PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- اکبر ایمانی، سعید مهری، مهدی تیکدری، ابوالفضل پورشیخ، مهدی ببری و حسین علیزاده، شش بازیکن فصل گذشته تیم تراکتور قرارداد خود را به مدت 5 سال با این باشگاه تمدید کرده‌اند. همچنین عرفان سیدی و محمد شیخ‌الاسلامی نیز با قراردادی 5 ساله به جمع شاگردان علیرضا منصوریان ملحق شدند.
- یک منبع آگاه خبر داد؛ طاها شریعتی مدافع تیم سایپا مورد توجه سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است و یحیی گل‌محمدی او را بهترین بازیکن برای تقویت خط دفاعی تیمش در شرایط فعلی می‌داند. ازطرفی گل گهر سیرجان نیز به این بازیکن چشم دوخته است.
- مراسم قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان فصل 1400 -1399 باحضور مسئولان این مسابقات و سازمان  لیگ برگزارشد.
- سماک سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه خبر داد سردار آزمون هنوز آماده نیست و به دیدار با لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا هم نمی‌رسد.
- آژاکس نماینده فوتبال هلند در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با مشکل کرونایی شدن شمار زیادی از بازیکنانش مواجه شد.
- دیه گو مارادونا بازیکن آرژانتینی فوتبال با بروز علائمی از ضعف و بی حالی در بیمارستانی واقع در بوینس آیرس بستری شده است.
- بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان تیم پرسپولیس با 1623 امتیاز در رتبه نخست ایران و چهارم آسیا قرار دارد و در رنکینگ جهانی با یک پله صعود در جایگاه 96 ایستاده است استقلال نیز با 1533 امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته اما در آسیا با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه 12 ایستاده است. این تیم در سطح جهانی نیز ۵ پله صعود کرده و در رده 215 قرار گرفت.
- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا "AFC" در گزارشی که به بررسی لیگ‌های فوتبال کشور‌های آسیای مرکزی از جمله ایران اختصاص داده است به نقل و انتقالات اخیر تیم‌های پرسپولیس و استقلال پرداخت و به جدایی علی کریمی از استقلال و پیوستن محمد شریفی به پرسپولیس اشاره کرد.
- رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز به اتهام ضرب و شتم نامزد خود، کیت گرویل بازداشت شده است. پلیس منچستر می‌گوید خانم گرِویل دارای جراحاتی سطحی بوده است اما نیاز به درمان در بیمارستان نداشته است.
- با اعلام کاظم قیم مدیر بین الملل باشگاه استقلال، طبق حکم فیفا، شکایت ساشا شفر (پسر وینفرد شفر سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران) از استقلال رد شده و او نمی‌تواند از استقلال پولی مطالبه کند.
- تیم فیورنتینای ایتالیا تصمیم دارد مربی خود جوزپه یاکینی را اخراج کند. گزینه ها برای سرمربیگری مائوریتسیو ساری ، والتر ماتزاری یا وینچنزو مونتلا هستند.
- نظری، سخنگوی باشگاه استقلال گفت : پول شفر به طور کامل پرداخت شده و یک اختلاف 32 هزار یورویی با وکیل این مربی داریم  اگر تا فردا صبح نتوانیم واریز مبلغ 32 هزار یورویی را ثابت کنیم از طریق دیگری برای واریز اقدام خواهیم کرد تا فردا بعدازظهر تأییدیه شفر را بگیریم. حدود 24 تا 48 ساعت پس از تأییدیه شفر، پنجره نقل‌وانتقالات باز خواهد شد. ادعای استراماچونی هم یک میلیون و 700 هزار یورو است اما اسناد موجود در باشگاه مبلغ کمتری را نشان می‌دهد.
-  با اعلام روزنامه الشرق قطر، باوجود شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده به فدراسیون فوتبال ایران به خاطر فسخ قرارداد، ITC (کارت بازی) این بازیکن صادر شده و وی می تواند از امروز در ترکیب تیمش مقابل الاهلی قرار بگیرد.
- در آغاز دور سوم رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، ابتدا دو تیم اتلتیکو مادرید با لوکوموتیو مسکو در روسیه یک بر یک شدند. سپس در اوکراین تیم آلمانی گلادباخ با نتیجه خیره کننده شش بر صفر از سد شاختار گذشت.درسایربازیها این نتایج به دست آمد : سالزبورگ 2 - بایرن مونیخ 6 ، رئال مادرید 3 - اینترمیلان 2 ، پورتو 3 - مارسی صفر ، منچسترسیتی 3 - المپیاکو صفر ، آتالانتا صفر - لیورپول 5 ، میتی لاند یک - آژاکس 2 
- درمصاف دوتیم پورتو با مارسی  تیم پرتغالی پورتو دردقبقه 87 مهدی طارمی به جای اولیورا به بازی آمد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار