PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
سرمربی ماشین‌سازی به وضع موجود در فوتبال ایران اعتراض کرد.
کیهان ورزشی-

وحید بیاتلو سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر شهرخودرو اظهارکرد: من مربی‌گری را از مشهد آغاز کردم و به شهرخودرو تبریک می‌گویم. مربی با این حجم از فشار کار می‌کند، اولین انتقادی که می‌کند محروم می‌شود.

وی ادامه داد: این وضع برگزاری لیگ برتر ماست. ۱۰ تا تیم بدهکار هستند که باید استعلام از فیفا بگیریم. سیستم ایفمارک ما بسیار بی‌نظم است و به ۳ بازیکن من در حال گرم کردن می‌گویند نباید بازی کنی. نمی‌دانم چه کسی باید به فوتبال انتقاد کند تا محروم نشود. این بی‌نظمی‌ها در نقل و انتقالات هم وجود دارد؛ فرشاد اسدی و داوود شاه‌براقی از ترکیب من خارج می‌شوند زیرا قرارداد یک ساله داشتند اما مدیرعامل قبلی در قرارداد دست برده و آن را با خودکار دو ساله کرده است. چنین داستانی برای استقلال و آلومینیوم اراک هم بود. من الآن می‌فهمم چرا مایلی‌کهن در نشست خبری گریه می‌کرد و چه در این فوتبال دیده است. دلال من را می‌زند، خبرنگاری که بازیکن معرفی شده توسط او را جذب نمی‌کنم، من را می‌زند. مدیربرنامه‌ها من را تهدید می‌کنند، از فدراسیون من را تهدید می‌کنند، یک خانم شده تصمیم‌گیرنده برای فوتبال ما! این خانم و فدراسیون، کروش را فراری دادند. کجای فوتبال ما درست است که ایفمارک ترکیب من را تغییر دهد. این سومین سال مربیگری من است و الآن به جایی در فوتبال ایران رسیدم که هم باید به دلال و خبرنگار باج بدهی و هم در فدراسیون آدم داشته باشی. روزی که با نود ارومیه شروع کردم، ۴ بر صفر باختیم اما فصل بعد ۱۸ هفته صدر جدول بودیم. به تیمم اطمینان دارم، ۲۰ بازیکن بزرگسال از دست دادیم و ۱۵ میلیارد بدهی داشتیم که زنوزی آن را پرداخت کرد.

بیاتلو درباره بازی گفت: شهرخودرو به خاطر دروازه‌بان و بازیکنان باتجربه‌اش برد اما من این تیم را خوب ندیدم زیرا تیم جوان من ۸ موقعیت گل داشت.

او در پایان گفت: در مملکت و فوتبال ما فرصتی وجود ندارد. باشگاه ما به من و کارم اطمینان دارد و اتفاقی مبنی بر تهدید و اخراج من نخواهد افتاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار