PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- سازمان لیگ  اسامی داوران هفته نخست بیستمین دوره  لیگ برتر فوتبال ایران را بدین شرح اعلام کرد : 
جمعه 16 آبان 
+ ذوب آهن  – فولاد خوزستان  داور - مهدی مرجانزاده 
+ سایپا تهران – پرسپولیس       داور - حسن اکرمی 
+ آلومینیوم اراک – نساجی        داور -  رحیمی مقدم 
+ تراکتور - نفت مسجدسلیمان.   داور - مهدی سیدعلی 
 شنبه 17 آبان
+ شهرخودرو  – ماشین سازی.  داور - حسین زمانی
+ گل گهرسیرجان –  سپاهان    داور - موعود بنیادی فر 
+ استقلال– مس رفسنجان.     داور - رضا عادل
+ صنعت نفت  – پیکان تهران  داور - محمدحسین ترابیان
- حکومت کشور پرو درخواست فدراسیون مبنی بر حضور حداکثر 5000 هوادار برای دیدار انتخابی جام جهانی را رد کرد.
- با اعلام سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ, دیدار پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار می شود.
-  فدراسیون فوتبال ایتالیا  برای خروج از بحران ویروس کرونا قصد دارد بازیهای  سری‌آ را تعطیل کند.
- با حکم احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ایوب اصغرخانی از پیشکسوتان فوتبال به عنوان مشاور و مدیرفنی آکادمی این باشگاه منصوب شد.
-  احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس ، با شکست کرونا تمرینات خود را از سر گرفت.
-  واکنش قاضی‌زاده، نماینده مجلس به اظهارات علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش : قانون وجود دارد ولی شما بلد نیستید از آن استفاده کنید.
- با اعلام خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره استقلال؛ دکتر نوروزی با رفع مشکلات به کادرپزشکی این تیم برگشت.
+ رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت : لیگ برتر محدودیت 30 هفته‌ای دارد و اگر با تعویق زیادی مواجه شود احتمال لغو بیستمین دوره این رقابت‌ها وجود دارد اگر مجریان سلامت کشور معتقد هستند که برگزاری رقابت‌های لیگ ممکن است به افزایش همه‌گیری ویروس کرونا کمک کند، ناچار خواهیم بود  مسابقات را لغو کنیم .
- فرانچسکو توتی توپچی اسبق تیم فوتبال رم و ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا به جمع مبتلایان به ویروس کووید 19 در کشورش پیوست . 
- فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با انتشار گزارشی در سایت رسمی خود، همانند هفته های گذشته یک بازیکن را به عنوان بازیکن هفته انتخاب کرده است که این بار کاپیتان سعید معروف ستاره و پاسور تیم ملی ایران را به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی کرده است. 
- میلاد زکی پور، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از حضور در باشگاه از این تیم جدا شد و اعلام کرد به تیم گل گهر سیرجان می پیوندد.
- سارق گردنبند علی دایی پس از دستگیری در بازداشتگاه گفت :  اصلاً تصور نمی‌کردیم سوژه مان علی دایی باشد ما سوار بر موتور در خیابان‌ها می‌گشتیم تا طعمه مناسبی پیدا کنیم. بعد از سرقت، همدستم گفت فکر کنم از علی دایی سرقت کردیم خیلی شبیه او بود آن زمان بازهم باورم نشد و با خودم گفتم بدل آدم‌های مشهور زیاد است. من خودم عاشق علی دایی هستم او افتخار ایران است همیشه بازی‌هایش را نگاه می‌کردم. گردنبند را در یک طلافروشی در اطراف تهران 50 میلیون تومان فروختیم.
- محمد قاضی  ازشهرخودرو جدا شد و به مس رفسنجان پیوستّ. این پانزدهمین تیم قاضی است ۰ به عبارتی بازیکن 36 ساله نجف آبادی فوتبال رکورد زده و هیچ بازیکنی به اندازه او تیم عوض نکرده است .
- حامد لک که تا پیش از حضور در پرسپولیس به مدت پنج فصل با یک مدیر برنامه کار می کرد، در زمان پیوستن به این تیم، بدون هماهنگی با این مدیر  با سرخ پوشان مذاکره و قرارداد امضاء کرد. ظاهرا لک طبق حکم کمیته وضعیت و تایید کمیته استیناف به پرداخت مطالبات این مدیر برنامه برای قرارداد خود با تیم های ماشین سازی و نساجی محکوم شده است.
- سر بابی چارلتون، توپچی سالهای دور فوتبال انگلستان در 83 سالگی به بیماری زوال عقل و فراموشی مبتلا شد . جک چارلتون، برادر بزرگ بابی چارلتون نیز به دلیل ابتلا به همین بیماری در  85 سالگی درگذشته بود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار