PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- شفر از آلمان سرمربی  پیشین تیم فوتبال استقلال در پیامی به مدیران این باشگاه  از تأیید پرداختی‌های این تیم خبر داد. به این ترتیب، پنجره نقل‌وانتقالات استقلال با اعلام وکیل شفر به فیفا به زودی باز خواهد شد. 
- تساوی بدون گل تیم برایتون مقابل برنلی در حضور ده دقیقه ای علیرضا جهانبخش در آغاز بازیهای این هفته لیگ انگلیس به دست آمد.
- دور تازه لیگ های داخلی فوتبال اروپا با این نتایج همراه بود : برایتون صفر - بارنلی صفر ، استراسبورگ صفر - مارسی یک ، ساوتهمپتون 2 - نیوکاسل صفر ، وردربرمن یک - کلن یک ، ساسلو صفر - اودینزه صفر ، الخه یک - سلتا ویگو یک 
- روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شد‌ه است . 
- رسول خطیبی مربی تیم آلومینیوم اراک  که گلایه شدیدی از وضعیت نابسامان این باشگاه داشت، پس از مسابقه  با نساجی در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد و به آنها گفت که اصلا از شرایط موجود رضایت ندارد.
 - ابراهیم صادقی مربی تیم سایپا ، پس از تساوی تیمش با پرسپولیس (0-0) در اولین هفته فصل تازه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت : نمایش خوبی برابر قهرمان چهار دوره متوالی لیگ داشتیم ، اگرحامد لک ، سنگربان تیم حریف نبود بازی را می بردیم .
- یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس پس از مسابقه با سایپا گفت : دلایل فشار و روزهای سخت بعد از صعود به فینال آسیا چه بود. ما برای کسب سه امتیاز به میدان سایپا آمده بودیم.
-  کمیته استیناف AFC پس از دریافت شکوائیه باشگاه النصر از پرسپولیس به تازگی از باشگاه ایرانی درخواست کرده تا لایحه دفاعی تکمیلی خود را ظرف یک هفته به این کمیته ارسال کند‌.
- خالد ابوغانم خبرنگار و کارشناس ورزشی در توییتر خود خبر داد کمیته استیناف AFC رای تجدیدنظرخواهی باشگاه النصر در خصوص پرسپولیس را روز شنبه صادر خواهد کرد.
 - محرم نویدکیا ، سرمربی تیم سپاهان گفت : سرمربی تیم حریف (قلعه نویی) دو سال سرمربی تیم ما بود و  اغلب بازیکنان ما را می‌شناسد و این کار ما را سخت می‌کند،تیم گل‌گهر 10 تا 11 نفر به تیمش اضافه شده و تیم با کیفیت‌تری نسبت به سال گذشته شده است .
- محمود فکری سرمربی تازه استقلال در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان گفت : برای استقلال هیچ بازی آسان نیست. همه تیم ها با انگیزه وارد بازی با ما می شوند و همان انگیزه برای ما مشکل ساز می شود. مس رفسنجان با اقتدار وارد لیگ برتر شد و امسال هم تیم خوبی را بست. 
من و بازیکنان می دانیم استقلال طرفدارانی دارد که منتظر برد تیم هستند وجود آنها را کنار خودمان حس می کنیم.امیدوام هواداران را در پایان بازی خوشحال داشته باشیم.
- ربیعی مربی مس رفسنجان هم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اعلام کرد : فکری هم مثل من پله پله بالا آمده است ما باهم دوست و در لیگ دسته اول چندبار مصاف داشتیم ،  در سالی که به لیگ برتر صعود کردیم با منع استفاده از بازیکنان خارجی مواجه شدیم در شرایطی که اگر تیم های دیگر خارجی داشتند می توانند از آنها استفاده کنند.
- کانه تاناکا به عنوان مسن ترین بانوی جهان قرار است مشعل بازی‌های المپیک توکیو را حمل کند. نام وی به عنوان مسن‌ترین بانوی جهان با 117 سال سن در کتاب گینس ثبت شده است.
- زهره هراتیان سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال گفت : در فاصله 72 ساعت تا برگزاری مسابقات تیم‌های لیگ برتری، 732 تست کرونا گرفته شد که از این تعداد تست PCR از 15 تیم لیگ برتری (به جز پیکان که بازی این تیم مقابل صنعت نفت لغو شده) تست 6 بازیکن مثبت اعلام شد.
- فصل تازه لیگ برتر فوتبال با ثبت این نتایج کلید خورد : سایپا صفر - پرسپولیس صفر ، تراکتور صفر - نفت مسجدسلیمان صفر ، آلو مینیوم اراک صفر - نساجی مازندران 3 ، ذوب آهن 2 - فولاد 2 
• تست کرونای استراکوشا ، لوکاس لیوا و چیرو ایموبیله بازیکنان لاتزیو همچنان مثبت است و این سه بازیکن دیدار برابر یوونتوس را از دست می دهند.
- شاهین توکلی ، بازیکن آلومینیوم اراک دربازی با نساجی  با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا  اولین اخراجی لیگ بیستم باشد.
-  قرار است بازی های داخل سالن آسیا طی روزهای 31 اردیبهشت الی 9 خرداد 1400 در 32 رشته ورزشی (دو ورزش نمایشی است) به میزبانی تایلند برگزار شود که جوجیتسو، کاراته، کیک بوکسینگ واکو، تکواندو، موی تای، کوراش، سامبو و پنچاک سیلات به عنوان ورزشهای مبارزه ای و رزمی در این بازیها حضور دارند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار