فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۵۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: در تیم ما همه بازیکنان با انگیزه کار می‌کنند و خبری از تنبلی یا غیبت نیست.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، مصطفی هاشمی در مورد شرایط تیم بسکتبال شیمیدُر برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و مثل همه تیم‌ها سخت تمرین کرده‌ایم. بچه‌ها سختی‌های زیادی را در این 50 روز تحمل کردند و حالا اینکه به چه حدی از آمادگی رسیده‌ایم، در بازی ها مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: برای من مهم است که بچه‌ها تلاش کنند و انضباط داشته باشند و این نکته را باید در نظر گرفت که هرچه بیشتر تلاش کنید بهتر نتیجه می‌گیرید. در تیم ما از تنبلی و غیبت در تمرینات خبری نیست و همه با هم بازی و تمرین می‌کنند. بازیکنان خارجی‌مان هم آمده‌اند که خودشان را نشان دهند و در چارچوب تیم کار می‌کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدُر در مورد اینکه لیگ در شرایط کرونایی چه شرایطی خواهد داشت، عنوان کرد: برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات برعهده ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است و وقتی آنها مجوز می‌دهند، هیچ کس نمی‌تواند خارج از آن کاری را انجام دهد و باید مسابقات انجام شود. من می‌گویم 100 درصد باید لیگ برگزار شود.

هاشمی ادامه داد: اینکه همه چیز تعطیل باشد، خیلی بدتر از زمانی است که بازی‌ها برگزار شود. ما می‌‌توانیم با رعایت دقیق و جدی پروتکل‌ها کارها را پیش ببریم.

لیگ برتر بسکتبال از فردا پنجشنبه با حضور 16 تیم و به صورت متمرکز در تهران آغاز می‌شود. شیمیدُر در نخستین بازی‌اش دوشنبه هفته آینده به مصاف نیروی زمینی می‌رود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار