PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- محسن عاشوری مربی نوشهری نام آشنای فوتبال ایران که سابقه بازی با پیراهن پرسپولیس و تیم ملی را در کارنامه دارد پس از چندین سال دوری از فوتبال نوشهر مجددا به خانه بازگشت و سکان هدایت شهرداری این شهر را بر عهده گرفت. محسن عاشوری با تیم خوشه طلایی از لیگ دسته دوم راهی لیگ یک شده بود.
- با اعلام رسمی از سوی فیفا، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال باز شد و به این ترتیب آبی‌پوشان برای ثبت قراردادهای‌شان مشکلی ندارند.
- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داددومین جلسه و بینار کمیته رسانه ای AFC برگزار شد که در طی این جلسه به اهمیت فوتبال در ورزش قاره کهن پرداخته شد. در این جلسه امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران هم به عنوان نماینده کشورمان حضور داشت.
- مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در چند هفته اخیر به حدی رسیده که حالا در حساب بانکی این باشگاه کمتر از 8 میلیون تومان وجود دارد. تنها منبع درآمد پرسپولیس پرداخت‌های کارگزار است که طبق تعهد ، تا پایان آذر پولی پرداخت نخواهد کرد. طبق جدول تعهد کارگزار، آنها قرار است 30 آذر 5 میلیارد تومان، 30 بهمن 7 میلیارد تومان و 25 اسفند 8 میلیارد و 500 میلیون تومان به پرسپولیس پرداخت نمایند.
- چند روزی است که پرسپولیسی‌ها برای پرکردن جای خالی عیسی آل‌کثیر که با محرومیت ششماهه روبرو شده مذاکرات خود را با رضا قوچان‌نژاد آغاز کرده‌اند و گل‌محمدی برای راضی کردن این بازیکن شخصا وارد عمل شده و مذاکراتی را با این مهاجم سابق تیم ملی انجام داده است. ظاهرا قوچان‌نژاد از یحیی زمان خواسته که به این پیشنهاد فکر کند.
- ساموئل اتوئو مهاجم اسبق بارسلونا صبح یکشنبه هنگامی که از یک مراسم عروسی در کامرون باز می گشت دچار یک سانحه رانندگی شد و به نظر می رسد که شانس با ستاره سابق بارسلونا همراه بوده است.اگرچه وضعیت اتومبیل ساموئل اتوئو اصلاً جالب نیست و کاملا نشان می‌دهد که او یک تصادف بسیار شدید را تجربه کرده  اما گزارش شده که بلافاصله بعد از این اتفاق اتوئو به بیمارستان منتقل شده و مراحل درمانی را پشت سرگذاشته است.
- اسماعیل عابدی ؛ داور و ورزشکار حرفه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری ؛ به علت فقر  خود را حلق آویز کرد.
- زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی با عبور از رکورد قبلی خود و شفچنکو، به اولین بازیکن تاریخ میلان تبدیل شد که در 7 بازی متوالی سری آ گلزنی می‌کند.
 - علیرضا مرزبان با امضای قراردادبا سپاهان رسما به جمع زرد پوشان ملحق شد.
- انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا با عضویت 6 نماینده ایران در AVC برگزار شد ودرنهایت .،  شاهمیری عضو کمیته داوران ،  اسلامی عضو کمیته مالی ،  افشاردوست عضو کمیته مربیان ،   یزدان‌پناه عضو کمیته مسابقات ، غفوری عضو کمیته ساحلی AVC شدند و  نوروزی هم در کمیته پزشکی AVC باقی ماند.
- فدراسیون فوتبال ایران در تصمیمی عجیب نام علیرضا فغانی را از لیست بین المللی داوران فوتبال ایران خط زد. این موضوع بازتاب گسترده ای در بین فوتبالی ها داشت عليرضا فغانی پس از این اتفاق گفت: همه اتفاقاتی که رخ داده را همه می دانند و بهتر است من در این شرایط هیچ حرفی نزنم تا ببینیم چه پیش می آید.
- در پایان مسابقه پورتو و پورتیموننزه از لیگ پرتغال جایزه بهترین بازیکن زمین به مهدی طارمی تعلق گرفت . وی زننده یک گل از سه گل پورتو بود و خوب هم بازی کرد.
- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی های خود برای معرفی تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا  در منطقه غرب روزیکشنبه در یک نظرسنجی جدید نامزدهای بهترین مهاجم در این رقابت ها را معرفی کرد و امیرارسلان مطهری، مهاجم استقلال در میان 8 نامزد کسب عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان  قرار گرفت.
- سازمان لیگ اعلام کرد مسابقات  دسته دوم فوتبال ایران  به تعویق افتاد و به احتمال زیاد ازنیمه دوم آذرماه آغاز خواهد شد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بازیکن النصر را به خاطر تخلف در دیدار با پرسپولیس نقره داغ کرد ، اسامه یوسف و عبدالرزاق حمدالله دو بازیکن النصر در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 مقابل پرسپولیس به دلیل شرکت نکردن در نشست خبری و عدم توجه به رسانه AFC هر کدام مبلغ 10 هزار دلار جریمه نقدی شدند. 7500 دلار این جرایم تعلیقی است و در صورت تکرار در دو سال آینده قابل اجرا است اما هر یک از  بازیکنان النصر باید 2500 دلار تا 90 روز آینده به کمیته انضباطی AFC پرداخت کند .
- قرارداد بازیکنانی مثل آرش رضاوند، مسعود ریگی و ارسلان مطهری که اتفاقا فصل قبل حضور ثابتی در ترکیب استقلال داشتند، با افزایش روبرو نشده و همین مساله باعث دلخوری این سه بازیکن شده است. آنها قرار است جلسه ای با مقامات باشگاه داشته باشند.
- باشگاه یوونتوس قصد دارد در تابستان پیش رو کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی اش را در لیست فروش بگذارد.
 - در اساسنامه پیشنهادی فدراسیون فوتبال شرایط سنی برای گزینه‌های ریاست این فدراسیون حذف شده اما این موضوع به تصمیم نهایی دولت و مجلس بستگی دارد. در صورتی که دولت و مجلس تعریف حقوقی جدید فدراسیون یعنی مؤسسه مستقل، غیر انتفاعی، غیر دولتی و دارای شخصیت حقوقی را بپذیرند، به معنای این است که بازنشسته‌ها می‌توانند در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت کنند.
- ملی پوشان فوتبال ایران ساعت 2 بامداد  دوشنبه 19 آبانماه تهران را به مقصد استانبول ترک کردند و ساعت 5 صبح با استقبال نماینده سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه وارد استانبول شدند. اعضای تیم ملی  در ضیافت نهار سفارت ایران در ترکیه حضور یافتند و ساعت 20 به وقت محلی، استانبول را به مقصد سارایوو ترک  کردند . روز پنج شنبه این هفته مسابقه ایران با بوسنی انجام خواهد شد.
- باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای رسمی، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدام‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، دپارتمان و جامعه داوری کشور برای ارتقاء سطح داوری رقابت‌های فوتبال ایران، نسبت به قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و سایپا از سری مسابقات هفته اول دوره بیستم لیگ برتر (جام خلیج فارس) اعتراض کرد.
- از گوشه وکنار شنیدیم شخصی به نام عبدی از لرستان درفصای مجازی پیام داده که توانست امتیاز باشگاه کارون اروند خرمشهر که فصل قبل دراختیار داماش گیلان بود را خریداری و به تیم خیبر خرم آباد هدیه کرده است. سازمان لیگ در این خصوص هنوز هیچ خبری را اعلام نکرده است.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار