای آلمان ، دورتموند با دوگل هوملز ، دو بر صفر از سد بیلفلد گذشت و بایرن نیز در خانه کلن باگلهای مولر و گنابری دو بر یک پیروز شد.
- درمسابقه دوستانه بین تیمهای گل گهر سیرجان با مربیگری قلعه نویی و پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی تهران ، تیم پرسپولیس با گلهای مهدی عبدی و دو گل وحید امیری در برابر دو گل گادوین منشا ، سه بر دو به برتری رسید.درحواشی این دیدار ، درگیری لفظی مربی گل گهر با یک بازیکن و یک لیدر پرسپولیس خوشایند نبود.
- در پی بی تفاوتی بازیکن نسبت به خواسته های سرمربی ، استقلال اعلام کرد میلاد زکی‌پور، مدافع هافبک چپ‌پای استقلال با نامه محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفت و وی  می‌تواند تیم جدید خود را معرفی کند و از جمع آبی‌های پایتخت جدا شود.
- نابی استایلز ، هافبک دفاعی انگلستان که اولین و آخرین بار با این کشور در سال 1966 قهرمان جهان شد در سن 78 سالگی در گذشت .
،- با اعلام جمشید نورشرق  رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ، شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده بازیکن سابق این باشگاه  به کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون ارسال شده و در مرحله نخست رسیدگی قرار دارد.
- در هفته ششم لیگ پرتغال؛ پاسوس فریرا بانتیجه 3 بر 2 بر  پورتو غلبه کرد مهدی طارمی هم از دقیقه 66 برای پورتو به میدان رفت.
- «دیگو مارادونا» ستاره اسبق فوتبال جهان گفت : پاندمی کووید 19  غیرقابل تحمل است اما از رئیس جمهوری روسیه به دلیل تولید واکسن این ویروس که زندگی میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار داده تشکر می کنم .
- در پی حرف و حدیث های چگونگی جذب نادری از پرسپولیس ، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از تعهد نامه محمد نادری مبنی بر پرداخت پول رضایت‌نامه‌ به باشگاه بلژیکی توسط خود او رونمایی کرد.
- مسئولان باشگاه استقلال از وینفرد شفرآلمانی مربی سابق این تیم خواسته اند به محض دریافت کامل مطالباتش این اتفاق را به فیفا گزارش دهد تا بلافاصله پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود‌.
- محمد شریفی، بازیکن سابق سایپا به عنوان سهمیه زیر 21 سال به پرسپولیس پیوست .
- اتحادیه جهانی ورزش کشتی با انتشار ویدیویی از فنون حسن یزدانی کشتی گیر مازنی کشورمان  به تمجید از ستاره کشتی آزاد ایران پرداخت و به او لقب بولدوزر داد.
- بعد از استعفای سیروس دین محمدی ، علی شیخ الاسلامی و کاوه ستوده اکنون سه عضو دیگر از کادر استقلال هم از سمت خود کناره گیری کرده‎‌اند. بدین ترتیب مهرشاد رهبر، اکبر توسلی و فریا حمزه زاده ماساژور و دکتر تغذیه استقلال نیز از سمت خود استعفا کردند.
- درمهمترین دیدارهای لیگ فوتبال انگلیس ، منچستر سیتی با یک گل خودرابه شفیلد یونایتد تحمیل کرد ، لیورپول دو بریک وستهام را شکست داد ، چلسی نیز با سه گل بارنلی را برد . در لیگ فرانسه هم پاری سن ژرمن سه بر صفربر نانت فائق آمد.
- در آغاز رقابتهای این هفته لیگ ایتالیا ، دو تیم اینتر و پارما تن به تساوی 2-2 دادند ، آتالانتا در منزل کروتونه دو بر یک فاتح شد. بولونیا نیز 3-2  از سد کالیاری گذشت.
- درپیکارهای این هفته لالیگا تیم رئال 4 -1 هوئسکا را شکست داد ، بارسا در منزل آلاوز یک بر یک متوقف شد ، آتلتیکو مادرید و آتلتیک بیلبائو هم به ترتیب با نتایج 3-1 و 2-1 بر تیمهای اوساسونا و سویا پیروز شدند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار