PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- مسئولان استقلال  در تماس با برخی از بازیکنان به آنها اعلام کردند باید قراردادهای جدید فدراسیون با ورژن جدید را امضا کنند. این در حالی است که برخی از بازیکنان از بابت اینکه قرارداد آنها باید اصلاح شود ناراحت هستند و این موضوع را به کادر فنی استقلال منتقل کرده اند.محمود فکری دو شب پیش در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد در صورت کاهش قراردادها تیم استقلال دچار چالش خواهد شد.
-  رادوشوویچ سنگربان کروات پرسپولیس به زودی پس از مشخص شدن تست کرونای خود به کشورمان می آید تا ضمن پیگیری دریافت مطالباتش از این باشگاه، در تمرینات پرسپولیس هم شرکت کند. از طرفی صاحبخانه دروازه بان کروات برای پیگیری دریافت اجاره منزل رادو به باشگاه پرسپولیس رفت. گویا جعفر سمیعی مدیرعامل جدید این باشگاه به این فرد اعلام کرده برای دریافت این اجاره خانه چند روزی صبر کند.
- با اعلام پزشکان مربوطه؛ عمل جراحی روی لخته خون جمع شده در مغز دیه گو مارادونا ستاره اسبق فوتبال آرژانتین و جهان موفقیت آمیز بوده و وضعیت وی پایدار گزارش شده است.
- متن پیام مسی به مارادونا پس از عمل جراحی : قوی باش دیه گو ،تمام قدرت‌های دنیا را برای تو می‌خواهم . من و خانواده‌ام عاشق این هستیم که هر چه زودتر تو را سالم ببینیم ، با تمام قلبم تو را در آغوش می‌کشم.
-  فدراسیون فوتبال ایران در ادامه ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز در مسیر میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2027، فرم تعهدمانه لیست نیازمندی‌های کشور میزبان را پس از تایید مقامات فدراسیون و در موعد زمانی تعیین شده توسط کنفدراسیون به ای اف سی ارسال کرد. ایران در مسیر میزبانی  جام ملت های 2027 با قطر، عربستان، ازبکستان و هند رقابت خواهد داشت .
-  پیکارهای سوپرکاپ اسپانیا با حضور بیلبائو ،رئال مادرید ، بیلبائو و سوسیه داد در عربستان انجام خواهد شد.دیدارهای نیمه نهایی  13 و 14 ژانویه و فینال این رقابت ها در 16 ژانویه برگزار می شود.
-  "یوشی هیده سوگا" نخست وزیر ژاپن در پیامی پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی کاراته را تبریک‌گفت. "سوگا" خاطرنشان کرد: "به عنوان فردی علاقه مند به کاراته در انتظار مشاهده لحظات تاریخی توکیو 2020 به همراه همگی شما هستم. "
- مهدی تارتار رسما به عنوان جانشین عبدالله ویسی سرمربی پیکان انتخاب شد. دستیاران تارتار در پیکان حسین پاشایی، حسین معمار به عنوان مربی و حسین اینانلو هم به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در کادرفنی خودروسازان فعالیت خواهند کرد.
- ارلینگ هالند مهاجم گلزن دورتموند به عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر این باشگاه انتخاب شد.
- آلوارو موراتا به عنوان برترین بازیکن ماه اکتبر باشگاه یوونتوس انتخاب شد.
- امیرحسین کارگر، بازیکن استقلال با قراردادی 3 ساله به تیم گل گهر پیوست.
- محمود فکری  ، سرمربی تازه استقلال در تمرین اخیر این تیم خطاب به بازیکنان گفت: «در جایی که من سرمربی هستم باید تحت هر شرایطی نظم و احترام حاکم باشد.  هیچ‌کس در تیم من از قبل فیکس نیست و نمی‌تواند این تصور را داشته باشد ، همه باید در تمرینات نهایت تلاش خود را به خرج بدهند هر کسی هم که برای استقلال حاشیه درست کند، شک نداشته باشید اخراجش می‌کنم. نظم برای من فوق‌العاده مهم است. هر کسی هم که دوست ندارد با این شرایط کنار بیاید و با من کار کند، همین حالا بگوید و فوتبالش را در جای دیگری دنبال نماید.
- په په مدافع پرتغالی و اسبق رئال مادرید قرارداد خود را تا سال 2023 با  پورتو تمدید کرد.
- باشگاه رئال مادرید اسپانیا  از سرخیو راموس به خاطر رسیدن به رکورد 100 گل‌زده با پیراهن این تیم تقدیر کرد.
-  با آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از روز جمعه ، ورزشگاه آزادی برای پیشگیری از ویروس کرونا ضدعفونی شد.
 - درشب دوم بازیهای دورسوم لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، شکست تیمهای منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن ناباورانه بود در عوض تیمهای یوونتوس ، دورتموند و چلسی توانستند به آسانی از کنار حریفان عبورکنند  منتها بارسلونا و  سویا ، شب سختی را برای کسب پیروزی پشت سر گذاشتند ، با هم نتایج پیکارهای شب دوم را مرور می کنیم : استانبول باشاک شهیر 2 - منچستریونایتد یک ، بارسلونا 2 - سالزبورگ یک ، سنت پترز بورگ یک -  لاتزیو یک ، چلسی 3 - رن صفر ، سویا 3 - کراسنودار 2 ، اف ث بروژ صفر - دورتموند 3 ، فرانس واروش یک - یوونتوس 4 ، لایپزیگ 2 - پاری سن ژرمن یک 
- درمصاف فرانس واروش با یووه از سری بازیهای لیگ قهرمانان اروپا ، موراتا به تنهایی دو گل زد که گل دوم وی را رونالدو ساخته و پرداخته کرد. نزدیک به 19 هزار تن شاهد این دیدار بودند.
- بارسلونا در شبی که می توانست بیش از تعداد انگشتان یک دست دروازه تیم سالزبورگ را باز کند به رغم حملات سنگین به زحمت دوبریک پیروز شد. گل اول را مسی از روی نقطه پنالتی زد گل دوم بارسا با سانتر فاتی و ضربه سر پیکه رقم خورد. ترشگین بازگشت پرفروغی در درون دروازه بارسا داشت چرا که با خروجها و عکس العمل های جذاب ، چندین ضدحمله حریف اوکراینی را در شرایط تک به تک بی اثر گذاشت.
- منچستر با پیراهنی متفاوت که کمتر در تن بازیکنان این تیم دیدیم ناباورانه در استانبول ترکیه نتیجه را دو بر یک به باشاک شهیر واگذارکرد.برای منچستر ، پروگبا و کاوانی از دقیقه 60 به بعد وارد بازی شدند.
- روز پنج شنبه ، دیدارهای دور سوم لیگ اروپا انجام خواهدشد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها