شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۵۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- اعضای کمیته فنی سرمربی تیم ملی والیبال ایران، با اکثریت آرا، ولادیمیر آلکنو و دانیل کاستلانی را برای هدایت ملی‌پوشان کشورمان در لیگ ملت‌های سال 2021 و بازی‌های المپیک توکیو انتخاب کردند . برنامه‌های دو گزینه مطرح و مورد تأیید قرار گرفت و مقرر شد فدراسیون، مذاکرات با این سرمربیان را برای توافق نهایی ادامه دهد.
-  ماموران پلیس آگاهی سارقانی را دستگیر کردند که اعتراف  داشتند که گردنبند طلای علی دایی را نیز به سرقت برده اند.  روز چهارشنبه 8 آبان علی دایی به همراه فرزندش در حال خروج از دفتر کارش در خیابان آصف بود که ناگهان دو فرد موتورسوار به او نزدیک شدند و گردنبند وی را به سرقت بردند. 
-  علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس اعلام کرد درجریان بازی تدارکاتی پرسپولیس با گل گهر بازیکن تیم حریف با آرنج ضربه خطرناکی به شانه کنعانی‌زادگان زد. خوشبختانه شکستگی در این ناحیه وجود ندارد. قرار است  مجددا آخرین وضعیت کنعانی زادگان مورد بررسی قرار بگیرد.
-  کریم انصاری فرد از باشگاه آاک یونان با کسب 33 درصد آراء بهترین لژیونر هفته آسیا شد.  اللهیار صیادمنش  با کسب 13 درصد آراء در رده سوم ایستاد و  سعید عزت اللهی با کسب 9 درصد آراء در رده چهارم قرار گرفت.
- مهدی کامرانی، بسکتبالیست سابق تیم ملی و عضو فعلی مهرام با انتشار یک استوری از ابتلایش به کرونا خبر داد.
- سخنگوی المپیک اعلام کرد، پول همه افرادی که نتوانند برای مسابقات المپیک توکیو 2020 حاضر شوند ، پس خواهد داد.
- باشگاه پرسپولیس تنها 11 روز برای پرداخت طلب مربی بدنساز سابق خود، کمک کالدرون ، زمان دارد در غیر این صورت با جرائمی رو به رو می‌شود. ظاهرا اگر باشگاه نتواند در مدت باقی مانده طلب اینیگو را تسویه کرده و این موضوع به اطلاع کمیته انضباطی فیفا برسد، باید بار دیگر شاهد جرائم و محرومیت هایی برای پرسپولیس باشیم.
- ساشا شفر ، پسر وینفرد شفر گفت :  مدارک باشگاه استقلال اشتباه بود و مدیران این تیم تمامی مطالبات ما را پرداخت نکرده‌اند مدیران استقلال باید مدارک و مستندات خود را اصلاح کنند.
- اعتراض باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت ششماهه  عیسی آل‌کثیر از سوی مقامات فوتبال آسیا ردشد. وی  به دلیل شادی گلش در بازی با پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال شکایت این باشگاه  از سوی AFC محروم شده بود .
- رونالدو بعد از دو هفته دوری از میادین به دلیل ابتلا به کرونا به لیست یوونتوس برگشت و در بازی مقابل لااسپزیا حضوریافت و حتی دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند.
- حمید استیلی عضو کمیته فنی ‌و ‌توسعه فدراسیون فوتبال، پیشنهاد باشگاه پیکان برای قبول مربیگری این تیم را رد کرد. پیکانی ها به دنبال کناره گیری عبدالله ویسی ، سخت در پی مربی و جانشین او هستند.
- فالکائو فوق ستاره فوتسال جهان که دو سال پیش از دنیای فوتسال خداحافظی کرده بود، قرار است به تیمی در لیگ فوتبال هفت نفره بپیوندد.
- دانیال مومنی، بازیکن فصل گذشته تیم شاهین بوشهر با عقد قراردادی  ۲ساله به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست.
- علیرضا مرزبان به عنوان مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان انتخاب شد.
 - نبی ، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که لیگ ایران به تعویق نمی‌افتد و از روز شانزدهم آبان ماه تحت هر شرایطی برگزار خواهد شد.
- درادامه پیکارهای لیگ های اروپا این نتایج به دست آمد :
نیوکاسل 2 - اورتون یک ، آستون ویلا 3 - ساوتهمپتون 4 ، منچستریونایتد صفر - آرسنال یک ، تاتنهام 2 - برایتون یک ، موناکو 4  - بوردو صفر ، لیل یک - لیون یک ، فرایبورگ 2 - له ورکوزن 4 ، هرتا یک - وولفسبورگ یک ، اودینزه یک - میلان 2 ، اسپیتزا یک - لاتزیو 4 ، تورینو 3 - لاتزیو 4 ، ناپولی صفر - ساسولو 2 ، رم 2 - فیورنتینا صفر ، سامپدوریا یک - جنووا یک ، بتیس 3 - الخه یک ، سلتا یک - سوسیه داد 4 ، والنسیا 2 - ختافه 2 و ...

*کامبیز هوشمند

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار