PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در دو بازی از دور تازه لیگ فوتبال ایتالیا ، تیم رم در زمین جنووا برتری سه بر یک را به ثبت رساند و مصاف دوتیم آتالانتا با اینتر میلان به تساوی یک بر یک انجامید.
- ضابطین دستگاه قضایی در ادامه سلسله اقدامات خود برای برخورد با فساد در فوتبال، اقدام به بازرسی از برخی دفاتر و واحدهای سازمان لیگ فوتبال کردند.
- در پایان نظرسنجی سایت AFC، باشگاه تراکتورتبریز به عنوان محبوب‌ترین باشگاه ایرانی از نظر کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.
- سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد گفت :  به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفتم و به سوالات و مسائل در مورد محرومیتم جواب دادم ، به من گفتند که مصاحبه‌هایی که انجام دادم تمامیت و اعتبار فوتبال ایران را زیر سوال برده ،  ولی من اعتقاد دارم صحبت‌های من به هیچ عنوان توهین نبوده و حالا قرار است که دوستان این مسئله را بررسی کنند.
- یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از صدور حکم محرومیت قطعی عیسی آل کثیر از سوی کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا اسم مهاجم گلزن خود را به طور قطعی از لیست بازیکنان این تیم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر بیستم کنار گذاشت. 
- امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر داد تیم ملی فوتبال ایران بامداد دوشنبه راهی بوسنی خواهد شد تا برای برگزاری بازی آماده شوند ، زمان دیدار بازی تیم ملی مقابل بوسنی هم ساعت 20/30 روز  پنجشنبه  22 آبان است.
- هری کین ، مهاجم فعلی تاتنهام  به دهمین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که به رکورد 150 گل زده در این رقابت ها می رسد.  آلن شیرر (212) و سرخیو اگوئرو (217) با تعداد بازی کمتر نسبت به هری کین(218) سریعتر به 150 گل رسیدند. تاتنهام در بازی با وست برومویچ با گل دقیقه 88 هری کین به برتری رسید.
- رئیس فدراسیون ووشوی کشورمان گفت: کد اخلاقی فدراسیون بین المللی ووشو، معرف مهمترین ارزش‌های درونى برای رفتار و اخلاق در حیطه کاری IWUF و همچنین طرفین خارجی است. رفتار افراد باید اهمیت تبعیت‌شان از IWUF، کنفدراسیون‌ها، اتحادیه‌ها و باشگاه‌ها را محترم شمرده و در ایفای نقش خود صادقانه عمل کنند.
-  اعلام فدراسیون فوتبال، تست کرونای ساسان انصاری و مجتبی نجاریان مثبت اعلام شد و علی کریمی و مهدی شیری جایگزین این دو بازیکن در اردوی تیم ملی شدند.
- نظری سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد برخی که ادعای استقلالی بودن داشتند در ماجرای شفر شیطنت کردند ، به دنبال انتخاب مدیرعامل هستیم چون قرارداد نداشتیم روی برند لباس برچسب زدیم.
- سبحان خاقانی وینگر 20 ساله سابق تیم‌های سیاه جامگان و تراکتور با عقد قراردادی 5 ساله به استقلال پیوست. او سابقه عضویت در  تیم ملی نوجوانان را هم در کارنامه خود دارد.
- نامه فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برای بازگشایی پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال قرار است تا پایان وقت اداری روز یکشنبه به دست مسئولان این باشگاه برسد.
- علیپور عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت : پرسپولیس نیاز به جذب بازیکن جدید دارد. با حل مشکل برانکو، سد بزرگی برداشته شد ، AFC حتی مستندات مربوط به محرومیت آل‌کثیر را نخواند!
- در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران که در زمین مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد پیام نیازمند، رشید مظاهری، شجاع خلیل زاده، عارف غلامی، مرتضی پورعلی گنجی، امید نورافکن، وحید امیری، احمد نوراللهی، مهدی قایدی، مهدی شیری، محمد حسین کنعانی زادگان، اکبر ایمانی و سیامک نعمتی حضور داشتند. قرار است لژیونرها بعد از سفر به بوسنی به اردوی تیم ملی اضافه شوند.
- یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس پس از پایان نخستین دیدار تیمش در لیگ برتر فهرست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه ارائه کرده تا در فاصله ای که به اتمام نقل و انتقالات باقی مانده، این بازیکنان جذب تیم شوند.
- توئیتر رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از علی کریمی، ستاره سابق تیم ملی کشورمان و بایرن‌مونیخ ،  42 سالگی این بازیکن را تبریک گفت.
- دربازیهای یک شنبه شب لیگ های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : منچستر سیتی یک  - لیورپول یک ، لستر یک وولورهامپتون صفر ، وولفسبورگ 2 - هافن هایم یک ، برست 3 - لیل 2 ، لانس 4 - ریمس 4 ، لورین صفر - نانت 2 ، متز یک - دیژون یک ، نیم یک - آنژه 5 ، نیس یک - موناکو 2 ، لاتزیو یک -  یوونتوس یک ، ختافه یک - ویا رئال 3 ، سوسیه داد 2 - گرانادا صفر ، کروتونه صفر - تورینو صفر و....
- بعد از مصدومیت و خط خوردن دیبالا از لیست تیم ملی، لیساندرو مارتینز بازیکن جوان تیم آژاکس به اردوی پیش روی تیم ملی آرژانتین فراخوانده شد.
- مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان بالاخره فرصت یافت  برای تیم پرتغالی پورتو  گلزنی کند. وی که در دقیقه 30 بازی با پورتیموننزه به میدان آمد، گل دوم پورتو را در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساند.
- با شکست تیم لیل برابر برست در لیگ فرانسه ، تمامی تیم های حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی حداقل یک شکست را در کارنامه خود ثبت کردند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار