PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۵۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید در تلاش است تا قراردادهای نجومی در باشگاه را تعدیل کند.
کیهان ورزشی-

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگویی رادیویی در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و پرداخت مطالبات شفر گفت: امروز روز کاری اروپا است و ما به سه طلبکار خود گفته‌ایم که با دریافت پول خود، این مساله را به فیفا اعلام کنند که پنجره ما باز شود. از نظر ما حدود ۵۹۲ هزار دلار به حساب شفر واریز شده است. یک اختلاف کوچک ۲۰ هزار یورویی در مطالبات ایشان وجود دارد که در حال برطرف شدن است و تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود. مدیر برنامه‌های شفر این مساله را تایید کرده است.

او درباره خروج اعضای کادر فنی از تیم گفت:‌ محمود فکری لیستی را به من داده است که من طبق آن لیست با افراد مربوطه صحبت کردم و اقدام به قرارداد کردم. سیروس دین محمدی روی عدد قراردادش بحث داشت اما ما رقم قرارداد را با آقای فکری تمام کرده بودم و ایشان هم گفته بودند که کسی اگر با این شرایط نمی‌تواند کار کند، ما به او در استقلال نیازی نداریم. در نهایت سیروس دین محمدی از استقلال جدا شد. آقای شیخ الاسلامی هم این مشکل را داشتند اما به باشگاه نیامدند و در صحبت با تیم از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره قرارداد صمد مرفاوی نیز گفت:‌ ایشان یک بار به باشگاه آمده و نکات لازم را گفته است و طی روزهای آینده قرارداد ایشان را نهایی می‌کنیم.

او درباره جدایی امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: برند استقلال است که امین نوروزی را امین نوروزی می‌کند اما برند استقلال به همه هویت می‌بخشد. ما یک اختلافی در خصوص نحوه ابلاغ حکم سه تن از بازیکنان داشتیم. ما حکم را صادر کردیم و بازیکنان در این رابطه اعتراض داشتند که با اعتراض آن‌ها پرونده به استیناف رفت. کادر پزشکی اصرار داشت که این مساله رسانه‌ای شود اما من این را حرفه‌ای نمی‌دانستم. من مفصل با آقای نوروزی سه شب پیش صحبت کردم و رسما از طرف بازیکنان از ایشان عذرخواهی کردم اما ایشان اصرار داشت که من امسال نباشم. کادر فنی تلاش داشت که جلسه‌ای میان کادر پزشکی و آن سه بازیکن برگزار کنند اما کادر پزشکی در تمرینات حضور نداشت.

مددی در خصوص اظهاراتی مبنی بر فسخ قرارداد قرارداد میلیچ قبل از دریافت مطالباتش خاطرنشان کرد:‌ ایشان فسخ قرارداد خود را به فیفا اعلام نکرد و تنها یک نوتیس به باشگاه داد. ما طبق این مساله، مطالبات ایشان را پرداخت کردیم و ایشان به تهران بازگشتند.

او درباره اصلاحیه قراردادها تاکید کرد:‌ تاکید دستگاه نظارتی مبنی بر این است که قراردادهای نجومی مورد بررسی قرار بگیرد و قراردادهایی که در چند روزی که در آن محل هتل انجام شد، تعدیل شود. ما هم تاکیدمان همین است که قراردادها را تا حد ممکن به به یک حد مشخص برسانیم. استقلال توان پرداخت این قراردادهای نجومی را ندارد و من خواهشم این است که در این راه به ما کمک کنند تا این مساله را حل کنیم. درآمدسازی ما در حدی نیست که بتوانیم در این حد و اندازه پول پرداخت کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار